Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Mikäs on AP:n ihanne ensitreffeistä?
En jaksanut lukea. Ongelmasi on jotain täyttä hevonkakkaa. Suihkuun nukkumaan ja huomenna töihin.
Pinta on vain pintaa... Et voi koskaan täysin tietää mitä sen kaiken pintakiillon alla muhii.
Katso peiliin niin näet totuuden
Mutta haluaisin kuitenkin pahoittaa mieleni jostakin ap
Helsinki on Suomen masentavin ja ylihintasin sekä joka suhteessa surkein kaupunki mitä Suomesta löytyy.
Liikun spurgujen kanssa aina päivisin kaupungilla ja olen huomannut että itsekin alan olemaan samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.
Ei ole varmoja, monella naisella on oma tuoksu-ja korumieltymyksensä. Jos ei sitä tiedä, voi mennä hutiin.
Itse olisin kyllä iloinen lahjakortista (runsas) koruliikkeeseen. Olen vähän vanhempi nainen, 38v.
ämpärillinen liukkaria ja dilikka
itse ostin klitoriskiihottimen ja silkkisen laatuyöpuvun. Jos noilla ei mennä niin pitkälle niin sitten ei millään
Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D
Aivot, looginen ajattelutapa siinä muutama hyödyllinen....
Osin liukkaria niin ei tarvi kuivana ajaa tummempaan