Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan ollut huolissasi veljesi/kaverisi tai muun miespuolisen kaverisi pariutumisesta?

Vierailija
18.06.2025 |

Siis, että löytäisivät ylipäätään jonkun.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä naispuolisenkaan.

Vierailija
2/13 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Otsikkoon korj.: tai muun miespuolisen läheisesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla?

Vierailija
4/13 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Veli on päälle 40 ja sinkku, mutta omapahan on asiansa. En usko, että se edes kaipaa vaimoa ja lapsia vielä vähemmän.

Vierailija
5/13 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla ole näyttänyt olevan mitään vaikeuksia, aina on löytäneet ja jos yksi on lähtenyt niin heti ollut toinen tilalla. 

Vierailija
6/13 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaruksen tulevaisuus välillä vähän huolettaa. Ei vaikuta olevan parisuhdeainesta ja on puhunut huolestuttavaan sävyyn ettei hänellä olisi tulevaisuutta ja että minun pitäisi jotenkin hänet ottaa vastuulleni.

Vierailija
7/13 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä tiedostanut ongelman monenkin tutun osalta. vaikea yhtälö, olen kyllä jotakin yrittänyt tehdä asialle, mutta tuntuu, että sanomani ei mene perille ja olen luovuttanut.

Vierailija
8/13 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olen huolissani niiden naisten miesmausta, jotka ovat kavereideni kanssa. Itse en koskaan voisi (no homo) edes seurustella kyseisten ksipäiden kanssa, perheen perustamisesta puhumattakaan.

Vierailija
9/13 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli olis kyllä hyvä mies jollekin, komea, lihaksikas, omaisuuttakin useampia sijoitusasuntoja, ja hänellä on ollut mun muistini mukaan kolme pidempiaikaista tyttöystävää/avovaimoa, mutta ei enää vuosiin. Fiksu ja huumorintajuinen tavallinen mies, nyt jo neljänkymmenen ja olisin suonut että hänestä olisi tullut isä ja olisi ollut loppuelämän kumppani tässä vaiheessa, hän todellakin ansaitsisi sen.

Vierailija
10/13 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljeni (40) on aivan mahtava kummisetä, mutta pituus on alle 180cm joten ei ole tainnut edes seurustella kenenkään kanssa 

Vierailija
11/13 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljeni on DI ja miesvaltaisuuden vuoksi ei jäänyt kumppania opintojen jälkeen. Nyt käy vain töissä ja urheilujoukkueharrastuksessa. Ei oikein kuulosta olevan mitään tähtäintä, mistä lähtisi etsimään, menee tavallaan samalla kaavalla hänen arkensa. Toivoisin löytävän jonkun.

Vierailija
12/13 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Tännekkö niitä sitten pitäisi naputella. En viitsi.

Vierailija
13/13 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keksikää joku tooosi kova ja töööörkeee tapaus....🤣🤣🤣🤣