Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Aloita kiitollisuusharjoitukset.
Yksi parhaimpia lahjoja tuon ikäisenä oli angel eyes-valot autoon. En raaskinut itse millään ostaa, mutta poikaystävä osti 🥰
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.
No ei kyllä. Itse en ole koruihminen ollenkaan, ja vain pari tiettyä tuoksua miellyttää. Todennäköisesti menis pieleen, tai sitten miehen pitää tietää, mistä nainen pitää.
Oikeasti 20v ei vielä ole nainen, aikuistuva tyttö vasta.
20veen äiti
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaimpia lahjoja tuon ikäisenä oli angel eyes-valot autoon. En raaskinut itse millään ostaa, mutta poikaystävä osti 🥰
Amisjunttien angel eyes. Ja anna arvaan auto on vuoden 1998 bmw 518d
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amisjunttien angel eyes. Ja anna arvaan auto on vuoden 1998 bmw 518d
Taisi olla silloin reilu 15 vuotta sitten joku VW.
20 v. mennyt 36 v. kanssa naimisiin? Saanen epäillä, itse ei olisi tullut mieleenkään tuossa iässä. Ihan eri elämänvaiheissa ovat.
Rintaliivit kauniit pitsiä ja alushousut pitsiä sekä laivalle risteily lahja kortti.No vaikka kultaketju nilkkaan tai ranteeseen.
Kuka hullu täällä taas vastailee mitä sattuu?
Minä tykkään elämyslahjoista... keikkalipuista, hotelliyötä, matkoista, ravintolaillallisesta. Joku pakohuone tms voisi myös toimia
Niin kuvottavaa ja sairasta tekstiä
Ups.