Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Upea kultainen kaulakoru +korvikset!
Itse tässä 14 vuoden jälkeen oppinut muutaman jutun ainakin omasta vaimosta. Lahjaideoiksi sopii hyvin:
Korut, käsityöt, kylpylä- ja/lomapaketit, huivit, laukut, aktiivisuusranneke, puhelin jne.
Nämä kommentit missä sanotaan alusasut, hajuvedet ym voit sitten kuitata kylkeen laitettavalla lahjakortilla. Kokemuksesta sanon, että on paljon parempi antaa Vaimon hoitaa nämä intiimimmät ostot ihan itse kuin alkaa työntämään sille omia mieltymyksiä.
Itse toivoisin esim hierontalahjakortti. Tai hyvä viini tms. Ei mitään sisustuskrääsää
Hienoa pojat jatkakaa samaan malliin.
Viini, satisfyer ja ulkomaanmatka toimii aina
Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.
Oikeesti tyypit! Kysykää niiltä kumppaneiltanne toiveita älkääkä täältä! Tai vielä parempaa tutustukaa niihin kumppaneihin niin että tiedätte, mistä ne tykkää. Ei ne ole mitään geneerisiä miehiä tai naisia, jotka tykkää siitä, mistä kaikki naiset tai miehet. Sitten kun osaatte kertoa vähän, millaisista jutuista se kumppani on kiinnostunut ja mistä tykkää, voi kysyä ideoita ja saada hyvin osuvia.
Kirjoita paperilapuille kehuja ja kauniita sanoja ja laita ne nättiin purkkiin. Sieltä voi ottaa vaikeina hetkinä lapun tai pari.
Taitaa olla taas huumorintajuttomien kirjoituskilpailut käynnissä
Älä laita kaikkia munia samaan koriin.
30 cm pitkä, musta, teko-k-u-l-l-i
Mee sen naisen luo ja kysy oisko sulla jotain joululahjatoiveita. Saatat yllättyä kun huomaat, ettet tunnekaan häntä kovin hyvin eli sinulle ei tullut mieleenkään ne jutut, mitä hän oikeasti toivoo ja tarvitsee. Paina mieleesi/kirjoita muistilistaksi puhelimeesi kaikki toiveet ja näin sulla on joksikin aikaa helppo lista synttäriksi, jouluksi, vuosipäiväksi tai millon nyt haluat jonkun lahjan antaa. Hinta ei ole tärkein asia vaan se, että nainen kokee tulleensa kuulluksi ja huomioon otetuksi. Naisen lahjassa ei ole kyse miehen mieliteoista tai mielipiteistä vaan siitä, mistä nainen oikeasti pitää ja että mies ottaa hänen toiveensa eli hänet vakavasti. Jos nainen vaikka toivoo rakkauskirjettä lahjaksi, kirjoita se äläkä osta jotain turhaa rojua. Toive on viesti siitä, että nainen haluaa kuulla, mitä kaikkea hänessä rakastat ja miksi. Kun toiveen täytät, liittonne lujittuu ja sinäkin olet onnellisempi. Jokainen täytetty toive sataa sinun laariisi, koska onnellinen nainen haluaa tehdä sinulle hyvää ja kohdella sinua hyvin. Näin yksinkertaista se on. Vuoden mittaan pitää kuunnella naisen toiveita ja tarpeita ja kirjata ne muistiin, niin jokainen joulu ja syntymäpäivä on helppoa kuin heinänteko.
Mieti mitä hän harrastaa, mitkä on hänen mielenkiinnonkohteet ja sillä perusteella hankit lahjan. Lahjan arvolla ei ole mitään merkitystä jos se on juuri hänelle hankittu.
Mulla tuli just rusina housuun tätä ketjuu lukiessa...
iha ok mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D
Ennen pitkää loppuu hyväuskoiset höynäytettävät kesken