Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomus esittää merkittäviä säästöjä sosiaalietuuksiin. Ansiosidonnaiseen työttömyysturvaan, työttömyyspäivärahaan, asumistukeen ja toimeentulotukeen tehtävät heikennykset tarkoittaisivat yli 900 miljoonan euron säästöä julkiselle taloudelle

Kommentit (895)

Vierailija
521/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti? Eikö kukaan muu ole ilmiantanut tätä vihapuheketjua?

TEHKÄÄ JOTAIN!

Varmaan Petteri pelastaa sinutkin, jos oikein kovasti uskot ja toivot.

Moni haluaa upottaa EUn ja sen järjestelmän. Orpo poika ja Von der Leyen, siinä kova kaksikko.!  Ovat ainakin yhtä mieltä siitä että Saksa ja SUomi syöstään kurjuuteen. . .Petteri-poika laittanee KOKOOMUS porukallaan kaiken kumoon, jos maassamme on enää EUn UKRAINA sodan  jälkeen enää mitään laittamista uuteen uskoon..

Vierailija
522/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HYVÄ!

Kokoomuksen osaamisen taso paljastui jälleen surkealla tavalla, Orpon ja Heinosen sekoillessa julkisuudessa. Huomaa heti, että kummallakaan heistä ei mitään tajua valtion taloudesta ja sen hoitamisesta.

Joo no onneksi sannalla on taloustietoa, ei ymmärrä edes miksi keskuspankit nostavat korkoja inflaation aikana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole penaalin terävimpiä kyniä nämä kehitysrahoista öyhöttäjät. Tajuatteko että jos kehitystyö lopetetaan niin Kiina omistaa lopulta koko Afrikan

Ihan sama. Onnea kiinalaisille.

Eilen juuri jokin afrikkalainen neiti-ihminen selosti A-studiossa, etteivät he halua kehitysapua Euroopalta tai ilmeisesti koko länsimaailmalta, koska heille ei tartte tulla kertomaan samalla, mitä pitää tehdä.

Vierailija
524/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan Parasta suomalaisille :) kirjoitti:

Minä tykkäsin Perussuomalaisten varjobudjetista. Mm:

Huma nitaarinen maahan muutto minimoitava. Esitämme Suomen pako lais kiintiön nollaamista ja huomattavia leikkauksia kotouttamis- ja vastaanottomenoihin. Leikkaukset eivät koskisi ukrainalaisia pako laisia.

Kehitysyhteistyö minimoitava Esitämme Suomen kehitysyhteistyöhön suunnattujen varojen leikkaamista siten, että vain ehdottomasti velvoittavat hankkeet suoritetaan loppuun ja humanitaarisiin kriiseihin vastaamiseen jätetään pieni määräraha. Leikkaukset eivät koskisi Ukrainan auttamista.

Yleishyödyllisten yhteisöjen verovapauden rajoittaminen Suomessa useat yleishyödylliset yhteisöt nauttivat suurista verohelpotuksista. Jotkut näistä yleishyödyllisistä tahoista kilpailevat yksityisten toimijoiden kanssa, mikä vääristää markkinoiden toimintaa. Perussuomalaiset esittää näiden verohelpotusten kohdennettuja leikkauksia.

- Yleisradion toimintojen supistaminen Perussuomalaiset esittää Yleisradion tehtävien ja toimintojen merkittävää 25 prosentin leikkausta.

Minä taas tykkäisin persujen supistamisesta yhteen ihmiseen.

Niin minäkin, mutta olis tosi vaikea valita se yks ihminen. Ovat kaikki inhoja tai tolloja.

Vierailija
525/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meidän ikääntyneiden työllistymistä mitenkään auttaa ansiosidonnaisen kuristaminen?

Vierailija
526/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun lopetin työt kannattamattomana niin minua siitä rangaistaan? Myin auton ja muutin pieneen vuokrakaksioon. Kiitos tästä. Ensin tehdään työnteko kannattamattomaksi ja nyt sitten työttömänä olo? Voisiko sama hallitus toimia kymmenen vuotta kerrallaan jotta ihmisten ei tarvitsisi kärsiä?

Vierailija
527/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnaisen kesto onkin aivan liian pitkä. On olemassa henkilöitä, jotka käyvät välillä työssä juuri sen verran kuin on tarpeen saadakseen uuden kauden. Sitten on taas aikaa lepäillä ja tehdä mitä haluaa.

