Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette pettäneet kumppanianne, mikä teillä johti pettämiseen?

Vierailija
02.12.2022 |

?

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaromansseja. Ei erikoista syytä, on ollut kemiaa ja panettanut. Lähes kaikillahan näitä on.

Vierailija
62/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyden puute.

Meillä on upea kumppanuussuhde ja viihdymme yhdessä 24/7 mutta mieheni ei koskaan halaa, suutele tai silittele. Tai no, sen tunnin kestävän rakastelun ajan joo mutta ei koskaan muuten. Hän ei kestä kosketusta eikä ymmärrä että mulle se on koko elämä.

Niin, ja mieti kun mies tulee vanhaksi. Sitten ei halata enää ollenkaan.

On nyt 60v. Luulen että jonain päivänä jopa kaipaa läheisyyttä kun ei enää muuhun pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä taas. Tuskin monenkaan mielestä se pettäminen on hyväksyttävää tai oikeutettua. Ymmärrettävää se sen sijaan voi joskus olla, vaikka olisi miten totaalisen väärin.

Vierailija
64/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana pettäjien hyvän mielen ketju, jossa etsitään hyväksyntää omalle p*skalle toiminnalleen ja saadaan vielä muilta kanssaluusereilta "vertaistukea" 😍

Taidat olla niitä kotiolojen sulostuttajia, jotka vaan kitisee kaikesta? Tai järjestelee tilkkukokoelmaansa kaiket illat? Istuu pelkissä kokouksissa? Lukee mieluiten Kafkaa tohvelit jalassa ja seksi on jotain muinaista?

Mä ainakin olen aina suhteissa pettänyt siksi että toinen ei ole osannut lukea mun ajatuksia. Suhteen pitää olla helppoa ja kevyttä paritanssia jossa toinen tietää aina sanomattakin mitä minä haluan tarvitsen.

Vierailija
65/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin kokea tytön Thaimassa.

Minkä helvetin _tytön_? Oletko pedari?

Vierailija
66/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana pettäjien hyvän mielen ketju, jossa etsitään hyväksyntää omalle p*skalle toiminnalleen ja saadaan vielä muilta kanssaluusereilta "vertaistukea" 😍

Taidat olla niitä kotiolojen sulostuttajia, jotka vaan kitisee kaikesta? Tai järjestelee tilkkukokoelmaansa kaiket illat? Istuu pelkissä kokouksissa? Lukee mieluiten Kafkaa tohvelit jalassa ja seksi on jotain muinaista?

Ei, vaan olen moraalin sekä tunteet omaava ihminen, joka on luvannut olla kumppanilleen uskollinen ja sellaisena myös aion pysyä. Jos suhteessa asiat syystä tai toisesta alkaisivat mennä ylitsepääsemättömän huonoksi tai seksielämä kärsisi liikaa, eroaisin. Pettäjiä en osaa arvostaa ja itseäni en sietäisi katsoa peiliin, jos olisinkin yksi heistä. Nämä asiat tietysti teille pettäjille täysin vieraita.

Olet tyypillinen tekopyhä moraalikukkulalla oleva ihminen. Pettäminen on aina petetyn syy.

Vierailija
67/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin jumissa liitossa (talouden ja lapsiperhearjen takia), jossa kumppanille oli paljon narsistisia piirteitä enkä koskaan kokenut itseäni rakastetuksi. Eikä mikään puhe auttanut. Heikolla hetkellä hain kaunista tunnetta muualta.

Seksistä?

Seksiä sain kotona ihan riittävästi. Ei ollut ollenkaan kyse siitä. Tahdoin vain tuntea, miltä tuntuisi toisen ihmisen kiltteys, hellyys ja huolenpito minua kohtaan. Kerran se johti sänkyynkin, mutta se ei ollut se pointti. En ylpeile tällä, eikä se ole oikein. Olin vain niin rikki revitty ihmisen raato, että ei ollut enää järkikään päässä. Puoliso uhkaili vievänsä lapset ja potkivan mut pihalle, jos mainitsin erohaluista.

Vierailija
68/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa kostamisesta tuli jonkinlainen ylpeilynaihe? Siis ymmärrän toki miksi haluaa mahdollisesti kostaa jne, mutta koska siitä tuli saavutus, että on samanlainen m*lkku kuin se joka sua on loukannut.?

Vierailija
69/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli parempi vastaan kuin kotona.

No tämä. Kerrankin tuli eteen sellainen kerran elämässä-tyyppinen mahdollisuus kokea seksiä todellisen Unelmieni Kohteen kanssa.

Kotona on paljon arkisempi tapaus odottamassa. Ja mitä ei tiedä, ei kosketa.

Vierailija
70/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin jumissa liitossa (talouden ja lapsiperhearjen takia), jossa kumppanille oli paljon narsistisia piirteitä enkä koskaan kokenut itseäni rakastetuksi. Eikä mikään puhe auttanut. Heikolla hetkellä hain kaunista tunnetta muualta.

