Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan kaupoissa pahin ruuhka just menossa?

Vierailija
20.06.2024 |

Milloin sinne uskaltais mennä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile

Vierailija
2/11 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu. Meitsi tuli ihan äsken kotio sieltä. Eiköhän ne ruuhkat on männä talven lumia, koska kaupat nykyisin aina auki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato googlesta kauppasi tilanne.

Vierailija
4/11 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolilta päivin oli selvästi enempi ihmisiä liikkeellä. Ihmiset tekee viime hetken ostoksia ennen juhannusteille lähtemistä.

Olen joskus juhannusaattona sulkemisajan lähellä ollut tavaratalossa ja kyllä silloin aika paljon oli väkeä, turisteja ja ulkopaikkakuntalaisia. Sen takia en mennyt tänään tavarataloon, vaan menen vasta juhannuspäivänä (yleisenä krapulapäivänä), silloin on jo rauhallista.

Vierailija
5/11 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, en muistanut tätä. Näyttäisi olevan tavallista kiireisempi, joten lyönpä takaisin perseen penkkiin. 

Vierailija
6/11 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon oli porukkaa kaupoilla ja muutenkin liikenne jokseenkin vilkasta viitostiellä Kuopiossa.

Vierailija
7/11 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ton näkee?  En löytänyt kauppani sivuilta.

Vierailija
8/11 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun laittaa hakuun sen halutun kaupan, niin tulee vastauksissa. Ei tarvi mennä kaupan sivuille. Ei toki kaikista kaupoista näytä. 

Vierailija
9/11 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Google.com auki ja hakuun esim. K-Citymarket Tiiriö, minkä minä katsoin. Eli sen kaupan nimi ja jollei nimeä ole voi kaupunginosa kelvata. Minulla selain antaa oikeaan reunaan kaupan tiedot ja reaaliaikaisen ruuhkatilanteen. En siis ala klikkailemaan saamiani linkkejä, vaan pelkkä haku

Suosittelen kaikkia opettelmaan tämän, korona-aikaan tein haun aina ennen kauppaanlähtöä ja jos oli ruuhkaista siirsin lähtöä jos se ei muuten sotkenut elämääni.

Vierailija
10/11 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ihmiset tukkivat käytävät ostamalla kaljaa ja makkaraa cittarissa. Käännyin pois.

Vierailija
11/11 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Google.com auki ja hakuun esim. K-Citymarket Tiiriö, minkä minä katsoin. Eli sen kaupan nimi ja jollei nimeä ole voi kaupunginosa kelvata. Minulla selain antaa oikeaan reunaan kaupan tiedot ja reaaliaikaisen ruuhkatilanteen. En siis ala klikkailemaan saamiani linkkejä, vaan pelkkä haku

Suosittelen kaikkia opettelmaan tämän, korona-aikaan tein haun aina ennen kauppaanlähtöä ja jos oli ruuhkaista siirsin lähtöä jos se ei muuten sotkenut elämääni.

Mistä google saa tämän tiedon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi