Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele pyykinpesuainetta!

Vierailija
22.12.2023 |

Suositelkaa pyykinpesuainetta (tai huuhteluainetta), joka oikeasti jättää voimakkaan ja hyvän tuoksun vaatteisiin!

Olen joskus mm. kirpparilta ostamissani vaatteissa huomannut tällaisen tuoksun mutta en tietysti ole päässyt myyjältä kysymään mitä pesuainetta on käyttänyt.

Itse ostan (ei-hajusteettomia) pesuaineita, mutta niiden käytön jälkeen pyykki tuoksuu ainoastaan puhtaalta, mitään muuta tuoksua ei pyykkiin jää. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat halvinta kaikki on tehokkaita.

Vierailija
2/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😱ProvooooooooPorvoooooo 😂🤣😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirpparivaate tuoksuu tosi hyvältä vastapestynä niin sen myyjä on varmaankin ostanut pyykkipulverin tai nesteen ulkomailta. Suomesta saa vain perus-Omoa yms. 

Vierailija
4/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surfin punainen tai sininen paketti, keltainen ja violetti ei niinkään ole hyviä.

Vierailija
5/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä inhoan hajustettuja pyykinpesuaineita. Aasiassa en sellaisia löytänyt ja oli pakko ostaa sitten mitä löytyi. Ostin aina ihan pikkupakkauksia siltä varalta että haju ihan kamala, mutta jokainen jota kokeilin olikin ihan hyvän tuoksuinen. 

Eikä pinttynyt vaatteisiin kun kotiin palatessa jatkoin hajusteettomalla pesua 

Vierailija
6/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hajustetut on ällöttäviä. Haisee naapuriin asti kun seinän takana pestään pyykkiä ja taloyhtiöiden pesutuvista hajustetut pitäisi kieltää kokonaan.

Hajustetun eli parfymoidun pesuaineen ja huuhteluaineen haju pinttyy helposti koneisiin, joista se tarttuu myös seuraavan pesijän vaatteisiin.

Tämä on juurikin se syy, miksi teollisilla parfyymeillä hajustettuja pesuaineita ei saisi käyttää taloyhtiön yhteisissä pyykinpesukoneissa. Haju tarttuu seuraaviin pyykkeihin ja saattaa aiheuttaa seuraavalle pesijälle vakaviakin allergisia oireita, Pyy jatkaa.

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/6c31e487-8057-4fef-a4fe-73d…

Vierailija
7/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo vaan ihan oikeasti ja asiallisesti kysyn. Osan perheenjäsenten vaatteista pesen ns. sensitive -tuotteilla.

Mutta ainakin omat vaatteeni haluaisin tuoksuviksi pyykinpesun jäljiltä.

Halvimmat ovat tehokkaita ja niitäkin tulee käytettyä. Mutta eivät mielestäni tuoksu juuri miltään.

Vierailija
8/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lisätä mieluisaa eteeristä öljyä

Vierailija
9/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus avasi👀👁👁 ei näitä juttuja kannata lukea ja tuhlata aikaa. kiitos, katon ennemmin joulukalenteria.

Vierailija
10/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tietysti pesuaine- ja erilaiset haju-allergiat! En millään tavalla tarkoittanut aloituksella aiheuttaa mielipahaa.

Pidän vaan itse siitä, että käyttämäni vaatteet ja muut tekstiilit tuoksuvat!

ap

Vierailija
11/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serto oli ennen hyvää. Tuoksui miedosti ja pesi pyykit puhtaaksi. Tekivät jonkun muutoksen ja nykyään haisee mielestäni p*skalle. Olen vaihtanut Omo sensitiveen. Pesee puhtaaksi, mutta ei kyllä tuoksu oikein millekään.