Jos joku oikeasti ei saa töitä ansiosidonnaisuuden aikana, niin sitten saa toimeentulotukea.

Työtä kuulemma on, ei löydy tekijöitä.

Vierailija
528/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kun lopetin työt kannattamattomana niin minua siitä rangaistaan? Myin auton ja muutin pieneen vuokrakaksioon. Kiitos tästä. Ensin tehdään työnteko kannattamattomaksi ja nyt sitten työttömänä olo? Voisiko sama hallitus toimia kymmenen vuotta kerrallaan jotta ihmisten ei tarvitsisi kärsiä?

Tyhmyydestä rangaistaan. Ihmisen on tarkoitus itse tehdä työtä ja itse elättää itsensä.

Vierailija
529/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaukset on turhia niin kauan kuin valtio saa lainaa ulkomailta eikä veroja tarvitse korottaa.

Vierailija
530/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikille pitäisi maksaa sama raha tekemisestä riippumatta. Luulen että töitäkin riittäisi kaikille halukkaille kun niitä ei olisi pakko tehdä aivan kaikkien. Halukkaat töihin ja ne jotka ei halua ei pakoteta? Kaikki voittaa? Nyt tuntuu että ne jotka haluaa töitä ei saa ja ne jotka ei halua pakotetaan.

Vierailija
531/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten psykiatrinen osasto on täynnä niin se rahan leikkaaminen nuorten vanhemmilta varmaan auttaa.

Suomessa on aikuisissa tyhmiä ihmisiä.

Tehdäänkö kohta taas tutkimus nuorten pahoinvoinnista.

Vierailija
532/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaikille pitäisi maksaa sama raha tekemisestä riippumatta. Luulen että töitäkin riittäisi kaikille halukkaille kun niitä ei olisi pakko tehdä aivan kaikkien. Halukkaat töihin ja ne jotka ei halua ei pakoteta? Kaikki voittaa? Nyt tuntuu että ne jotka haluaa töitä ei saa ja ne jotka ei halua pakotetaan.

Kuinka paljon tuo raha olisi?

Vierailija
533/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaukset on turhia niin kauan kuin valtio saa lainaa ulkomailta eikä veroja tarvitse korottaa.

Aikamoinen ajatusten tonava siellä! Jos alkaa varsinainen lama, ei meille enää myönnetä lainoja tyyliin kreikka emmekä selviä edes koroista. Hyvä sitten elvyttää taantumassa :/

Vierailija
534/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pian on aidattuja, vartioituja asuinalueita.

Vierailija
535/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansiosidonnaisen kesto onkin aivan liian pitkä. On olemassa henkilöitä, jotka käyvät välillä työssä juuri sen verran kuin on tarpeen saadakseen uuden kauden. Sitten on taas aikaa lepäillä ja tehdä mitä haluaa.

Jos joku oikeasti ei saa töitä ansiosidonnaisuuden aikana, niin sitten saa toimeentulotukea.

Työtä kuulemma on, ei löydy tekijöitä.

Ansiosidonnaisesta leikattiin 100 päivää jo pois.

Ei työstä voi itse lähteä, jos meinaa työttömyyskorvausta saada. Työnantajat laittavat itse ihmisiä pois.

Vierailija
536/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vastaavaa kokeiltiin neukkunaapurissa. Sitten vain todettiin, että työpaikat syntyvät tarpeeseen ja työstä maksetaan tuottavuuden mukaan

Vierailija
537/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen ajatusten tonava siellä! Jos alkaa varsinainen lama, ei meille enää myönnetä lainoja tyyliin kreikka emmekä selviä edes koroista. Hyvä sitten elvyttää taantumassa :/

Kreikan tilanne ei uhkaa Suomea pitkään aikaan. Kyllä Suomi saa lainaa vielä monta vuotta.

Vierailija
538/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka 3000€. Samalla loppuisi köyhyys suomesta ja varmasti tänne haluasi tulla ihmisiä muualtakin maailmasta. Pelastettaisiin myös he.

Vierailija
539/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreikan tilanne ei uhkaa Suomea pitkään aikaan. Kyllä Suomi saa lainaa vielä monta vuotta.

Vasureiden uusi talousteoria? LOL

Vierailija
540/895 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka 3000€. Samalla loppuisi köyhyys suomesta ja varmasti tänne haluasi tulla ihmisiä muualtakin maailmasta. Pelastettaisiin myös he.

Onko käsite inflaatio tuttu, viime aikoina on asiasta sattumoisin keskusteltu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme