Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu.
Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.
Kommentit (392)
Vierailija kirjoitti:
Eräs naiskollega sanoi, kun olin lähdössä kotiin koulusta: xxx olet paras. Lisäsi vielä: Nyt sain sen sanotuksi.
Vieläkin lämmittää sydäntä.
Kiitos Tiina 🤍
Eräs noin 3-vuotias tyttö tuli kysymään olenko prinsessa. Niin söpöä.
Monta muutakin nimenomaan lasten sanomaa asiaa tulisi mieleen.
'Voi ihme, että osaa olla herttaisen näköinen!' Näin lausahti rantojen mies kävellessäni hänen ohitsensa nuorena noin vuonna 1973 ja kommentti jäi sydämeeni asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grillijonossa yksi hemmetin kännissä oleva rantojen mies kehui mun olevan ihan Harrison Fordin näköinen. Tuosta on jo aikaa parikymmentä vuotta mutta lämmittää edelleen.
Googletin tän tyypin, ja se ei tainnut olla kehu. XD
Et siis muutoin tiennyt kuka Harrison Ford on, tai miltä hän näyttää?
"Kiitos". Tuon olen muutaman kerran kuullut.
"Olen joskus ajatellut, että olet enkeli." Poikani sanoi näin minulle, äidilleen.
Entinen humoristinen naapurini, ollessani pihalla räjähtäneissä työvaatteissa:...,sä olet taas tuhlannut tilisi vaatteisiin, älä mene enää siihen kalliiseen kauppaan!!!!
Lomamatkalla kuumassa Afrikassa paikallinen nainen kysyi minulta onko minulla myös iso, kun katseli jalkojani... vähän on ollut iloja näistä jaloistani jotka tosiaan ovat jalan mittaiset...
Kliseinen klassikko mutta lapsilta joskus oon kuullut, että "Isi sä olet kiva. "Toimii aina. Vaikka joskus lisäävät siihen mukaan vastuuvapauslausekkeena, että "vaikkä sä välillä oletkin ärsyttävä"
Työkaverilta joskus kuulin, että "Kiitos huippu perehdytyksestä. Nyt vasta aloin ymmärtämään asiaa X"
Nosti sekin mielialaa.
Vaikka en myönnä olevani kiitoksen perään...
Ollessani noin 28v eräs noin 55v nainen sanoi, että joku pieni lapsi en menettänyt minussa hyvän isän kun minulla ei ollut lapsia. Ja jatkoi että jos hän olisi nuorempi hän haluaisi minunlaisen puolison. Ei minusta ole vieläkään ole tullut isää, vaikka olen jo 59v.
Aikuiset lapset sanoivat saaneensa parhaat vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ollessani noin 28v eräs noin 55v nainen sanoi, että joku pieni lapsi en menettänyt minussa hyvän isän kun minulla ei ollut lapsia. Ja jatkoi että jos hän olisi nuorempi hän haluaisi minunlaisen puolison. Ei minusta ole vieläkään ole tullut isää, vaikka olen jo 59v.
Jatkoa edelliseen . Jos minä sanoisin jotain vastaavaa nyt 59 vuotiaaana jollekin nuorelle naiselle, niin kyseinen nainen ajattelisi ,että tuo mies on vain pillua vailla.
Vaikka itse kertoisin rehellisesti sen mitä ajattelen. Monet naiset ovat liian epäluuloisia miehiä ja miesten puheita kohtaan. Monta kaunista ajatusta naisista olen joutunut jättämään sanomatta kyseisen asian takia.
Eräs entinen kollega sanoi viimeisenä työpäivänäni: "Oli niin mukavaa tulla töihin kun sä olit täällä, säilytä aina toi ilo." Pomo piti siellä myös puheen jossa sanoi mm. että olen älykäs, uskomattoman hienotunteinen ja rautaisilla hermoilla varustettu ja että hän oli oppinut minulta paljon. Pomo oli minua yli tuplasti vanhempi, joten se tuntui mukavalta.
'Jos joku ei sun kanssa tule toimeen, niin sitten se saa katsoa peiliin'
'En ole koskaan kertonut näitä asioita kenellekään muulle kuin sulle'
'Sä olet kaunis, elegantti ja tosi mukava'
'Sä saisit kenet vaan haluaisit'
'Sä oot tosi vahva ja älykäs'
Sanottuna ihmiselle, jolla sisimmässään surkea itsetunto, pakonomainen tarve miellyttää muita ja jonka yli on ollut helppo kävellä. Ja joka ei ole koskaan pitänyt itseään minkään näköisenä. Miksi se on niin vaikea uskoa itsestään mitään hyvää?
Poikani sanoi, äiti, mistä olet löytänyt minulle noin hyvän isän?
Ex-vaimon suusta, paska mies mutta hyvä isä lapsille. Kyllähän se mieltä lämmitti, että olen ainakin jossain onnistunut exän mielestä. Kertaakaan ei ole ollut lasten asioiden hoitamisessa riitaa.
Sä oot niin vahva ihminen.
Ilman sua mä en pärjäisi.
Oot leijonaemo, taistelet aina meidän (erityis)lasten puolesta.
Nuoruudenaikainen ex -> olet kylän kaunein tyttö, olen aina halunnut sinut, sanoin kavereillenikin että haluan sinut. Tämä sama mies sanoi tuosta hetkestä reilut 8 vuoden jälkeen kun olimme olleet erossa jo liki 6v, että "minä olisin halunnut sinut, kävellä sinun kanssa alttarille ja saada perheen ja lapset". Kukaan muu ei ole koskaan sanonut minulle noita sanoja. Emme kuitenkaan olosuhteiden takia päätyneet silloinkaan takaisin yhteen, vaikka minäkin olisin halunnut hänet - ja vain hänet.
Tapasin ylä-asteen opettajan varmaan 10 v koulun päättymisen jälkeen ja tämä opettaja sanoi, että että "minä tiesin jo silloin kouluaikana, että sinä tulet pääsemään vielä pitkälle työelämässä, olit jo silloin hyvin nokkelaälyinen". Näin kävikin, vaikka olin aika huono oppilas (eteenkin teoreettisissa aineissa) tätä hänen käytännönläheisempää opetusainettaan ja vain muutamaa muuta lukuun ottamatta. Ei edes kotona näin oltu minulle koskaan sanottu, ei silloin -80 luvun loppupuolella kannustettu ja kehuttu lapsia ja nuoria, kasvatettiin kurissa ja nuhteessa.
Edelliseen vähän sivuten, minulle on sanottu useampaankin kertaan ja saanut kirjallista palautetta missä kerrottiin minun olevan älykäs. Tämä tuntui ensin vähän hassulta ja epäilin tätä joko vit...luksi tai mielistelyksi, mutta ne tulivat sellaisilta henkilöiltä joilla ei ole mitään tarvetta kumpaakaan. Nämä sanat hämmensi ja lämmitti sydäntä, sekä auttoi todellakin työmotivaatiossa. Kun lähdin tästä ko työpaikasta, entinen esihenkilöni laittoi viestiä, että on menetys että lähdet ja että minun kanssa on ollut todella helppoa ja vaivatonta työskennellä, hänen ei ole ikinä tarvinnut huolehtia siitä ettenkö tekisi niin kun on sovittu ja että tuleeko asiat hoidettua ajallaan ja loppuun saakka. Samaa palauteta sain myös vastuualueeni asiakkuuksien yhteyshenkilöiltä. Tämä antoi uskoa tulevaan.