Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette pettäneet kumppanianne, mikä teillä johti pettämiseen?

Vierailija
02.12.2022 |

?

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan muidenkin tehdä tarpeensa minuun.

Vierailija
102/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kauna siitä, että hän oli aiemmin tehnyt paskat minulle, jonka takia erosimme. Palasimme sitten myöhemmin uudelleen yhteen, mutta hän usein arvosteli seksitaitojani. Lopulta petin ja en tuntenut minkäänlaista huonoa omaatuntoa. Pikemminkin olin jollain tasolla jopa vapautunut, että olin saanut maksettua pottuja pottuina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana pettäjien hyvän mielen ketju, jossa etsitään hyväksyntää omalle p*skalle toiminnalleen ja saadaan vielä muilta kanssaluusereilta "vertaistukea" 😍

Taidat olla niitä kotiolojen sulostuttajia, jotka vaan kitisee kaikesta? Tai järjestelee tilkkukokoelmaansa kaiket illat? Istuu pelkissä kokouksissa? Lukee mieluiten Kafkaa tohvelit jalassa ja seksi on jotain muinaista?

Ei, vaan olen moraalin sekä tunteet omaava ihminen, joka on luvannut olla kumppanilleen uskollinen ja sellaisena myös aion pysyä. Jos suhteessa asiat syystä tai toisesta alkaisivat mennä ylitsepääsemättömän huonoksi tai seksielämä kärsisi liikaa, eroaisin. Pettäjiä en osaa arvostaa ja itseäni en sietäisi katsoa peiliin, jos olisinkin yksi heistä. Nämä asiat tietysti teille pettäjille täysin vieraita.

Sulle taitaa ylipäätään ihmisyys olla täysin vierasta. Lukisit edes kirjoja, jos omaa elämää ei ole.

Vierailija
104/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastuin.

Ja mikä oli syy, ettet eronnut ensin vanhasta suhteesta?

Varmistelin etten jää yksin. En saanut tarpeeksi huomiota kun nainen oli raskaana. Minulla oli siten oikeus aloittaa salasuhde. Jätin edellisen naisen kun lapsi oli syntynyt. Minä tarvitsen huomiota ja kosketuksia. Jokaisen yön pitää olla täynnö intohimoa ja kuumia kosketuksia sekä suudelmia. Ei elämää voi elää puolittain vaan tarttua hetkeen. Kyllä lapset aina sopeutuu.

Vierailija
105/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastuin.

Rakastuminen ehti tapahtua ensin.

Vierailija
106/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana pettäjien hyvän mielen ketju, jossa etsitään hyväksyntää omalle p*skalle toiminnalleen ja saadaan vielä muilta kanssaluusereilta "vertaistukea" 😍

Taidat olla niitä kotiolojen sulostuttajia, jotka vaan kitisee kaikesta? Tai järjestelee tilkkukokoelmaansa kaiket illat? Istuu pelkissä kokouksissa? Lukee mieluiten Kafkaa tohvelit jalassa ja seksi on jotain muinaista?

Ei, vaan olen moraalin sekä tunteet omaava ihminen, joka on luvannut olla kumppanilleen uskollinen ja sellaisena myös aion pysyä. Jos suhteessa asiat syystä tai toisesta alkaisivat mennä ylitsepääsemättömän huonoksi tai seksielämä kärsisi liikaa, eroaisin. Pettäjiä en osaa arvostaa ja itseäni en sietäisi katsoa peiliin, jos olisinkin yksi heistä. Nämä asiat tietysti teille pettäjille täysin vieraita.

Sulle taitaa ylipäätään ihmisyys olla täysin vierasta. Lukisit edes kirjoja, jos omaa elämää ei ole.

Kyllä. Pettäminen on ihnisyyden kaunein ilmentymä.

Vierailija
107/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastuin.

Rakastuminen ehti tapahtua ensin.

Ja kestikö tuo rakkautesi?

Vierailija
108/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastuin.

Varmistelin etten jää yksin. En saanut tarpeeksi huomiota kun nainen oli raskaana. Minulla oli siten oikeus aloittaa salasuhde. Jätin edellisen naisen kun lapsi oli syntynyt. Minä tarvitsen huomiota ja kosketuksia. Jokaisen yön pitää olla täynnö intohimoa ja kuumia kosketuksia sekä suudelmia. Ei elämää voi elää puolittain vaan tarttua hetkeen. Kyllä lapset aina sopeutuu.

