Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu.

Vierailija
28.11.2022 |

Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.

Kommentit (317)

Vierailija
261/317 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90- luvulla kun ostin uudet kengät ja poikani 6v. sanoin: voi äiti sie näytät ihan siltä yhdeltä Spice Girlsiltä. 

Vierailija
262/317 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani kaveri (16-v) oli sanonut pojalleni, että sun mutsi on ihan helmi. Poika sanoi vastanneensa, että niin on. <3

Mieheni aikuinen tytär hänen edellisestä avioliitostaan sanoi, että rakastaa minua koska olen niin tärkeä hänen isälleen.

Molemmista jäi niin hyvä olo, että herkistyn aina nämä muistaessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/317 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työkaveri totesi, kun olin yli puolenvälin raskaana, että sinä se vaan kaunistut. Minulla oli ruokavaliohoitoinen raskausdiabetes, ja olin jättänyt kaiken makean pois sekä muuttanut ruokien sisällön proteiinipitoisemmaksi yms. Omakin olo oli että se oli tuonut hehkua. Yllätyin kommentista ja tuntuu että se kannatteli vuosia, että joku näki minut sillä tavalla.

Vierailija
264/317 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs työkaveri totesi, kun olin yli puolenvälin raskaana, että sinä se vaan kaunistut. Minulla oli ruokavaliohoitoinen raskausdiabetes, ja olin jättänyt kaiken makean pois sekä muuttanut ruokien sisällön proteiinipitoisemmaksi yms. Omakin olo oli että se oli tuonut hehkua. Yllätyin kommentista ja tuntuu että se kannatteli vuosia, että joku näki minut sillä tavalla.

Eli oli raskaus fetissi ja halus sulta P....a

Vierailija
265/317 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grillijonossa yksi hemmetin kännissä oleva rantojen mies kehui mun olevan ihan Harrison Fordin näköinen. Tuosta on jo aikaa parikymmentä vuotta mutta lämmittää edelleen.

Googletin tän tyypin, ja se ei tainnut olla kehu. XD

Huolestuttavaa jos pitää Harrison Ford googlettaa.

No joo, kyllä minullakin heti tuli kasvot mieleen, kun nimen luin.

Vierailija
266/317 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei oo paljoa ihmisiä, jotka on noin kauniita sekä sisältä että ulkoa." Tämä on jäänyt mieleen <3

Vierailija
267/317 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oli raskaus fetissi ja halus sulta P....a

Wtf :D Työkaveri joka näin kauniisti sanoi oli nainen. Naimisissa oleva keski-ikäinen, aivan normaali tyyppi.

Vierailija
268/317 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen kelvoton pskapökäle. Uskokaa tai älkää se on kauneinta mitä mulle koskaan kukaan sanonut itku tuli kun kuulin tuon. Niin kaunista.

Vierailija
269/317 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari on jäänyt erityisesti mieleen:

" olet kyllä hauskin tyyppi ketä tiedän" Tämä lämmitti erityisesti koska ei ollut kyseessä läheinen ihminen tai edes kaveri, vain joku joka oli seurannut minua vierestä.

"oot paljon kauniimpi ilman meikkiä" risteilyllä tapaamani mies ohimennen kun oltiin lähdössä laivasta. Tämän ansiosta olen parikymmentä vuotta jo luottanut siihen että ilman meikkiä voi mennä vaikka töihin :D

Vierailija
270/317 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä jos joku et ole p*rseestä." Kenties mukavinta mitä mies voi toiselle sanoa.

Vierailija
271/317 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalean ihon alta näkyvät suonet saivat ulkomaalaisen lääkärin ihastelemaan ihon kuulautta ja vaaleutta. Teillä on kaunis iho! 

Kampaajat ovat kehuneet silkkistä hiuslaatua ja sen luonnollista vaaleutta myös ulkomailla. Silmiäkin on kehuttu niiden vaaleuden takia. 

Vierailija
272/317 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin keksitty.

Vierailija
273/317 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalean ihon alta näkyvät suonet saivat ulkomaalaisen lääkärin ihastelemaan ihon kuulautta ja vaaleutta. Teillä on kaunis iho! 

Kampaajat ovat kehuneet silkkistä hiuslaatua ja sen luonnollista vaaleutta myös ulkomailla. Silmiäkin on kehuttu niiden vaaleuden takia. 

Tääkin on niin jännä. Itsellä sama ja lähinnä ovat olleet kompleksin aihe koko ikäni. Mut ulkomailla ne nähdään jotenkin eri tavalla, joten ollaan iloisia tästäkin :)

Vierailija
274/317 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän joka ei Suomessa poikkea massasta erottuu ulkomailla vaaleuden vuoksi. Maailman populaatiosta pieni osa on vaaleita ja sekin on väistyvä ominaisuus. Usein se mikä on harvinaista, on myös tavoiteltua ja herättää ihastusta. Tuo on itse koettu monessa maassa. Esim. Kiinassa vaaleutta palvotaan ja pellavapäinen lapsi on siellä kuin jumalolento. 

Vierailija
275/317 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi; olet tärkein ihminen maailmassa.

Vierailija
276/317 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grillijonossa yksi hemmetin kännissä oleva rantojen mies kehui mun olevan ihan Harrison Fordin näköinen. Tuosta on jo aikaa parikymmentä vuotta mutta lämmittää edelleen.

Googletin tän tyypin, ja se ei tainnut olla kehu. XD

Kateellinen! On se komea.

Vierailija
277/317 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet kauniimpi kuin Sophia Loren".

Vierailija
278/317 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinä jos joku et ole p*rseestä." Kenties mukavinta mitä mies voi toiselle sanoa.

Sama. Yleensä mies sanonut mulle tuon. Olen nainen. "Olet kohtalaisen näköinen " on myös kaunein ulkonäköön liittyvä kommentti minkä olen saanut. 

X
279/317 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gyneltä "ompas sulla kauniin symmetriset limakalvot". True story.

Oli jotenkin niin outo tilanne että jäi ikuisesti mieleen.

Synnytyksen jälkeen jälkitarkastus ja ulkomaalainen mies lääkäri; "täällä on mahtavat maisemat" huudahti aluksi kun alkoi tutkimusta tekemään... Hyvin hoiti hommansa mutta tuo oli ainakin erikoisin kohteliaisuus vaikka vaan tarkoitti että hyvin parantunut. 

Vierailija
280/317 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, pupu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan