Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Ennen pitkää loppuu hyväuskoiset höynäytettävät kesken
iha ok mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita:
- yhteinen retki luonnonpuistoon
- yhteinen aktiviteetti esim karting, paintball, kalliokiipeily
- ajatuksella valittu kirja esim fifty shades of grey
- lautapeli tai pakohuone
- kosmetiikkaa, tuoksu
- viinipullo
Muut kuulostaa ihan hyviltä lahjoilta, mutta ihanko oikeasti kukaan pitää 50 shades-sarjaa hyvänä? 😆
Hajuvesi, jos käyttää. Niitä harvemmin itse tulee ostettua.
nico liitty muusiin eli siis Otonokizaka hich sckoolin
Vierailija kirjoitti:
Kerro hänelle tunteistasi jonkin pienen lahjan kera tai yhteisen lomamatkan. 🥺 Itse rakastaisin tuollaista lahjaa. T: N26
Tämä. Terveisin toinen 26-vuotias.
On kivaa olla vammanen koska saan olla aito ja sellanen just ku haluan
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.
Kammoan hetkeä jolloin pitää ETSIÄ se oikea hajuvesikauppa ja HAISTELLA ne minua mielyttävät hajut. Stokkalla oli aina korrekteja myyjiä eivätkä nauraneet peukku-suussa ja eksyksissä olevaa miestä hajuvesikaupassa. Onneksi minulle on annettu aina lista!
Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?
Yhh miten epäviehättävältä sä vaikutat :/.
Mies 36v kyselee vauva-palstalla, mitä ostaa 20v vaimolle. Juupa juu. Olisko trolli.
Moniko sinun miespuolisista ystävistä lukee filosofista kirjallisuutta, tai pelaa shakkia??? ;D
Anna kun arvaa, ei yksikään, mutta olet joskus kuullut, että jotkut miehet pelaavat shakkia.