Aika sairasta ajattelua. Mites sun lapsuus? Pettikö tai joiko sun jompikumpi vanhemmistasi? Saitko äidiltäsi tasapainoista huomiota lapsena ja teini-ikäisenä? Oletko kokenut tarvetta paeta suhteistasi kun olet itse pelännyt hylätyksi tuloa?

Vierailija
109/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tyypillinen tekopyhä moraalikukkulalla oleva ihminen. Pettäminen on aina petetyn syy.

Ymmärrän, että moraalitonta ärsyttää, kun joku toinen omaa selkärangan. En ole itsekään missään nimessä täydellinen ihminen, mutta pettänyt en koskaan ole, vaikka suhde onkin joskus ollut koetuksella ja ottajia olisi kyllä löytynyt. Vaikeuksista selvittiin niistä puhumalla. Jos ratkaisua ei olisi löytynyt, olisin eronnut. Pettäminen on AINA pettäjän syy.

Vierailija
110/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele toki, jos osaat :)

Vierailija
111/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnottomat pettäjät ovat loppu viimein säälittäviä piipittäjiä jotka eivät ansaitse muuta kuin unohduksen. Valheilla on seurauksia. Mikään ei ole surkuhupaisampaa kuin katsoa venkoilevaa yksin jäänyttä pettäjää jonka viehätysvoima on kadonnut.

Vierailija
112/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies petti minua ja suhde ei ikinä toipunut täysin. Rakastuin palavasti työkaveriini ja eräissä firman juhlissa päädyimme suutelemaan. Tämän jälkeen jätin ex-miehen ja olemme työkaverin kanssa edelleen yhdessä

Vierailija
113/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tyypillinen tekopyhä moraalikukkulalla oleva ihminen. Pettäminen on aina petetyn syy.

Ymmärrän, että moraalitonta ärsyttää, kun joku toinen omaa selkärangan. En ole itsekään missään nimessä täydellinen ihminen, mutta pettänyt en koskaan ole, vaikka suhde onkin joskus ollut koetuksella ja ottajia olisi kyllä löytynyt. Vaikeuksista selvittiin niistä puhumalla. Jos ratkaisua ei olisi löytynyt, olisin eronnut. Pettäminen on AINA pettäjän syy.

Miksi vaikeista tunteista pitäisi puhua? Toisen pitää ymmärtää tunteitani ja tarpeitani ilman puhettakin. Jos ei ymmärrä niin mulla on täysi oikeus pettää. Eihän hyvään suhteeseen kolmatta mahdu.

Vierailija
114/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistelin pojalle ja annoin hänen lypsätä persettäni.

115/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käytti seksuaalista väkivaltaa, ei ymmärtänyt aina sanaa ei. Aloin voida huonosti, olin masentunut ja poissa tolaltani niihin aikoihin.

Vierailija
116/128 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunnottomat pettäjät ovat loppu viimein säälittäviä piipittäjiä jotka eivät ansaitse muuta kuin unohduksen. Valheilla on seurauksia. Mikään ei ole surkuhupaisampaa kuin katsoa venkoilevaa yksin jäänyttä pettäjää jonka viehätysvoima on kadonnut.

Pettäjä joka jätetään yksin huuman jälkeen on ansainnut kaiken sen mitä on valinnut.

Vierailija
117/128 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tämä on nyt ajankohtaista. Olen 20 vuoden ajan ollut uskollinen vaimo, mutta nyt on käynyt niin, että olen palavasti ihastunut toiseen mieheen. Tässä on aika paljon käsiteltävää ja itsellä pöllämystynyt olo. Te tuomitsijat, muistakaahan, että asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia.

Tätä korostaisin itsekin: asiat eivät todellakaan ole mustavalkoisia.

Vierailija
118/128 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastuin.

En ehtinyt. Rakastuin varottamatta kesken kaiken. Olin sitkoillut suht ok suhteessa, mutta sitten tuli henkilö johon rakastuin tavalla, jonka jälkeen edellisen suhteen jatkaminen olisi ollut täysin mahdotonta.

Vierailija
119/128 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pettäjän kerrasta. Suosittelen muillekin.

Ne pettäjät jotka syyttävät minunkaltaista joka ehdottomaksi, turvattomaksi ja vanhanaikaiseksi voivat mennä itseensä ja katsoa peiliin.

Miksi pitäisi hyväksyä pettäminen tilanteenssa jossa asiasta on selvästi puhuttu ja sovittu että ei petetä. Parempi jättää pettäjä ja tutustua kunnollisiin ihmisiin.

Vierailija
120/128 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta lukea vastauksia mutta miehet vaan haluaa uusia pilluja 100%