Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu.
Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.
Kommentit (392)
Poikani oli jotain 3v tuli mua vasten ja taputti mua sanoen taputapu, mä niin tykkään sinusta, äiti.(nyt joaikamies).
Mies asiakas sanoi "sinulla on ihanan tiukka ja liukas" .
"En ole koskaan ennen syönyt näin hyvää kananmunakastiketta."
Minun kiinnostukseni kohde on vertaansa vailla 😊
Olet Jumalan lahja ihmisille. Se oli aika mukavasta sanottu.
Olin kielimatkalla 16-vuotiaana ja kurssikaveri sanoi siellä, että "sinua kuunnellessa voisi oppia runoilemaan". Kukaan ei ole sanonut minulle mitään yhtä kaunista sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grillijonossa yksi hemmetin kännissä oleva rantojen mies kehui mun olevan ihan Harrison Fordin näköinen. Tuosta on jo aikaa parikymmentä vuotta mutta lämmittää edelleen.
Googletin tän tyypin, ja se ei tainnut olla kehu. XD
Huolestuttavaa jos pitää Harrison Ford googlettaa.
Kukahan lienee. En kyllä viitsi googlettaa.
Aika huolestuttavaa, että koko ketjun täydeltä noin monen naisen mielestä ulkonäön kehuminen on kauneinta mitä heille on sanottu. Oikeasti, tässäkö on teidän arvomaailma?
Samoin, että pieni lapsi sanoo maailman parhaaksi äidiksi/isäksi. Mitä vertailukohtaa heillä asiassa on?
Ja miehille merkittävin asia maailmassa on se, että joku satunnaispano kehuu heidän kaluaan pronoelokuvista tutuin klisein.
Eli naisten ainoa avu on ulkonäkö ja miesten panovalmius. On tämä surullinen maa.
Parturitäti sanoi komeaksi. No tämä on sitä amerikkalaista kohteliaisuutta.
Aina kun saa lapselta käteen jonkun piirroksen tai askartelun työpaikalla niin sydän hypähtää ilosta 🙂
Kun lapset lauloin Kun isosti kasvan en koskaan unohda sinua
Eräs lapsi sanoi minusta äidilleen näin (eri maan kielellä, ehkä käännös vähän kömpelö) : "Haluaisin isona olla juuri sellainen nainen kuin X. Hän on aina elegantti ja hyvin pukeutunut, ja on tietoinen ja sivistynyt monenlaisista aiheista."
Ihana! Muistutan tästä itseäni aina silloin tällöin kun tunnen oloni feikkaajahölmöksi.
Mieheni on vähän jäyhä eikä osaa oikein jakaa kehuja. Olemme olleet yhdessä parikymmentä vuotta.
Yhtenä iltana hän kuitenkin puhkesi spontaanisti kehumaan keskustelun lomassa. Hän sanoi, että minä olen kyllä ihminen, jonka kanssa on tosi hyvä vanheta ja että kanssani ei ole koskaan tylsää ja aina on uutta puhuttavaa varmaan loppuelämän ajan.
"Sun mukana linnutkin muuttavat" - kun lintuparvi lehahti katolta viedessäni muuttokuorman.
Se oli kauniisti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun saa lapselta käteen jonkun piirroksen tai askartelun työpaikalla niin sydän hypähtää ilosta 🙂
Ihan roskaa mokomat väkerrykset.
Haluatko tulla mun rinnoille....... tai voit sä tulla vaikka suuhun.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grillijonossa yksi hemmetin kännissä oleva rantojen mies kehui mun olevan ihan Harrison Fordin näköinen. Tuosta on jo aikaa parikymmentä vuotta mutta lämmittää edelleen.
No hän ei tilansa takia nähnyt kunnolla :)
Tarkoitti Richard Gere. Sekosi sanoissaan.
Tahdon Onnellisesti naimisissa kohta 20 vuotta ihanan mieheni kanssa.