Britannian kuninkaallinen perhe; spekuloidaan!
Tämä on uusi ketju koskien koko kuninkaallista perhettä, mukaan lukien Harry ja Meghan. Ketjussa ei määräillä toisia, eikä solvata vaan spekuloidaan muistaen käytöstavat.
Kommentit (6837)
Erään tunnistaa mistä milloinkin. Keltanaamoista, rävittömästä kielenkäytöstä, samojen vanhojen jo epätosiksi todettujen juorujen ja solvausten jankuttamisesta, itselleen vastaamisesta, provosointiyrityksistä, ääkköset ovat löytyneet jo aikaa sitten eikä enää päde ämericcäläisyydellaan mutta maneereistaan ei irti pääse.
Vierailija kirjoitti:
Angela Levin joka on yksi arvostetuimmista kuninkaallis elämänkertakirjailijoista ja vietti esim. useita kuukausia Harryn kanssa kirjoittaessaan tämän elämänkertaa. Hän on sittemmin haastatellut myös Camillaa ja tehnyt tästä elämänkerran.
Hän ei hyväksy Harryn "meghaninjälkeistä toimintaa" ja on kauhuissaan mitä pojasta on kuoriutunut mutta tuntee silti sympatiaa Harrya kohtaan. Hän kertoi haastattelussa Dan Woontonille että kun Dianasta ei ollut sellaiseksi tasapainoiseksi äidiksi, vaikka hän rakasti lapsiaan, Williamista nappasi kopin kuningataräiti Elizabeth eli lasten isomummo. Hän lähetti auton noutamaan Williamin joka päivä luokseen ja paukutti tälle päähän sangen viktoriaanisia oppejaan velvollisuudesta ja kurinalaisuudesta ja kunniasta. Hän myös hemmotteli Williamia jäätelöllä ja makeisilla. Kuninkaallisen perheen lapsille sokeriset herkut olivat vielä harvinaisempia kuin tavisperheissä. Lapset ruokittiin ravintoterapeutin sääntöjen mukaan. Harry oli katkera että hän ei päässyt koskaan mukaan. Isomummo piti häntä riesana. William salakuljetti hälle makeisia. On aika karmeaa ajatella että kuningataräiti oli niin julma että asetti lapsenlapsenlapset näin eri asemaan.
Jos tuo on totta; niin kuvani kuningataräidistä muuttuu aina vain pahemmaksi. Omat tyttärensähän hän kasvatti kuin kaksoset. Se, mikä ei Margaretille ikätasoisesti sopinut, oli kielletty myös Elisabetilta. Tuleva kuningatar puettiin pikkutytön vaatteisiin.
Ja hän muuten oli rasisti jos joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurasin muutama vuosi sitten mielenkiintoista reddit-keskustelua Dianasta. Siinä jutteli Dianan aikalaiset britit keskenään. Yleinen mielipide olisi että Harry ei ole Charlesin poika. Joku oli kaivanut otteen (Jamesin ex tyttöystävän kirje) esiin että James Hewitt olisi tavannut Dianan jo aikaisemmin. Dianalla oli Williamin synnyttyä vakava masennus. Hän oli toivonut että Charles pojan synnyttyä unohtaisi Camillan ja keskittyisi häneen. Näin ei tapahtunut vaan Charles muuttui entistä viileämmäksi ja etäisemmäksi. Diana tapasi Hewittin juhlissa kun William oli puolivuotias ja Diana oli edelleen surullinen. Hewitt seurusteli tahollaan ja morsian oli epätoivoinen ja kirjoitti tästä ystävilleen.
Charles ei pistänyt pahakseen epävakaan vaimonsa salasuhdetta ja otti Harryn omaksi pojakseen koska halusi välttää skandaalin ja koska syytti itseään liittonsa epäonnistumisesta sekä hänellä ja Dianalla oli jo pitkään ollut erilliset makuuhuoneet ja yhteinen peitto ei Williamin syntymän jälkeen enää heilunut johtuen pariskunnan kylmistä väleistä. Mutta kuningasperhe painosti ankarasti Charlesia tekemään lisää perillisiä "spareja". Joten Harryn syntymä oli Charlesille helpotus.
Tämäkin on vanha höpöjuoru. Harry on aivan Charlesin näköinen monissa kuvissa.
Charlottea ei saa sanoa nätiksi, mutta meghanistin mielestä Dianaa saa kutsua suoraan sanottuna h..raksi?
Ja katenistin mielestä ilmeisesti Sussexin herttuatarta saa kutsua lortoksi ja hänen lastaan sijaissynnyttäjän synnyttämäksi. Haukkugeneraattori ollut tänäänkin toiminnassa näköjään aamusta iltaan. Tauon paikka?
Minä olen kommentoinut Charlottesta. Luulosairas hyökkääjägeneraattori aloittinillan illan syyttelynsä? Pikku breikki paikallaan?
Sijaissynnyttäjästä on ollut juttua kaikissa ketjuissa, jotka ovat marklea koskeneet. Mulle on ihan sama mistä ne mukulat on kotoisin, valtaistuimelle eivät koskaan nouse.,
No jos sinä olet se Charlottesta jankkaava, niin painapa kalloosi tämä. Minä olen eri henkilö kuin aiemmin asiasta huomauttanut tai huomauttaneet. Meitä on täällä useampi. Voisit jättää Charlotten rauhaan.
No painapa sinä kalloosi se, että voit kertoa olevasi "eri", niin kukaan ei luule väärin. Ja edelleen voit sinäkin lopettaa sen walesien solvaamisen. Minä olen ainoastaan sanonut Charlotten olevan viehkeä, mutta täällä sinä & co haukutte tulevaa kuningatarta mitä inhottavimmalla tavalla. Ettet olisi kuitenkin, meghanistina, melko tekopyhä?
Nyt oikeasti se tauko! Sulla menee keskustelijat sekaisin.
Pointti ei ole se, vaan se mitä sinä täällä kommentoit, olet sitten vaihteeksi sama tai eri, nämä kun aina muuttuvat tietyssä välissä, kuten nytkin. Paina siis kalloosi, että laitat tunnisteen, niin menee oikeaan osoitteseen viestit.
Charlotte on suloinen ja viehkeä, sille sinä reppana et voi yhtään mitään.
Jos on ihan sama, olenko sama vai eri, miksi sinä syytät minua nytkin muiden ihmisten viesteistä?
Miksi nytkin kutsut minua reppanaksi? Mikset voi tai osaa puhua aiheesta? Mistä nousee sairas tarve haukkua toisia?En minä haukkunut, sanoin että Charlotte on suloinen ja viehkeä. Sulle se ei vaan sovi. Paina kalloosi, että hän on.
Vielä kun vähän aikaa jankkaat, jäät MI6:n tekoälyn haaviin potentiaalisesti vaarallisena.
Kappas, Ääkkönen :D Mä olinkin jo aiemmin tunnistavinani. Ei ne CIA ja FBI koskaan ovelle tulleetkaan, vaikka olet niin uhonnut aika monelle.
Voiko joku kertoa mulle, kuka on tämä Ääkkönen, joka kuulemma olen.
Vierailija kirjoitti:
Tapaakohan William lehtolastaan salassa Rosen luona. Aikanaanhan kohistiin paljon siitä, että William yöjuoksusta kyllä tiedettiin, mutta siitä ei saanut kirjoittaa lehdissä. Monarkiaa suojeltiin ja sen tulevaa kuningasta, junan alle pystyi heittämään sparen vaimoineen.
Jou, just näin. Se oli joku toimittaja, joka olisi halunnut asiasta kirjoittaa, sillä hän tiesi Williamin tekemästä sopimuksesta lehdistön kanssa: saatte törkyä Meghanista vastineeksi siitä, että jätätte hänet rauhaan.
On täysin tajutonta suojella kuninkaallisia tuolla tavalla ja tuhota muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä klippejä missä Maureen Callahan haastattelee ladyC:tä Lilibetin mm. Lilibetin sijaissynnytyksestä. Lady C kertoo että hänellä on paljon läheisiä suhteita USA:n valtiotason korkeanprofiilin liberaalipoliitikoihin ja virkahenkilöihin ja hän on tarkistanut lähteensä erittäin hyvin. Lilibet syntyi Coloradossa sijaissynnyttäjälle mistä hänet tuotiin yksityiskoneella Kaliforniaan.
(Maureen Callahan is an award-winning investigative journalist, author, columnist, and commentator. She has covered everything from pop culture to politics. Her writing has appeared in Vanity Fair, New York, Spin, and the New York Post, where she is currently critic-at-large. She lives in New York.)
ei ole täysijärkistä tuo LadyC touhu
Mutta onneksi Meghan on "malliesimerkki" täysjärkisyydestä!
Esim. ylläpitää jotain sussex squadia joka uhkailee ja vainoaa tavallisia tubettajia. Esim. Paula M:n pojan henkeä on uhattu ellei hänen äitinsä sulje suutaan. Tubettaja "royal grift" on koonnut pitkän videon jossa kuvakaappauksia sussex squadin keskenäisestä jutustelusta. Toivotaan avoimesti Walesien pariskunnan ja heidän lastensa kuolemaa ja pohditaan Buckinhamin palatsin räjäyttämistä ym. Viesteistä huomaa että sussex squadin tyypit eivät osaa edes kunnolla kirjoittaa omaa äidinkieltään ja "ghetto- fibes" on vahvoja.
Ei ihme, että Meghan teki sen falskin "baby mama" tanssin tyynyn kanssa siellä sairaalassa. Hän tuntee faninsa joita pitää miellyttää. Myös Harryn osallistuminen törkyshow'hun oli samaa kastia.
Meghan ei todellakaan ylläpidä yhtään mitään, tää on vain walesfanien keksimä huhu kun jatkuva mustamaalaus jatkuu.
Mutta miksi Meghan ja Harry eivät puolustaneet Catherinea tämän syöpätaistelun aikana vaan antoivat gangstojensa levittää mitä mielikuvituksellisimpia väitteitä kuinka William on ottanut Catherinen hengiltä jne.
Sitten kun Catherine ilmestyi julkisuuteen ennsimmäistä kertaa kuninkaan syntymäpäiväseremoniassa, Meghan julkaisi samana päivänä "sattumalta" "uutuustuotteensa" koirankeksejä jonka vieressä poseerasi hyvin laiha valkoinen koiranrääpäle. Ghetto-squad iloitsi piiloviestistä "bite the bisquit skinny white bit che". (keksin pureminen slangia ja symboloi hengenmenetystä)
Tämä minuakin mietitytti kuinka Catherine jätettiin bussin alle Meghanin ja Harryn toimesta, silloin kun Catherine olisi tarvinnut henkistä tukea eniten, olisi jopa ollut mahdollisuudet sopia erimielisyydet ja lähentyä, kyllä se hyvän osoitus olisi tullut takaisinkin. Meghan oikein hehkutti silloin onnellista elämäänsä ja keskittyi kauneuden-ja terveydenhoitoon. Meghan ja Harry osallistuivat eri vierailuihin kuninkaallista kohtelua vaatien. Ei minkäänlaista empatiaa osoittaneet mutta tuskin he tietävätkään mitä se empatia on, enpä ole heissä tuota piirrettä nähnyt kuin myöskään anteeksipyyntöä tai kiitollisuutta. Sehän onkin narsistien tunnistettavin piirre. Sussexit nyt kuitenkin ovat tavanneet Charlesin ja Camillan (ainakin Harry. Luultavasti) omilla ehdoillaan, ei he haluakaan lähentyä Williamiin ja Catherineen, vielä elättelevät jotain valtaa saavansa.
Tämä on kyllä surullista. Willam ei pystynyt sitä henkistä tukea antamaan. Camillaa ei myöskään kiinnostanut, koska luultavasti hänen välit Catherineen ovat erittäin huonot.
Charles ehkä pystyi tukemaan mutta hänellä kun on omatkin ongelmat.
Catherinella ei paljon taida ystäviä olla. Ei ainakaan sellaisia joihin hän luottaisi. Toivottavasti Carole ja Michael Midletoni pystyivät tukemaan Catherinea. Se on jäänyt epäselväksi millaiset välit Catherinella oli oli juuri ennen syöpää siskonsa ja veljeensä. Todella surullista.
Catherine on kylläkin antanut tunnustusta miehelleen saamastaan tuesta. Se, että hän esiintyi videolla yksin, kertoo vain siitä, että hän on rohkea ja seisoo omilla jaloillaan, ja haluaa selvitä sairaudestaan ja saada normaalin elämänsä takaisin.
Videotakin pahempi oli, että ensiksi hovi julkaisi valokuvan Williamin nimissä, ja sitten kun kuva vedettiin pois kuvatoimistoista manipuloituna, anteeksi pyyteli jo tuolloin syöpäsairas Kate yksinään. Jos niin kuin bussin alle heittämisestä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Erään tunnistaa mistä milloinkin. Keltanaamoista, rävittömästä kielenkäytöstä, samojen vanhojen jo epätosiksi todettujen juorujen ja solvausten jankuttamisesta, itselleen vastaamisesta, provosointiyrityksistä, ääkköset ovat löytyneet jo aikaa sitten eikä enää päde ämericcäläisyydellaan mutta maneereistaan ei irti pääse.
Taitaa olla sillä taas maaninen vaihe menossa, on aika ärhäkkänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angela Levin joka on yksi arvostetuimmista kuninkaallis elämänkertakirjailijoista ja vietti esim. useita kuukausia Harryn kanssa kirjoittaessaan tämän elämänkertaa. Hän on sittemmin haastatellut myös Camillaa ja tehnyt tästä elämänkerran.
Hän ei hyväksy Harryn "meghaninjälkeistä toimintaa" ja on kauhuissaan mitä pojasta on kuoriutunut mutta tuntee silti sympatiaa Harrya kohtaan. Hän kertoi haastattelussa Dan Woontonille että kun Dianasta ei ollut sellaiseksi tasapainoiseksi äidiksi, vaikka hän rakasti lapsiaan, Williamista nappasi kopin kuningataräiti Elizabeth eli lasten isomummo. Hän lähetti auton noutamaan Williamin joka päivä luokseen ja paukutti tälle päähän sangen viktoriaanisia oppejaan velvollisuudesta ja kurinalaisuudesta ja kunniasta. Hän myös hemmotteli Williamia jäätelöllä ja makeisilla. Kuninkaallisen perheen lapsille sokeriset herkut olivat vielä harvinaisempia kuin tavisperheissä. Lapset ruokittiin ravintoterapeutin sääntöjen mukaan. Harry oli katkera että hän ei päässyt koskaan mukaan. Isomummo piti häntä riesana. William salakuljetti hälle makeisia. On aika karmeaa ajatella että kuningataräiti oli niin julma että asetti lapsenlapsenlapset näin eri asemaan.
Outoa, ettei Harry ole julkisesti siitäkin katkerana nillittänyt. Vanhempi ihminen, täysverinen monarkisti, kuningas on aina ykkönen hänenlaisilleen.
Diana näki tämän epäsuhdan ja yritti paikkailla sitä Harrylle tuomalla makeisia ja leluja. Myös William kantoi makeiset salaa Harrylle. Mitä olen kuningataräidistä lukenut niin hän oli hyvin elitistinen hahmo. Ei ollenkaan sellainen pullantuoksuinen, herttanen kukkahattumummeli, minkä kuvan hänestä yritetään julkisuuteen antaa. Hän oli hyvin ankara ja ylpeä viktoriaaninen reliikki ja paheksui Dianaa ja Charlesia. Hän palvoi Williamia ja karttoi Harrya. Tätä Angela Levinkin paheksui. Asiat ei ole niin mustavalkoisia. Tiedä sitten johtuiko inho siitä että Harry oli perinyt Dianan epävakaan persoonallisuushäiriön (tai ainakin hänen "todger'insa" oli perinyt sen Sparen mukaan) Tai sitten häneen vaikutti juorut että Harry ei olisi Charlesin tekosia. Joka tapauksessa ilkeä ihminen se kuningataräiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurasin muutama vuosi sitten mielenkiintoista reddit-keskustelua Dianasta. Siinä jutteli Dianan aikalaiset britit keskenään. Yleinen mielipide olisi että Harry ei ole Charlesin poika. Joku oli kaivanut otteen (Jamesin ex tyttöystävän kirje) esiin että James Hewitt olisi tavannut Dianan jo aikaisemmin. Dianalla oli Williamin synnyttyä vakava masennus. Hän oli toivonut että Charles pojan synnyttyä unohtaisi Camillan ja keskittyisi häneen. Näin ei tapahtunut vaan Charles muuttui entistä viileämmäksi ja etäisemmäksi. Diana tapasi Hewittin juhlissa kun William oli puolivuotias ja Diana oli edelleen surullinen. Hewitt seurusteli tahollaan ja morsian oli epätoivoinen ja kirjoitti tästä ystävilleen.
Charles ei pistänyt pahakseen epävakaan vaimonsa salasuhdetta ja otti Harryn omaksi pojakseen koska halusi välttää skandaalin ja koska syytti itseään liittonsa epäonnistumisesta sekä hänellä ja Dianalla oli jo pitkään ollut erilliset makuuhuoneet ja yhteinen peitto ei Williamin syntymän jälkeen enää heilunut johtuen pariskunnan kylmistä väleistä. Mutta kuningasperhe painosti ankarasti Charlesia tekemään lisää perillisiä "spareja". Joten Harryn syntymä oli Charlesille helpotus.
Charlottea ei saa sanoa nätiksi, mutta meghanistin mielestä Dianaa saa kutsua suoraan sanottuna h..raksi?
Ja katenistin mielestä ilmeisesti Sussexin herttuatarta saa kutsua lortoksi ja hänen lastaan sijaissynnyttäjän synnyttämäksi. Haukkugeneraattori ollut tänäänkin toiminnassa näköjään aamusta iltaan. Tauon paikka?
Minä olen kommentoinut Charlottesta. Luulosairas hyökkääjägeneraattori aloittinillan illan syyttelynsä? Pikku breikki paikallaan?
Sijaissynnyttäjästä on ollut juttua kaikissa ketjuissa, jotka ovat marklea koskeneet. Mulle on ihan sama mistä ne mukulat on kotoisin, valtaistuimelle eivät koskaan nouse.,
No jos sinä olet se Charlottesta jankkaava, niin painapa kalloosi tämä. Minä olen eri henkilö kuin aiemmin asiasta huomauttanut tai huomauttaneet. Meitä on täällä useampi. Voisit jättää Charlotten rauhaan.
No painapa sinä kalloosi se, että voit kertoa olevasi "eri", niin kukaan ei luule väärin. Ja edelleen voit sinäkin lopettaa sen walesien solvaamisen. Minä olen ainoastaan sanonut Charlotten olevan viehkeä, mutta täällä sinä & co haukutte tulevaa kuningatarta mitä inhottavimmalla tavalla. Ettet olisi kuitenkin, meghanistina, melko tekopyhä?
Pointti ei ole se, vaan se mitä sinä täällä kommentoit, olet sitten vaihteeksi sama tai eri, nämä kun aina muuttuvat tietyssä välissä, kuten nytkin. Paina siis kalloosi, että laitat tunnisteen, niin menee oikeaan osoitteseen viestit.
Jos on ihan sama, olenko sama vai eri, miksi sinä syytät minua nytkin muiden ihmisten viesteistä?
Miksi nytkin kutsut minua reppanaksi? Mikset voi tai osaa puhua aiheesta? Mistä nousee sairas tarve haukkua toisia?En minä haukkunut, sanoin että Charlotte on suloinen ja viehkeä. Sulle se ei vaan sovi. Paina kalloosi, että hän on.
Vielä kun vähän aikaa jankkaat, jäät MI6:n tekoälyn haaviin potentiaalisesti vaarallisena.
Kappas, Ääkkönen :D Mä olinkin jo aiemmin tunnistavinani. Ei ne CIA ja FBI koskaan ovelle tulleetkaan, vaikka olet niin uhonnut aika monelle.
Tuossahan joku sen selitti aiemmassa kommentissaan. Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn ja Meghanin lapset ovat kruununperimislistalla ja silloin he eivät voi olla sijaissynnyttäjän lapsia.
No tuo lortt o on valehdellut niin sairaita muutenkin ja eihän kukaan ole ollut todistamassa että lapset olisivat tulleet Marklen haarovälistä.
Eikös se artsin odottaminenkin kestänyt vähintään 10 kk.Niin, että yksin olisi Meghan synnyttänyt? Ookkei, jatka vaan mielikuvituksesi jakamista.
Ei ole synnyttänyt yksin eikä yhdessä kun ei ole synnyttänyt ollenkaan. Paitsi ehkä silloin kolkyt vuotta sitten. Herää jo pahvi tai riisu ainakin ne megsulasit silmiltäs.
Edelleen ne lapset ovat kruununperimislistalla joten ovat Harryn ja Meghanin lapsia. Herää sinä pahvi nyt näiden sekopäisten syyttelyiden kanssa
Eihän tuo kruununperimyslistalla oleminen todista lasten syntyneen Meghanista! Yhä äänekkäämmin vaaditaan lasten poistamista siitä nimenomaan siksi, etteivät ole syntyeet Meghanin kehosta tai ei ainakaan ole todisteita siitä.
Kyllä vain todistaa, vaikka se sinua kuinka harmittaisikin. He eivät olisi siellä jos ei olisi todisteita. Ei se ole mikä tahansa hölynpöly lista ja ei sinne kerään laiteta ilman todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan joku sen selitti aiemmassa kommentissaan. Juuri näin.
