Ihanaa, että huominen on vapaapäivä <3
Ihan superihanaa, käännän aamulla kylkeä ja vedän peiton korville, jos jostain syystä heräisinkin ennen klo9.
Ah autuutta, vois vaikka lämmittää saunan tässä illan hämyssä, ottaa jäisen juoman lauteille mukaan ja valvoa hieman pidempään, pientä suolapalaa ja Netflixin antimia.
Kommentit (14)
Onkohan minullakin vapaata huomenna, itsekin halusin, mutta en saanut.
Minulla ei ole, nyyh. Töihin pitää herätä aamulla.
Mulla on jokainen päivä vapaa,ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin, mutta kummasti sen lumo vaan alkaa haihtua kun vuodet kuluu. Siitä on tullut arkea, sitähän se on.
Voisin ihan hyvin ottaa offiksi huomisen (kuten koko joulukuun) tuntipankin varassa, mutta en voi vastustaa kiusausta käyttää upeaa mahdollisuutta hyödyntää labran mittauslaitteistoa ilman keskeytyksiä...
Vierailija kirjoitti:
Niin me ihmiset ollaan erilaisia, itse en nauttinut "vapaistani", kun olin aikanaan pätkätyökierteessä, se oli se toistuva työttömyys aivan helvettiä. Ja jokainen päivä samaa huttua.
On nautinto olla vapaalla, kun saa samalla palkkaa.
Ap
Mulla on huomenna töitä, samoin tiistaina .Nautin ensi viikonloppuna pidemmistä vapaista.
Mullakin on vapaa. Ihana pitkä viikonloppu, tuli niin tarpeeseen. Vielä 2 vapaata päivää edessä. Parhautta.
Hienoa osaat rentoutua vapaa päivänä.Minä olen kuin kello .Nukun talvikaudet yöni herämättä edes pissalle 8h.Kevät kesä kaudet 7h. Ja vaikka kuinka olisi vapaata ,herään kuin kello aamu 5-6 välillä virkeänä kuitenkin hyvien yö unieni takia.Johtuko sitä olen tasapainossa itseni ja ympäristöni kanssa?
Herään 8.59, kirjaudun etätöihin ja sitten menen takaisin nukkumaan. Siis ihan tavallinen maanantai
Niin on ja ylihuominen jne. Kun järjestää asiansa oikein, ei tarvitse käydä töissä lainkaan.
Oiskin.