Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette pettäneet kumppanianne, mikä teillä johti pettämiseen?

Vierailija
02.12.2022 |

?

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto ja oli kai siinä halu erotakin taustalla.

Vierailija
2/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla se, että rakastuin aivan järjettömästi ja molemminpuolisesti. Yli kymmenen vuotta myöhemmin kävi toinen kerta, koska seksi on liitosta loppunut vuosia sitten. Olen ollut samassa suhteessa yli 30 vuotta ja siihen on mahtunut monenlaista vaihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kumppani menneisyydestä otti yhteyttä. Parisuhteessani ei ollut mitään pielessä. Petin hyvällä omallatunnolla koska mieheni petti minua pari vuotta sitten. Vuoroin vieraissa käydään.

Vierailija
4/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus ja olosuhteet.

Vierailija
5/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että se tuntui niin hyvältä

Vierailija
6/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että edellisestä kerrasta seksiä mieheni kanssa oli kulunut 5,5v.

Vierailija
7/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puhtaasti kännikiima. Mulla iskee välillä alkoholista sellainen nymfomaanikänni, jossa on ihan pakko saada, heti, ihan keltä vaan. Pikkujouluissa nymfokännissä aloitin leikittelemällä "ahdistella" erästä vanhempaa miestä seksuaalisesti, hän näytti tykkäävän, ja vedettiin sitten firman saunalla se homma loppuun asti. Seuraavana aamuna ihan järjetön morkkis. Suhteessa mieheni kanssa ei ollut mitään vikaa, eikä se kenen kanssa paneskelin ollut millään tapaa viehättävä noin selvin päin katsoen.

Vierailija
8/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva seura, tunnelma, humala, kehut ja kiinnostus minua kohtaan. Ja toisen valtava itseluottamus. Otti tilanteen haltuunsa, tunsin etten ole tänä yönä vastuussa mistään vaan hän vie ja veikin sitten loppuun asti. Tiesi että se on väärin mutta ei välittänyt hittojakaan.

Vierailija
9/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat ihan hiton oksettavia 🤮

Vierailija
10/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat ihan hiton oksettavia 🤮

Ei kannata kysyä suoraan, kun silloin voi saada suoran vastauksen ;)

Mun mielestä on vaan kiva että jotkut edes joskus kertovat suoraan miksi tekevät jotain mikä on väärin. Liian usein syytellään jotain ihan muita omista teoista.

Vierailija
11/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työystävinä on paljon ulkomaalaisia nuoria miehiä ja niitä ei aina voi vastustaa. Heidän innokkuus ja iloinen elämänasenne on jotain mikä saa unohtamaan oman vakavamielisen puolison.

Vierailija
12/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin.

Vierailija
13/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyden puute.

Meillä on upea kumppanuussuhde ja viihdymme yhdessä 24/7 mutta mieheni ei koskaan halaa, suutele tai silittele. Tai no, sen tunnin kestävän rakastelun ajan joo mutta ei koskaan muuten. Hän ei kestä kosketusta eikä ymmärrä että mulle se on koko elämä.

Vierailija
14/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäisin koska tahansa jos se olisi mahdollista sen kanssa jonka kanssa haluaisin. Itse asiassa mulla on puolisoni lupa tähän, koska on satavarmaa etten  koskaan tapaa kohdetta. Mutta unelmissani.

Vierailija
15/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla keski-ikäisistä ihmisistä uskollisuus on lähinnä suoraa seurausta siitä, että ketään ei enää kettujakaan kiinnosta kukaan keskivartalolihava kulahtanut täti tai setämies. Te uskollisuudellanne rehvastelijat, kertokaa toki, koska viimeksi jouduitte oikeaan kiusaukseen? Milloin viimeksi olisi ollut tarjolla hyvännäköistä miestä tai naista, joka kävi sinuun kuumana? Varmaan joskus 20 tai 30 vuotta sitten vai mitä?

Vierailija
16/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama syy, miksi koira nuolee muniaan.

Koska se tuntuu hyvältä ja koska se voi.

Ei siihen liity ihmeempää dramatiikkaa tai syväluotaavaa analyysia.

Toiset rentoutuu saunassa tai hieronnassa.

Vierailija
17/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla keski-ikäisistä ihmisistä uskollisuus on lähinnä suoraa seurausta siitä, että ketään ei enää kettujakaan kiinnosta kukaan keskivartalolihava kulahtanut täti tai setämies. Te uskollisuudellanne rehvastelijat, kertokaa toki, koska viimeksi jouduitte oikeaan kiusaukseen? Milloin viimeksi olisi ollut tarjolla hyvännäköistä miestä tai naista, joka kävi sinuun kuumana? Varmaan joskus 20 tai 30 vuotta sitten vai mitä?

Aivan! Tosi moni päälle nelikymppinen on joko ylipainoinen tai sitten valvomisen, alkoholinkäytön, sinivalon tuijotuksen ja liiallisen liikunnan seurauksena ennenaikaisesti vanhentunut.

Ei satele kehuja tai himoitsevia katseita silloin.

Vierailija
18/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jos joku nainen alkaa näyttää kiinnostuksen eleitä kerron sille jonkun hauskan jutun perheestä vaivihkaa. Yleensä loppuu siihen. Naiset tekee samaa kokemukseni mukaan.

Vierailija
19/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensimmäinen lapsi syntyi, päädyin suoraan kohtalaisesta mutta hyvin estoisesta ja puritaanisesta avioliitosta puotipuksuksi hoitelemaan ostoksia, siivoamaan jätöksiä ja varsinkin makselemaan juoksevia eriä milloin mistäkin. Mitään muuta roolia minulla ei kuviossa enää yht'äkkiä ollut, varsinkaan aviomiehenä, mielipiteilläni ei ollut enää mitään merkitystä, hyvä kun sovin samaan luukkuun asumaan. Varsinkin vonkaus sai todella sinappista pilkkaa osakseen.

Aika tavalla tuli silloin töissä reissattua ja varsin nopsaan kävi selville, että ahkerana salikävijänä,  hyvänä tanssijana ja kohtalaisena jutuniskijänä lohtua löytyi kyllä aivan hämmästyttävän helposti.

- Tuota riitti aikansa, varmaan lähemmäksi 20 vuotta.

Kaduttaako?  Ei! 

Ilman lohtuseuraa lusikat olisi tuolloin menneet varsin äkkiä jakoon ja kotona ei kaikesta päätellen jääty mitään asiaa paitsi, paremmikin oltiin hyvin tyytyväisiä aviolliseen rauhaan ja hiljaiseloon- ja elätykseen.

ps. arvatkaas, onkos tämänkin palstan ½-provosoivat kirjoitukset siitä, että parisuhde ei ole parisuhde ilman seksiä peräisin näppikseltäni?

Vierailija
20/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tunnusti pettäneensä joten ajattelin, että kai minäkin voin pitää hauskaa ja vielä hyvällä omallatunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan