Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö mies kestä ilman seksiä vauvavuotta?

Vierailija
06.01.2025 |

Kysymys tukikin otsakkeessa, eli eikö mies kestä vauvavuotta ilman sek**ä? Entä jos ei huvita aiemmin? 

Kommentit (465)

Vierailija
1/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kestänyt edes jälkitarkastukseen saakka. Pisin seksitauko oli 2 viikkoa ja sekin oli kuulemma liikaa....

Vierailija
2/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan mukaan ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies olisi kestänyt mutta miksi olisi pitänyt kun mulla paikat parani 6 viikossa ja halut hyrräsi?? En olisi mitenkään kestänyt vuotta puutteessa!?

Vierailija
4/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen petetty on pienen lapsen äiti. Mistähän se kertoo...

Vierailija
5/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nielet pari kertaa viikossa ja hiukan silittelet, niin kyllä se pärjää.

Uhraudu lapselle, uhraudu miehelle. Naisen omilla tarpeilla ei sitten olekaan mitään väliä. 

Vierailija
6/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä. Muistat sitten seuraavassa suhteessasi.

Vierailija
7/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se vauvavuosi on kestänyt jo 13 vuotta. Jos kerran vuodessa jotain tapahtuu, niin rasti seinään.

Vierailija
8/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläni ei tauko kestänyt kuin ehkä kymmenen päivää synnytyksestä, varovasti aloitimme ja mukavaa oli. Vai vuoden ilman seksiä, miksi hyvänen aika?

9/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tädeillä on ikäeroa 11kk. Mummo tullut siis raskaaksi kun esikoinen ollut 2kk vanha.

Vierailija
10/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies olisi kestänyt. Hän inhoaa seksiä.

Vierailija
11/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies olisi kestänyt mutta miksi olisi pitänyt kun mulla paikat parani 6 viikossa ja halut hyrräsi?? En olisi mitenkään kestänyt vuotta puutteessa!?

Meillä oli tosi vaikea vauva, joten väsymys tappoi halut aika vahvasti. Harrastettiin silti kyllä seksiä kerran viikossa tai kahdessa, pidempää taukoa meidän suhteessa ei koskaan ole ollut.

Mutta kyllähän se seksi väheni, ei vaan jaksanut, kun ei saanut yhtään nukkua. Vaikka olin ajatellut, että meille ei sitten käy niin. Yritin antaa miehelle iltaisin, jotta pysyisi tyytyväisenä, mutta olin niin väsynyt  että usein nukahdin seksin aikana. Mies aina loukkaantui tästä.

Vuosi meni todella vähillä unilla ja kun vauva alkoi vihdoin viimein nukkua ja toivoa aktiivisemmasta seksielämästä olla, paljastui miehen salasuhde. 

Joten ei, ei ne kestä.

Vierailija
12/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies osaa kyllä hoidella tarpeensa ja ymmärtää ettei revenneeseen ja jälkivuotoiseen piluun ole mitään asiaa.

Miehillä myös testot romahtaa lapsen syntymän jälkeen, mikä rauhoittaa riehakkaampaakin libidoa.

Vierailija
13/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole petetty millään muotoa, kysyin vain huvikseni, koska tilanne voi olla sellainen. Nainen voi esimerkiksi olla järkyttynyt pitkään synnytyksen tuomista muutoksista ja ei ole rohjennut katsoa edes sinne tai vastaavaa. Tiedän moni tapauksia. 

Vierailija
14/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mun tädeillä on ikäeroa 11kk. Mummo tullut siis raskaaksi kun esikoinen ollut 2kk vanha.

Ihan normaalia ainakin tietyllä uskonlahkolla.

Vierailija
15/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole petetty millään muotoa, kysyin vain huvikseni, koska tilanne voi olla sellainen. Nainen voi esimerkiksi olla järkyttynyt pitkään synnytyksen tuomista muutoksista ja ei ole rohjennut katsoa edes sinne tai vastaavaa. Tiedän moni tapauksia. 

En tarkoittanutkaan sinua, vaan on tilastollinen fakta, että kaikkein useimmin petetyksi tulevat pienten lasten äidit. Se on sellainen elämänvaihe, jolloin mies pettää kaikkein herkimmin. Niin nurinkurista kuin se onkin, kun pitäisi entistä enemmän olla perheen tukena.

Vierailija
16/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä nyt tätä hommaa kun naisellahan on se parempi reikä edelleen pano kondiksessa synnytyksen jälkeenkin niin miksei sinne voi lykkiä toipumisen ajan ja sit vasta vaihtaa sinne vauvaluukkuun?

Terveisin Ana-Ali

Vierailija
17/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähistöllä 11 lasta, vanhin 14 ja nuorin 1v.  Nyt näkyy taas rouvalle maha kasvaneen.  Ei kaikki nirsoile vuosia.

Vierailija
18/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Oletko varma? Minun serkuillani on suunnilleen tuollainen ikäero, mutta nuorempi syntyi keskosena.

Vierailija
19/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tosi vaikea vauva, joten väsymys tappoi halut aika vahvasti. Harrastettiin silti kyllä seksiä kerran viikossa tai kahdessa, pidempää taukoa meidän suhteessa ei koskaan ole ollut.

Mutta kyllähän se seksi väheni, ei vaan jaksanut, kun ei saanut yhtään nukkua. Vaikka olin ajatellut, että meille ei sitten käy niin. Yritin antaa miehelle iltaisin, jotta pysyisi tyytyväisenä, mutta olin niin väsynyt  että usein nukahdin seksin aikana. Mies aina loukkaantui tästä.

Vuosi meni todella vähillä unilla ja kun vauva alkoi vihdoin viimein nukkua ja toivoa aktiivisemmasta seksielämästä olla, paljastui miehen salasuhde. 

Joten ei, ei ne kestä.

Kyllä, kyllä kestävät. Miehet voivat olla sinkkuina vuosia ilman seksiä naisen kanssa, joten jos vauvavuonna mies ryhtyy salasuhteeseen, kyseessä on vain surkea mies.

Vierailija
20/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en kestänyt. Meinasin jo ottaa miehestä eron kun ei koskenut minuun moneen kuukauteen kun olin synnyttänyt kaksoset sektiolla. Toki haavan parantuminen jne. kesti pidempään kun alakautta synnyttämisen jälkeen yleensä, Mutta joku raja sentään. Kyllä tuli sellainen fiilis että mies ei enää rakasta eikä halua minua, että se on tämä suhde nyt sitten ohi. Mies jälkikäteen sanoi, että pelkäksi että mulla tulee kipeää... mitä helvettiä? Kai minä itse tiedän ottaako kipeää vai ei, ja olisin siitä sanonut jos niin käy.

N50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä