Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu.
Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.
Kommentit (392)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grillijonossa yksi hemmetin kännissä oleva rantojen mies kehui mun olevan ihan Harrison Fordin näköinen. Tuosta on jo aikaa parikymmentä vuotta mutta lämmittää edelleen.
Googletin tän tyypin, ja se ei tainnut olla kehu. XD
Et siis muutoin tiennyt kuka Harrison Ford on, tai miltä hän näyttää?
Mitä outoa tuossa muka on??
T. Itsekin googletin. Ei oo tapana seurata entisaikojen leffatähtiä, jotka näyttää olevan jo ihan papparaisia.
Topi Sorsakoski tuli keikan jälkeen baaritiskille ja sanoi siinä minulle, että haluatko olla minun naiseni tänä yönä? Sanoin että ei taida tuo mieheni tykätä vaikka haluaisinkin olla. Toinen juttu oli silloin kun olin vieläkin nuorempi ja poikaystäväni siskon mies sanoi minua Tähtisilmäksi ja totesi, että miten voi ollakin noin kauniit silmät. Ja kolmas kerta oli kun olin ammattikoulun valokuvaaja paikalla ja minä istuin siihen kuvattavaksi niin mies sanoi, että mistä näitä tyttöjä oikein tulee. Hän tarkoitti kun siskoni oli ollut jo siinä ennen kuvattava.
"Olisipa minullakin noin hienot hiukset kuin sinulla". Hiukset ovatkin ainoa asia, mitä minun ulkonäössä koskaan on kehuttu.
Vierailija kirjoitti:
Aika huolestuttavaa, että koko ketjun täydeltä noin monen naisen mielestä ulkonäön kehuminen on kauneinta mitä heille on sanottu. Oikeasti, tässäkö on teidän arvomaailma?
Samoin, että pieni lapsi sanoo maailman parhaaksi äidiksi/isäksi. Mitä vertailukohtaa heillä asiassa on?
Ja miehille merkittävin asia maailmassa on se, että joku satunnaispano kehuu heidän kaluaan pronoelokuvista tutuin klisein.
Eli naisten ainoa avu on ulkonäkö ja miesten panovalmius. On tämä surullinen maa.
Olipas ilkeästi ja tympeästi kirjoitettu. Huomasitko, että sinä juuri mitätöit toisille arvokkaita muistoja kertomalla että niissä on jotain väärää? Kaunein kommentti - eikä ole, väärin päätetty! Puhuitko jotain surullisesta? Muut täällä muistelivat hymyillen kauniita kokemuksiaan ja sinä tulet moittimaan heitä. Toisaalta tottakai mukana on myös provoja ja vitsejä. Anna niiden olla.
Aloituksessa kysyttiin kauneinta mitä sinulle on sanottu. Ensinnäkin oletus, että ihmisille on sanottu kaikenlaista muutakin kaunomielistä ylistystä tuon tuostakin, suuresta sydämestä, taituruudesta, sen kommentin lisäksi. Erikoinen oletus! Toisaalta mikä sinä olet päättämään että kauniiksi kehuminen on huonompi kuin oletpa rohkea?
Ja jokainen ihminen on fyysinen olento, joten tottakai se, miltä näytämme ja miten muut meidät näkevät merkitsee paljon. Tuntuu ihanalta, jos joku kehuu oikein kauniilla tavalla sitä miten hän meidät näkee.
Luin kaikki edelliset viestit ja yritin pinnistellen miettiä mieleenjääneitä kommentteja, mutta en muistanut yhtäkään aikuisen sanomaa lausetta, josta olisi jäänyt positiivinen muistijälki. Ehkä lauseiden sijaan olen saanut osakseni hyviä tekoja, kuten esim. auttamista ja halauksia.
Olin heikossa jamassa kun eka vakavampi seurustelu päättyi ja janosin epätoivoisesti uutta suhdetta. Pelkäsin jääväni yksin. Yritin ripustautua jopa satunnaiseen seksikumppaniin. Hän ei ollut kova puhumaan tunteista tai muusta, mutta kieltäytyessään jatkamasta seksisuhdetta hän sanoi mulle että kuule, et sinä pysy sinkkuna, lyön mistä vain vetoa että olet vuoden sisällä vakavassa suhteessa. Se oli juuri se vakuutus mitä silloin kaipasin ja hän oli oikeassa: vajaan vuoden kuluttua tapasin lasteni isän. Olen vieläkin kiitollinen tälle lämminsydämiselle herralle.
Olin pessyt kylpytakkini ja kuivannut sen kuivurissa. Se tuli sieltä ihanan pehmoisena ja lämpimänä. Mieheni osui paikalle kodinhoitohuoneeseen juuri silloin ja kehuin hänelle miten ihanalta kylpytakki tuntui. Hän kokeili sitä ja sanoi: Tämä tuntuu vähän samalta kuin sun viereen peiton alle kömpiminen.
Olimme olleet yhdessä yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Grillijonossa yksi hemmetin kännissä oleva rantojen mies kehui mun olevan ihan Harrison Fordin näköinen. Tuosta on jo aikaa parikymmentä vuotta mutta lämmittää edelleen.
Toivottavasti olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Olin pessyt kylpytakkini ja kuivannut sen kuivurissa. Se tuli sieltä ihanan pehmoisena ja lämpimänä. Mieheni osui paikalle kodinhoitohuoneeseen juuri silloin ja kehuin hänelle miten ihanalta kylpytakki tuntui. Hän kokeili sitä ja sanoi: Tämä tuntuu vähän samalta kuin sun viereen peiton alle kömpiminen.
Tyypillinen miehen vonkauspuhe.
Että hän rakastaa mua kun mun kanssa hän pystyy olemaan oma itsensä, eikä tarvitse hävetä mitään.
Mutta surullista ku ei olla yhdessä.
Mä rakastan häntä kun ei tarvitse esittää mitään.
Koulukaveri kehui silmiäni: Kattokaa nyt noita silmiä voi kun mullakin olis samanlaiset. Kehu kuulosti vilpittömältä tilanteeseen nähden ja tiedän että minulla on erikoiset silmät.
Opiskelukaveri, kun en päässyt yhteen hakemaani paikkaan: "sussa on niin paljon potentiaalia, että kun löydät sen mikä sua ajaa 100%, peli on selvä"
"sinä olet valoisa ihminen"
Näytät ihan prinsessa Dianalta. Tämän ovat sanoneet muutamat minulle vieraat ihmiset, sekä miehet että naiset, ja myös muualla kuin Suomessa. Vaikka ulkonäkö ei olekaan tärkein, kyllä ihaillen mainittu asia lämmittää mieltä.
Näytät ihan Kotikadun Hannekselta!
3- vuotias pojanpoika heitteli palloa mökillä, pallo lensi alas rantaan. Tuumasin pojalle ,että nyt vanha mummi joutuu hakemaan huonoilla jaloillaan pallon ylös. Poika katsoi minua ja sanoi, että ethän sinä mummi mikään vanha ole. Päivä oli pelastettu!
Ei nyt ole yksittäistä tarkkaa asiaa mutta mun läheinen ystävä osaa aina kannustaa mua sillee että se ei kuulosta teennäiseltä, vaan hän aidosti uskoo muhun, paljon enemmän kuin itse usein osaan. Kiitos T että olet elämässäni
Vierailija kirjoitti:
Oispa mulla tuollainen parisuhde
Yksi ravintolamorsian sanoi seksituokion jälkeen lepäillessämme: Eihän se mikään pieni ole, vaikka Laura niin väittää.