Seksistä?

Niin? Seksi on mahtavaa, kaunista.

Vierailija
71/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsen huumaa ja helppoutta. Otan tietysti turvan muualta ja vaihdan kumppania aina vasta sitten kun uusi suhde on varmistettu.

Vierailija
72/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarvitsen huumaa ja helppoutta. Otan tietysti turvan muualta ja vaihdan kumppania aina vasta sitten kun uusi suhde on varmistettu.

Oletko narsisti, bipo vai ADHD? Vai oliko sulla lapsuus alkoholisti/mt-ongelmaisten vanhempien varjossa?

Vierailija
73/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kokki/keittätär olet

Vierailija
74/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se johtaa pettämiseen, jos vakisuhteessa joku mättää. Vaikkapa tappava arkitylsyys tai kaipaa vaan ihailua muualta.

Kummallista tavallaan, kun seksi on vain yksi biologinen tarve - kuten nukkuminen tai ulostaminen - mutta vain sitä pitää säännöstellä ja kytätä. Toki sillä oli ennen seurauksensa, muttei enää ehkäisyn keksimisen jälkeen.

Mitä pahaa siinä seksissä oikeastaan on? Miksei kaikki vaan vapaasti touhuile? Ihme omistamista. Ei ketään voi omistaa 🤔

Vierailija
75/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se johtaa pettämiseen, jos vakisuhteessa joku mättää. Vaikkapa tappava arkitylsyys tai kaipaa vaan ihailua muualta.

Kummallista tavallaan, kun seksi on vain yksi biologinen tarve - kuten nukkuminen tai ulostaminen - mutta vain sitä pitää säännöstellä ja kytätä. Toki sillä oli ennen seurauksensa, muttei enää ehkäisyn keksimisen jälkeen.

Mitä pahaa siinä seksissä oikeastaan on? Miksei kaikki vaan vapaasti touhuile? Ihme omistamista. Ei ketään voi omistaa 🤔

Just näin. Sehän on itsestäänselvyys josta ei tarvitse missään vaiheessa puhua toiselle että vieraissa saa käydä. Pettämistä kritisoivat ovat tekopyhiä sekä sairaalloisen omistushaluisia ja mustasukkaisia. En ymmärrä kun mullakin ex alkoi mustasukkaiseksi vasta sitten kun aloitin salasuhteen. Sitä ennen ei ollut.mustasukkainen. Sai minut kiinni viestiestä salasuhdekumppanin kanssa. Törkeää häneltä. Onneksi lähdin.

Vierailija
76/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä on nyt ajankohtaista. Olen 20 vuoden ajan ollut uskollinen vaimo, mutta nyt on käynyt niin, että olen palavasti ihastunut toiseen mieheen. Tässä on aika paljon käsiteltävää ja itsellä pöllämystynyt olo. Te tuomitsijat, muistakaahan, että asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia.

Vierailija
77/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tämä on nyt ajankohtaista. Olen 20 vuoden ajan ollut uskollinen vaimo, mutta nyt on käynyt niin, että olen palavasti ihastunut toiseen mieheen. Tässä on aika paljon käsiteltävää ja itsellä pöllämystynyt olo. Te tuomitsijat, muistakaahan, että asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia.

Hyvä. Nyt sinulla on mahdollisuus todelliseen sielunkumppanuuteen. Onhan ihastukseksi naimisissa.

Vierailija
78/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pettäjä jolla on lapsia joutuu joskus totuuden eteen lastensa kautta kunhan he ovat riittävän vanhoja. Vieraanttumista ennen aikuisutta ei saa kukaan tehdä. Elämä on aina valintoja.

Vierailija
79/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Jos sitä kohtaisi aina ihmisiä jotka kokevat sekin vain yhtenä biologisena tarpeena niin tämä voisikin toimia näin. Moni toivoo kuitenkin seksisuhteidenkin johtavan parisuhteeseen jossain vaiheessa ja se osapuoli voi aiheuttaa kaikille hämminkiä. Harvalle seksi on kuitenkaan verrattavissa sellaiseen tarpeeseen kuin nukkuminen tai ulostaminen.

Vierailija
80/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, pettäjä jolla on lapsia joutuu joskus totuuden eteen lastensa kautta kunhan he ovat riittävän vanhoja. Vieraanttumista ennen aikuisutta ei saa kukaan tehdä. Elämä on aina valintoja.

Isän pettäminen näkyi lapsuudenkodissani ihan liikaa. En voi ymmärtää miksei vanhempamme koskaan eronneet. Se oli lapsille ihan karseaa vaikkei suoraan mitään sanottu. Ja näistä syistä en itse pystyisi pettämään vaikka mikä unelma tipahtaisi eteeni. (20+v samassa suhteessa) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän