Jos teillä on töissä etuna epassi/Smartum yms hyvinvointi/liikunts etu, mikä summa?
Me saadaan 60+60e vuodessa.
Olen kyllä kiitollinen rahasta, mutta äsken törmäsin keskusteluun missä ihmiset kertoi mihin kaikkeen oli käyttäneet "omat rahat". Oli sellaisia juttuja että on varmaan raha vuodessa yli 200e ellei enemmän, muuten ei ole voinut tänä vuonna saada kaikkea mitä oli lueteltu.
Eli paljonko saat JOS saat tätä etua töissä?
Kommentit (105)
Ennen koronaa, 0€. Sitten koronakertapalkkio Smartum seteleitä 100€. Sen jälkeen koronakertapalkkio 200€ Epassi. Nyt kun sekä Smartum, että Epassit umpeutuvat, työnantaja keksi, että on pakko yritää houkuttaa lisää työntekijöitä, niin äsken sanoivat antavansa 400€ Epassi liikunta- ja kulttuuriedun/vuosi, toistaiseksi.
Suunnittelen käyttäväni sen 400€ museokortin uusimiseen, konserttiin, pakohuoneeseen ja paikaillisen kansalaisopiston harrastuskurssiin.
joka kvartaali 50 e omavastuu osuuden jälkeen, joka menee palkasta, tulee käyttöön 150 e saldoa.
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja "tarjoaa" seteliä, joka tulisi maksaa itse. Mitä ihmettä. Mitä minä hyödyn siitä? Mikä juttu?
Eikö kukaan osaa vastata?
60e enkä tiedä mihin sen käyttäisin. Monta kertaa jo mennyt vanhaksi kun ei sillä voi täällä tehdä mitään itselle mielekästä. Ensi vuonna on kuulemma 120e.
Mikä järki jos itse joutuu maksamaan satoja euroja että saa edun käyttöön? Meillä tuli e passi ja siinä on omavastuu 200€, eli pitääkö minun ensin ladata summa että saan edun?
Aiemmin 55 e vuosi.
Monen tuhannen työntekijän pörssiyritys.
Jatkossa 0 euroa. Sylkäisy henkilökunnan kasvoille.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna saimme epassiin kiitokseksi korona-ajasta 400 euroa eikä tarvinnut omaa rahaa laittaa lainkaan. Aiemmin ei ole saatu. Ensi vuosi on keskusteluissa mutta ei tietoa saadaanko enää tulevaisuudessa. Jos tulee niin varmasti huomattavasti vähemmän.
100e/vuosi. Julkinen työnantaja.
Vierailija kirjoitti:
Me saadaan 400 eurolla Smartumeja. Nousi satasella, kun oltiin saatu niin hyvä tulos tänä vuonna. Olisivat mieluummin antaneet bonareina. Olisi pienipalkkaisena päässyt vaikka hammaslääkäriin pari kertaa.
400 e bonukset maksaa firmalle 700 euroa, 400 e liikuntaetu jonkun satasen. Että samalla rahalla olisit päässyt juuri ja juuri hammastarkastukseen jos se käteen olis maksettu
Miksi joidenkin pitää maksaa itse jotain? Meillä julkisella työmatkoihin saadaan 300 ja kulttuuriin/ urheiluun 200.
400e/vuosi. Kyllä sillä ostelee muutamat keikka- ja festariliput.
Edenredin virike-etua tulee 100e vuosi. Minusta aivan kiva juttu, vielä pari vuotta sitten ei saatu mitään samalta työnantajalta. Jotkut töissä tosin marisseet etteivät sillä rahalla mitään tee kun eivät missään käy ja mielummin pitäs saada sama raha tilelle. Itse en tätä ymmärrä, kun Edenred käy niin monissa paikoissa ja tuo kuitenkin sen verran pienehkö summa, että helppo kuluttaa vaikka yhdellä kertaa - luulisi ihmisten nyt edes kerran vuoteen jotain spessua tekevän.
Firma maksaa 150e,mutta omavastuu on 100.Kaverilla 600e.
100€, julkinen. Menee festarilippuihin tai keikkalippuihin.
Jos maksat itse 100€ omavastuun niin saat 150€ etua ePassiin. Eli työnantaja maksaa 1,5 € jokaista itse laitettua euroa vastaan tuohon sataseen asti.
Keskolainen
Työnantaja "tarjoaa" seteliä, joka tulisi maksaa itse. Mitä ihmettä. Mitä minä hyödyn siitä? Mikä juttu?