Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu.

Vierailija
28.11.2022 |

Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.

Kommentit (317)

Vierailija
81/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin hoitajana vanhainkodissa, eräs mummo sanoi minusta, että tuolta se enkeli tulee. Ja eräs toinen mummo sanoi, että minulla on rehelliset korvat :D. 

Kauneinta mitä mies on minulle sanonut: minä en halua koskaan loukata sinua. Turvattomassa ympäristössä kasvaneelle ja eläneelle tuo on parasta mitä voi sanoa.

Vierailija
82/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimoni sanoi tahdon ja silmistä näin ettei hän ole ikinä ollut näin onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä vuosia sitten olin tanssimassa ja esiintyjä (ihan sen aikainen tähti) sanoi, että katsokaa miten tyttö on kaunis kuin karamelli.

Vierailija
84/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletpas sä hyvä suutelija" ilahtuneen naurahduksen kera. 

Vierailija
85/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miehen luona ensimmäistä kertaa ja jäin yöksi, oltiin tavattu tätä ennen pari kertaa luonani.

Illalla kun olin jo kotona, mies laittoi viestin, että oli kyllä kiva kun kävin kylässä ja että olen aina tervetullut uudelleen:)

N48

Vierailija
86/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miltä tuntuu olla tämän baarin kaunein nainen?"

On surullista, jos tällainen todella väsynyt ja pöljä p * l l u n vonkauslause on parasta mitä sulle on sanottu :(

Vierailija
87/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on kiva olla töissä silloin, kun on samassa vuorossa minun kanssa.

Vierailija
88/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis miten tullaan tuollaiseksi, tuollaiseksi, eee..., yliäijäksi? Miten sä uskalsit?".

Oli pakko, vaihtoehto oli vielä pahempi.

Vierailija
89/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä hyvä mies hakkaa vatupassilla nauloja."

Vierailija
90/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grillijonossa yksi hemmetin kännissä oleva rantojen mies kehui mun olevan ihan Harrison Fordin näköinen. Tuosta on jo aikaa parikymmentä vuotta mutta lämmittää edelleen.

Googletin tän tyypin, ja se ei tainnut olla kehu. XD

Huolestuttavaa jos pitää Harrison Ford googlettaa.

nääh, se on vaan niin sintti vielä

Vierailija
91/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äskettäin mulle sanottiin, että mulla on hyvä sydän. Säikähdin vähän, sillä olen yrittänyt peittää sitä ominaisuutta koska sitä on niin paljon käytetty hyväksi. Tämä ihminen kuitenkin jotenkin näki minun läpi. Ja hän näki paljon muitakin asioita minun läpi, ikään kuin ne mun pystyttämät muurit ei riittänyt hänen kohdalla. Ja ei, ei ole kyse mistään komeasta rakkaushuijarista vaan ihan samaa sukupuolta edustavasta työkaverista, jonka kanssa tuli juteltua yhden kriisin takia vähän enemmän kuin yleensä juttelen.

Vierailija
92/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grillijonossa yksi hemmetin kännissä oleva rantojen mies kehui mun olevan ihan Harrison Fordin näköinen. Tuosta on jo aikaa parikymmentä vuotta mutta lämmittää edelleen.

Rautatieasemalla joku laitamyötäisessä oleva ihan herrasmieheltä näyttävä henkilö sanoi hetken jutustelun jälkeen että "Taidat olla insinööri?" 

Vastavalmistuneena insinöörinä myönsin ilahtuneena olevani, johon mies totesi "Se oikein ihan huokuu sinusta."

Jälkeenpäin olen toki ymmärtänyt ettei se suorastaan kehu ollutkaan, mutta lämmitti tovin.

Vierailija
93/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen jo edesmennyt mummo tykkäs musta hirveesti, mikä oli ihanaa kun omat mummot kuoli niin nuorena, enkä ole omalta äidiltä saanut mitään pullantuoksuista hyväksyntää ja ehdotonta rakkautta koskaan. Sanoi mua tähtisilmäksi ja aina ilahtui niin paljon kun menin käymään. "Sieltä se tähtisilmä taas tuli" 😊 Ihana ihminen josta myös miehellä liuta hyviä muistoja.

Sinulla oli mahtava anoppi.

ei se miehen äiti ollut vaan mummo

Vierailija
94/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vaikea lapsuus. Olen kamppaillut oman äitiyteni kanssa koko lapsen eliniän (6v) ajan. Olen kokenut itseni maailman surkeimmaksi ja taidottomimmaksi äidiksi. Mutta lastani kehutaan päiväkodissa fiksuksi, reiluksi, rohkeaksi ja turvallisen kodin kasvattamaksi. Se on mukavasti sanottu ja lievittänyt epävarmuuttani.

Vierailija
95/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googletin tän tyypin, ja se ei tainnut olla kehu. XD

Ei, mikäli kehujen saaja on nainen 😄

Vierailija
96/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi mieleen, kun eräs miespuolinen ystäväni kertoi, että ei koskaan tee sunnuntaiksi mitään suunnitelmia, koska haluaa rentoutua silloin ja tehdä vain sitä, mitä aidosti tekee mieli. Ja tämä ystävä kävi tosi usein mun luona kahvilla sunnuntaisin :)

Vierailija
97/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Terskasi maistuu ihan toffeelle" :)

M53

Vierailija
98/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan crace kellyn näköinen!

Tämä oli yhdessä odotustilassa kun jonotin labraan.

Vierailija
99/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule mun kätteni iloksi

Miesystävä alkuaikoina rakastellessamme

Nyt 28v myöhemmin ei enää... sano noin

Vierailija
100/317 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen saanut useita mieltälämmittäviä lausahduksia, mutta tässä yksi parhaista työelämässä saatuja: yhden suurimman asiakkaan toteamus vaikean projektin päätösohjausryhmässä "onneksi meille osui toimittajalta maalaisjärkinen projektipäällikkö". Parhaita kehuja ikinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi