Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu.
Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.
Kommentit (317)
Työskentelen hoitajana, iäkkäiden ihmisten parissa kotihoidossa. Siellä saa palautetta laidasta laitaan, usein positiivistakin. Eräänä päivänä asiakas kyseli, kuka hoitaja mahtaa seuraavana päivänä tulla käymään. Vastasin, etten tiedä, ja asiakas sanoi: "Tule sinä". Tuo pieni lause tuntui aitoudessaan hyvältä.
Oho, ompa sinulla iso kalu.
Näin sanoi eräs nainen, rakastelumme jälkeen.
(Pituus: 15cm).
Minun toivottiin ottamaan eräs vastuullinen tehtävä kantaakseni, koska olen rehellinen ja oikeudenmukainen. Olen aina pyrkinyt elämään noin, silti yllätyin positiivisella tavalla tästä luonnehdinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sulla on ihanan iso ja paksu kalu". On toki muutakin kivaa sanottu mut tuon oon kuullut muutaman kerran ni sen muistan
"Sulla on ihan pieni ja ohut kalu", epäilen että menikin näin.
Ihanaks on kehuttu, vaikkei ole mikään mahoton.
Itseasiassa liian isoksi silti valiteltu, kun on kiree.
Sulla taitaa olla väljä, harjottelisit vaikka geiskakuulien avulla.
Näytät hyvältä. Eräältä mieheltä joka olisi ollut unelmieni täyttymys. Ja on vieläkin. Mutta eri elämäntilanteet. Meistä ei koskaan tule me ja se tuntuu pahalta koska koin sielujen sympatiaa alusta asti.
Vanha mummo totesi kirkossa, että onpas sinulla
kaunis lauluääni. Omasta mielestäni kähisen
kuin vanha harakka. Muistan vieläkin nuo
ystävälliset sanat vuosien takaa.
"Olet koulun seksikkäin mies"
Kyseessä oli korkeakoulu eli ei mikään syrjäkylän ala-aste.
Kiitos taistelustasi pahaa vastaan, kirjoitti minulle valvontaluokkani oppilaan huoltaja poikansa päästessä yläkoulusta. Se on oikeasti työni ydin siellä arkisen touhun alla ja tuntui hienolta, että joku näkee sen.
Ihanaa olla mies, kun on tuollaisia naisia kuin sinä. Tuo monikko ei haittaa yhtään 😂
Olen aina pitänyt pisamista. Mies katsoi minua silmiin. Ensimmäinen ihminen, joka näin sanoi. Minulla on paljon pisamia.
On noita kaikenlaisia juttuja sanottu.
Mieleen on jäänyt kun olin 15-vuotiaana ekaa kertaa diskossa. Kolme poikaa kulki ohi ja vilkuili mua mennessään: "Toi oli ihan Armi Aavikon näkönen!"
No en ole, mutta otin kohteliaisuutena😁
- Oot maailman ihanin ihminen. (puolison suusta)
- Tää on niin hyvää, ettei mitään rajaa. (tuttava tekemästäni ruuasta)
- Oi, bella! (joku suomalainen mies, joka käveli kaupungilla vastaan)
29-vuotias nainen sanoi vakavissaan: "Tämä oli parasta seksiä moneen vuoteen". Aloimme seurustelemaan pian sen jälkeen.
Edelleen kauneinta mitä mulle on koskaan sanottu.
Ei nyt kaikkein mukavinta sentään mutta työelämästä jäi mieleen mukava kohteliaisuus kun ulkopuolinen tilintarkastaja tekemisiäni tutkiessaan mainitsi että osastomme johtaja oli heidän keskustelussaan arvioinut minut älykkääksi. : )
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen hoitajana, iäkkäiden ihmisten parissa kotihoidossa. Siellä saa palautetta laidasta laitaan, usein positiivistakin. Eräänä päivänä asiakas kyseli, kuka hoitaja mahtaa seuraavana päivänä tulla käymään. Vastasin, etten tiedä, ja asiakas sanoi: "Tule sinä". Tuo pieni lause tuntui aitoudessaan hyvältä.
Kyllä, asiakkailta saatu vilpitön aito palaute tuntuu hyvälle.
Kaikkein mukavinta ja mieltä lämmittävintä on tullut lasten suusta. Kun teinityttö spontaanisti sanoo "oor kyllä maailman paras äiti", se tuntuu hyvältä.
Olet loistava isä. Toinen oli se että vuosikymmenten seksuaalisesti epätyydyttävien suhteiden jälkeen löysin fyysisesti yhteensopivan kumppanin, mitä nainen sanoi (en aio toistaa tässä).
Tänään töissä kuultua: Sä olet meidän luottopelaaja. Ei ehkä kauneinta, mitä on sanottu, mutta lämmitti kyllä mieltä.