Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette pettäneet kumppanianne, mikä teillä johti pettämiseen?

Vierailija
02.12.2022 |

?

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat ihan hiton oksettavia 🤮

Joo ei näitä kommentteja pysty yläpeukuttamaan. Itse kun on kerran pahasti petetyksi tullut ja tietää kuinka moni on kokenut saman, tuntuu vain pahalta nämä perustelut mm. "se vaan tuntui hyvältä", "ero oli jo mielessä" tai "kännikiima päällä".

Ikinä kun pettämiselle ei löydy mitään perusteltua, oikeutettua syytä. Aina ensin ero, jos nykyinen suhde ei tyydytä. Kaikista halvimpia selityksiä ovat nämä känniin vetoamiset. Jos ei pysty itseään kännissä kontrolloimaan sen vertaa, että uskollisena pysyy, niin sitten korkki kiinni.

Kannustatko oikeasti siihen, että jos suhde on väljähtynyt ja lapsiarki ajoittain kyllästyttää, niin ei muuta kuin äkkiä ero ja siitä baanalle? Vai onko parempi pysyä yhdessä, vaikka se joskus on joidenkin osalta johtanut siihen, että kiusaus on käynyt liian suureksi ja kännissä saattanut harkintakyky pettää?

Vierailija
122/128 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihmisen kanssa, johon olin (palstan sanoin) tyytynyt. Hän oli mukava tyyppi, jonka kanssa oli mutkatonta asua, mutta ei hän ollut ihanteideni mukainen eikä siksi tuntunut mieheltä, vaan kaverilta. Petin häntä monen kanssa. Tämän jälkeen olen aina pitänyt pariutuessa myös ulkoisista kriteereistä kiinni, koska en halua enää ikinä pettää ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla se että mies oli itse ensin pettänyt luottamukseni, joten koin että siltä osin sopimuksemme oli rauennut. EN ole koskaan tehnyt yksipuolista sopimusta jossa vain minä lupaan olla rehellinen ja pitää lupaukseni, enkä sellaista siis myöskään toteuta käytännössä.

Vierailija
124/128 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi persuksi, niin on käynyt paikallisessa m-muuttajien suosimassa baarissa poimimassa etelän herkkuja kostoksia.

N 32

Vierailija
125/128 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat ihan hiton oksettavia 🤮

Joo ei näitä kommentteja pysty yläpeukuttamaan. Itse kun on kerran pahasti petetyksi tullut ja tietää kuinka moni on kokenut saman, tuntuu vain pahalta nämä perustelut mm. "se vaan tuntui hyvältä", "ero oli jo mielessä" tai "kännikiima päällä".

Ikinä kun pettämiselle ei löydy mitään perusteltua, oikeutettua syytä. Aina ensin ero, jos nykyinen suhde ei tyydytä. Kaikista halvimpia selityksiä ovat nämä känniin vetoamiset. Jos ei pysty itseään kännissä kontrolloimaan sen vertaa, että uskollisena pysyy, niin sitten korkki kiinni.

Kannustatko oikeasti siihen, että jos suhde on väljähtynyt ja lapsiarki ajoittain kyllästyttää, niin ei muuta kuin äkkiä ero ja siitä baanalle? Vai onko parempi pysyä yhdessä, vaikka se joskus on joidenkin osalta johtanut siihen, että kiusaus on käynyt liian suureksi ja kännissä saattanut harkintakyky pettää?

Näinhän se oikeasti on, että ero otetaan vasta, kun elämä erossa (joko yksin tai jonkun toisen kanssa) alkaa vaikuttaa houkuttelevammalta kuin liitossa pysyminen.

Harva ottaa eron vähän noin niinku varmuuden vuoksi.

Vierailija
126/128 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi persuksi, niin on käynyt paikallisessa m-muuttajien suosimassa baarissa poimimassa etelän herkkuja kostoksia.

N 32

Oikein.

Vierailija
127/128 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt enkä tullut petetyksi(kait), onneksi. MUTTA olen kyllä ollut tilanteessa jossa niin olisi voinut käydä eli on ollut todella lähellä että päädyn pettäjäksi. Ymmärrän siis oikein hyvin miten tilaisuus tekee varkaan. Tuskimpa kovinkaan moni pitkä suhde pysyy jatkuvasti loistavana, että puoliso huomioi ja kehuu sopivasti jne.. sittenkun olet tilanteessa että saat sitä tarvitsemaasi oikeanlaista huomiota ja kehuja jostain muualta, niin sitä lähtee aika helposti "jalat alta" varsinkin jos pohjalla on alkoholia. Minä esimerkiksi olen jäänyt suhteessa todella puutteeseen joidenkin tarpeiden osalta ja sittenkun joku muu on tätä minun vajaustani täyttänyt niin ai että sitä tunnetta, ei sitä voi mitenkään kuvailla. En minä ainakaan usko että koskaan pystyn saamaan kaikkia tarpeitani täytetyksi suhteessa, joten sitten kun olen "vailla jotain", niin huomioni kiinnittyy ainoastaan tähän ja olen lähellä pettämistä. Pääseekö kukaan jyvälle mitä tarkoitan.

Vierailija
128/128 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta oli mennyt jo päin peetä kaikki suhteessa ja erosta oli puhuttu monesti, sitten vaan se oikea ihminen tuli sattumalta vastaan aivan omituisesssa tilanteessa. Tein väärin ja kadun vieläkin mitä silloin tapahtui, en olisi uskonut itsestäni että petän, se oli kaikkia periaatteitani vastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi