Jos teillä on töissä etuna epassi/Smartum yms hyvinvointi/liikunts etu, mikä summa?
Me saadaan 60+60e vuodessa.
Olen kyllä kiitollinen rahasta, mutta äsken törmäsin keskusteluun missä ihmiset kertoi mihin kaikkeen oli käyttäneet "omat rahat". Oli sellaisia juttuja että on varmaan raha vuodessa yli 200e ellei enemmän, muuten ei ole voinut tänä vuonna saada kaikkea mitä oli lueteltu.
Eli paljonko saat JOS saat tätä etua töissä?
Kommentit (105)
400e nykyisessä ilman omavastuuta, uudessa työpaikassa 350e. Flex eli saa käyttää hammashoidosta festarilippuihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos maksat itse 100€ omavastuun niin saat 150€ etua ePassiin. Eli työnantaja maksaa 1,5 € jokaista itse laitettua euroa vastaan tuohon sataseen asti.
Keskolainen
Hyvä tietää tulevaisuutta silmällä pitäen, että Keskolla noin surkeat edut.
400 virkistykseen ja 400 hierontaan/terveyspalveluihin
Julkisella 220e/vuosi. Oikeastaan ainoa työsuhde-etu.
Tänä vuonna 200 e, viime vuonna 100 e...Eli vaihtelee
120 e passiin. Miehellä täydet eli onko se 400 smartumiin mutta tulee monessa erässä vuoden aikana.
Nolla euroa, julkinen sektori. Kelpais kyllä!
1200e jonka saa käyttää haluamallaan tavalla, toki verottajan maksimit huomioiden.
Liikunta, kulttuuri ja hyvinvointi yhteensä 200€/vuosi, 100€ tammikuussa ja 100€ heinäkuussa. Lisäksi lounaat.
Meillä 300€, ei omavastuuta. Iso hyvin menestyvä pörssifirma, joten varaa ois täyteen 400 euroonkin. Vaikka hyvä tämäkin.
Viime vuonna 250 euroa. Tänä vuonna 0 euroa, eikä etu varmasti tule enää koskaan takaisin.
Entisessä työpaikassa oli 400€ vuodessa, joka annettiin kahdessa erässä. Nykyisessä työpaikassa 80€ kuuden kuukauden välein eli 160€ vuodessa.
125 euroa. Mutta nussin kostoksi pomon 20v tytärtä kerran viikossa lasken sen työetuna. - Jorma 67v
Meillä 60 €.