Kiva nähdä, että en ole ainoa, jota tänään syytetään tuoksi mystiseksi ääkköseksi. Mutta ikävä kyllä tämä vahvistaa käsitystäni, että tämä mystinen ääkköstennäkijä on kyllä nyt hieman sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosesta kirjoittaminen on spekulaatiota. Samoin kun Katen syöpä. Niin kuin otsikossa sanotaan. Colinin viestintä on pelkkää salaliittoteoriaa ja maalittamista.
Rose Hanbury on tehnyt täysin selväksi, asianajajiensa avustamana, ettei missään noissa törkeissä juoruissa ole mitään perää. Samoin on ihan selvä asia, että miljoonaa ihmistä ei pystytä maksamaan hiljaiseksi, vaan Catherinen sairaus on totta. Ja se näkyi myös ulkomuodosta. Millainen ihminen yleensäkin miettii jonkun yksityisintä asiaa, kuten terveystietoja?
Ei nämä mitään spekulaatiota ole, vaan kova pyrkimys alentamaan ja solvaamaan. Siinä se "spekulaation" ydin on.
On täysin eri asia miettiä asiallisesti esim. monarkian tulevaisuutta ja kehitystä, muutoksen tuulia jne. mutta jollekin saman asian vuosia kestävä valheeseen perustuva jankkaus on "spekulaatiota".
Sano se myös näille jotka jankkaa että Harryllä ja Meghanilla ei ole lapsia ja kaikkea muuta soopaa.
No et sinäkään tiedä niiden lasten alkuperää, onko sijaisynnyttäjiä vaiko ei. Todisteita on ainakin se, ettei halunnut kuningattaren omia lääkäreitä ja menivät salassa ihan toiseen sairaalaankin, minne heidän oletettiin menevän. Syntymätodistuksissakin jotain häikkää. Liikaa outoja sattumia. Palstalla aiemmin esitettyjä, linkkejä myöten.
No en tiedä mutta en minä tällä myöskään väitä että olisivat sijaissynnyttäjien lapsia. Et myöskään tiedä menivätkö salassa yhtään minnekkään synnyttämään vai oliko tieto vain niillä ihmisillä kenelle se kuuluu.
Syntymätodistuksissa ei ole mitään häikkää.
Toistin vain muiden sanomisia, kun eikös nämä olekaan spekulaatiota. Näistä on etsitty todisteita, ei ne ihan tyhjästä ole repäisty. Ja olihan se Marklen pomppiva maha outo, lyttääntyi ja pompsahteli, kuului joku plop-äänikin, kun meni kyykkyyn. Monilapsiset mammat sitä täällä aprikoivat, että omituinen juttu on.
Ihan turhaan vänkäävät. Ainakin lilliputti on sijaissynnyttäjän tekemä. Eikä siinä ole edes Marklen geenejä.
Eikä kukaan ole todistanut valheeksi sitä aikuista tytärtä. Ei edes Markle joka Hartsan kanssa on kova käymään oikeutta joka helvetin asiasta.Lilibet on prinsessa ja kruununperimislistalla joten hän ei voi olla sijaissynnyttäjän synnyttämä. Tänä on fakta. Sä voit sitten omia faktojas ilman todisteita jankuttaa ihan kuinka paljon haluat. Totta ne eivöt ole.
Onko Charles ja Camilla vaatineet DNA testin tuloksia? Tuskin. Lähtökohtaisesti haluavat uskoa Harryyn ja Meghaniin. Ehkä nyt on tuo testi järjestetty, on siihen tapoja, yksi hius vain mikäli haluavat varmistaa. Charlesilla oli ollut yksi vaatimus vain ja se oli että lapset tulevat myös tapaamiseen.
Tämä DNA-testihän onkin mielenkiintoinen. Mitä tapahtui sen viidentoista minuutin aikana, kun Meksu joutui odottamaan oven takana ja Harry ja lapset tapasivat Charlesin ilman Meksua?
Kuinkahan pian Carlesi on vaatinut willyn kakaroiden testejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaakohan William lehtolastaan salassa Rosen luona. Aikanaanhan kohistiin paljon siitä, että William yöjuoksusta kyllä tiedettiin, mutta siitä ei saanut kirjoittaa lehdissä. Monarkiaa suojeltiin ja sen tulevaa kuningasta, junan alle pystyi heittämään sparen vaimoineen.
Jou, just näin. Se oli joku toimittaja, joka olisi halunnut asiasta kirjoittaa, sillä hän tiesi Williamin tekemästä sopimuksesta lehdistön kanssa: saatte törkyä Meghanista vastineeksi siitä, että jätätte hänet rauhaan.
Tämäpä on kummallista uutta tietoa sillä lähes kaikki nämä suurimmat brittilehdet kuuluvat mykyään "Royal Rotaan" eli he suojelevat monarkiaa ja saavat vastineeksi juttuja kuvineen hovista.
Vain yksi kuninkaallinen ei hengaile Royal Rotan kanssa: William. William on mm. antanut podcast haastatteluja lähinnä Royal Rotan ulkopuolisille "independet" tahoille ja on karsastanut yhteistyötä Royal Rota'n kanssa.
Sparessa silloin kun prinssi Harry oli useampaan kertaan kärähtänyt huumeista, otti brittien suurimman tabloidin päätoimittaja yhteyttä Charlesiin ja sanoi että heidän on pakko julkaista tämä, koska tätä on jatkunut pitkään ja tällä on yhteiskunnallista merkitystä. Oli jotenkin surkuhupaisaa kun Harry kuvasi tilannetta että iskä heitti hänet bussin alle sillä hetkellä koska suhde lehdistöön oli tärkeämpi kuin oma poika... ja mitään en ollut ottanut! Ikävästi oli seuraavalla viikolla kuvia kun iskä talutti huumevieroitukseen.
William ja Catherine on hovissa ainoat jotka eivät tee yhteistyötä Royal Rota'n kanssa ja paljastuihan myös että Harrylla ja Meghanilla on oma whatsApp grouppi johon kuuluu moni royal rota-toimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä on kummallista uutta tietoa sillä lähes kaikki nämä suurimmat brittilehdet kuuluvat mykyään "Royal Rotaan" eli he suojelevat monarkiaa ja saavat vastineeksi juttuja kuvineen hovista.
Vain yksi kuninkaallinen ei hengaile Royal Rotan kanssa: William. William on mm. antanut podcast haastatteluja lähinnä Royal Rotan ulkopuolisille "independet" tahoille ja on karsastanut yhteistyötä Royal Rota'n kanssa.
Sparessa silloin kun prinssi Harry oli useampaan kertaan kärähtänyt huumeista, otti brittien suurimman tabloidin päätoimittaja yhteyttä Charlesiin ja sanoi että heidän on pakko julkaista tämä, koska tätä on jatkunut pitkään ja tällä on yhteiskunnallista merkitystä. Oli jotenkin surkuhupaisaa kun Harry kuvasi tilannetta että iskä heitti hänet bussin alle sillä hetkellä koska suhde lehdistöön oli tärkeämpi kuin oma poika... ja mitään en ollut ottanut! Ikävästi oli seuraavalla viikolla kuvia kun iskä talutti huumevieroitukseen.
William ja Catherine on hovissa ainoat jotka eivät tee yhteistyötä Royal Rota'n kanssa ja paljastuihan myös että Harrylla ja Meghanilla on oma whatsApp grouppi johon kuuluu moni royal rota-toimittaja.
Älä naurata 😅
Entäs se Megsun ja Harryn puhelutemppu Australian Master Cheffissä?
Eli Daily Express sanomalehden julkkistoimittaja Mark Dolan on myös ollut yhteydessä aussikollegoihinsa Australian Master chef kuvauksista ja saanut samoja tietoja mitä brittitoimittaja Rob Shuter.
Meghan oli tullut kuvauksiin valtavan vaatimuslistan kanssa. Hän oli pompottanut kaikkia, hyppinyt silmille ja käyttäytynyt kuin hän olisi omistanut shown eikä ollut siellä vain vieraana. Hän oli pistänyt koko tiimin pyörimään ympärillään ja erityisesti hän vaikutti inhoavan sitä aasialaista kokkituomaria joka veti showta. Tiimi sanoi jälkikäteen että Meghan oli ylivoimaisesti koko shown historian vaikein ja vaativin vieras. Kaikki olivat loppuunpalaneita kuvausten jälkeen ja tunnelma oli matalalla toisin kuin yleensä kuvausten jälkeen kun on mahtava hype päällä.
Hupaisaa oli että Meghan itse kehui kuinka mukavaa oli ja ihmetteli vaan kuinka kovissa paineissa ja stressaantuneita muut näyttivät olevan kuvauksissa (johtuen hänen mukaansa kilpailusta) ja kuinka hän itse nauttii mielummin laittaa ruokaa kiireettä rennossa ympäristössä koska "Ah! ruoka on minulle rakkaudenkieli".
Meghan on taas jäänyt kiinni tökeröistä kuvaväärennöksistä. Esim. uima-allaskuva missä Harry heittää Lilyn ilmaan, tyttö on selvästi vanhempi n.8-10 vuotias ja atleettisempi ja lihaksikkaampi kuin Lily. Lisäksi on kauhisteltu kun temppu tapahtuu altaan matalassa päädyssä missä vettä on vain Harryn vyötärölle asti. Oikeassa elämässä temppu olisi vaarallinen koska lapsi voi kolauttaa päänsä altaan pohjaan.
Toinen esimerkki on rantakuva missä Harry oletetusti juoksee mereen lasten kanssa Meghanin katsellessa "Diana-uikkareissa". Mies on kuitenkin ruumiinrakenteeltaan selvästi eri kuin Harry: hoikkarakenteisempi, timmimpi ja lihaksikkaampi ja kuvasuurennoksesta näkee että miehellä on isohko tatuointi käsivarressa. Harrylla ei ole minkäänlaisia tatuointeja.
Britit pitää myös mauttomana kuvaa jossa Sussexit ovat menossa Dianan haudalle ja taustalla soi Cliff Richardin hilpeä "summer holiday" rallatus. Epäillään että Meghan halusi trollata sillä tahallaan Harrya ja Williamia ja brittejä.
Vierailija kirjoitti:
Eli Daily Express sanomalehden julkkistoimittaja Mark Dolan on myös ollut yhteydessä aussikollegoihinsa Australian Master chef kuvauksista ja saanut samoja tietoja mitä brittitoimittaja Rob Shuter.
Meghan oli tullut kuvauksiin valtavan vaatimuslistan kanssa. Hän oli pompottanut kaikkia, hyppinyt silmille ja käyttäytynyt kuin hän olisi omistanut shown eikä ollut siellä vain vieraana. Hän oli pistänyt koko tiimin pyörimään ympärillään ja erityisesti hän vaikutti inhoavan sitä aasialaista kokkituomaria joka veti showta. Tiimi sanoi jälkikäteen että Meghan oli ylivoimaisesti koko shown historian vaikein ja vaativin vieras. Kaikki olivat loppuunpalaneita kuvausten jälkeen ja tunnelma oli matalalla toisin kuin yleensä kuvausten jälkeen kun on mahtava hype päällä.
Hupaisaa oli että Meghan itse kehui kuinka mukavaa oli ja ihmetteli vaan kuinka kovissa paineissa ja stressaantuneita muut näyttivät olevan kuvauksissa (johtuen hänen mukaansa kilpailusta) ja kuinka hän itse nauttii mielummin laittaa ruokaa kiireettä rennossa ympäristössä koska "Ah! ruoka on minulle rakkaudenkieli".
Pystyykö toi nainen ylipäätään minkäänlaiseen yhteistyöhön ilman että aiheuttaa draamaa ja itkua?
Vierailija kirjoitti:
Meghan on taas jäänyt kiinni tökeröistä kuvaväärennöksistä. Esim. uima-allaskuva missä Harry heittää Lilyn ilmaan, tyttö on selvästi vanhempi n.8-10 vuotias ja atleettisempi ja lihaksikkaampi kuin Lily. Lisäksi on kauhisteltu kun temppu tapahtuu altaan matalassa päädyssä missä vettä on vain Harryn vyötärölle asti. Oikeassa elämässä temppu olisi vaarallinen koska lapsi voi kolauttaa päänsä altaan pohjaan.
Toinen esimerkki on rantakuva missä Harry oletetusti juoksee mereen lasten kanssa Meghanin katsellessa "Diana-uikkareissa". Mies on kuitenkin ruumiinrakenteeltaan selvästi eri kuin Harry: hoikkarakenteisempi, timmimpi ja lihaksikkaampi ja kuvasuurennoksesta näkee että miehellä on isohko tatuointi käsivarressa. Harrylla ei ole minkäänlaisia tatuointeja.
Britit pitää myös mauttomana kuvaa jossa Sussexit ovat menossa Dianan haudalle ja taustalla soi Cliff Richardin hilpeä "summer holiday" rallatus. Epäillään että Meghan halusi trollata sillä tahallaan Harrya ja Williamia ja brittejä.
Joo, allaskuvassa Lilli on se, joka nojaa altaan reunaan. Ilmaan heitettävä tyttö on joku toinen.