Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa liikaa makuuhuoneita

Vierailija
04.12.2022 |

Mies uskoo että jokaiselle pitää olla oma huone mukaan lukien hänelle itsellä sekä minulle mutta en ymmärrä tuota logiikkaa.
Lapsille omat huoneet kyllä, mutta aikuiset menee vaikka olohuoneeseen eli emme tarvitse kuin 2 makuuhuonetta. Molemmille lapsille ja meille riittäisi olohuone

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään nyt aikuisille yhteinen makuuhuone, vielä parempi jos molemmille on oma.

Vierailija
2/10 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään nyt aikuisille yhteinen makuuhuone, vielä parempi jos molemmille on oma.

Ihmiset asuu ihan liian leveästi. Kauheeta energian tuhlausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi. Hän haluaa mahdollisesti omaa rauhaa kummallekin, omaa harrastustilaa, omia esineitä tai sisustusta. 

Vierailija
4/10 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksia varten voi olla oma huone jokaiselle ja sen lisäksi makuuhuoneet.

Vierailija
5/10 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksia tai töitä varten.

Vierailija
6/10 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle oma makuuhuone, harrastushuone ja työ/kouluhuone.

Vierailija
7/10 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin haluaisin mun lapsilleni omat huoneet ja yleensäkin huoneita lisää, ei vaan oo tässä elämäntilanteessa mahdollista.

En ole valmis luopumaan aikuisten makuuhuoneesta että 2 lasta saisi omat huoneet. En halua nukkua olohuoneessa. Meillä on siis 3h+k.

Vierailija
8/10 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten kanssa vanhempien sänky olohuoneessa nyt vielä saattaisi mennäkin, mutta ne ei ole pieniä ikuisesti. Tietty jos se olohuone on ovella suljettavissa muusta talosta ja etenkin keittiöstä erilleen voisi ratkaisu toimia. En tiedä, itse en luopuisi vanhempien omasta makuuhuoneesta, haluaisin lisäksi vielä työhuoneen erikseen.

Vierailija
9/10 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomalla parilla 4 makuuhuonetta, yksi työhuoneena, yksi musiikki/pelitilana, yksi vierashuoneena ja makuuhuone. Se sopii heille, eikä kuulu meille. Mutta en itse tinkisi makuuhuoneesta, jos ei ole pakko.

Vierailija
10/10 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suinkin mahdollista pitää olla lapsille omat makuuhuoneet, vanhemmille yksi yhteinen sekä näiden lisäksi yksi etätyö/vierashuone. Muuten rupeaa hermot kiristymään turhan usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi