Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku naisen mielenpahoitus.
Vierailija kirjoitti:
Pettinkimies kirjoitti:
Itse annan naisystävälle bärssettä eli pääsee n ussimaan mua peppuun straponilla.
Pegging on nykyään muodissa! The future is female
Olisipa oma eukko myös yhtä sivistynyt ja edistyksellinen. Maistuisi mullekin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.
No ei ole 😁
Halkomakone ois hyvä.
Kirves on yksi parhaimmista syntymäpäivälahjoista jonka olen saanut mieheltäni.
N30
Loma jonnekin romanttiseen paikkaan.
Heli Laaksosen uusi kirja Luonnos. Vaikkapa.
Jokin romanttinen yhteinen matka.
Vierailija kirjoitti:
150 eurolla saat jonkun tosi soman korun, josta 20-vuotiaat naiset varmasti pitää. Vaikka kaula tai rannekoru. Itse haluaisin mieluiten mieheltäni tänä vuonna lahjaksi jonkun sydänkorun. Tai vaikka sen kosinnan 💕 :)
"Kosi" saatana itse jos teillä ei näistä asioista normaalisti keskustella vaan toinen kysyy ja toisella on vastaus jo valmiina.
Kuinka vanha tämä nainen on? Lähemmäs 20v vai 30v?
Satisfyeriä sekä seksikästä läpikuultavaa pinkkiä bodyä toivon mieheltäni. Haaveeksi vaan jäänee, mieheni on tylsimys seksin suhteen 🥲
Kerro hänelle tunteistasi jonkin pienen lahjan kera tai yhteisen lomamatkan. 🥺 Itse rakastaisin tuollaista lahjaa. T: N26
Helsinki on Suomen masentavin ja ylihintasin sekä joka suhteessa surkein kaupunki mitä Suomesta löytyy.
VIINA on AINUT päihde JOTA IHMINEN TARVII
Osta lämpimät villasukat ja hanskat
Missä kylpylässä vietätte joulun ?