Jere Karalahti ehdolle eduskuntavaaleihin - huolissaan lapsista!
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/417b3810-cad2-4e02-b110-c581e1ca4c…
" Minulla on viisi lasta, joista 22-vuotias Ronja ex-avioliitosta ja sitten Valko-Venäjän Stella-tyttö. Nyt uudessa avioliitossa on kolme pientä lasta, kuusivuotias Jax-poika, neljävuotias Alexia-tyttö ja kaksi ja puoli kuukautta sitten syntynyt Felicia-tyttö. Olen erittäin huolissani totta kai omista mutta myös kaikista lapsista ja nuorista, Karalahti sanoo viitaten "viime aikojen tapahtumiin ja suuntaan, mihin kaikki on menossa".
Karalahti väittää olevansa huolissaan lapsista mutta eipä oman tyttärensä kanssa ole halunnut olla missään tekemisissä: https://www.is.fi/viihde/art-2000007736432.html
Jere on nähnyt tyttärensä vain kerran, kun tämä oli viisikuinen."Varmasti jossain vaiheessa elämää tulee eteen se, että voisin kahden kesken luoda Stellaan jonkinlaiset välit. Loppupeleissä minulla ei kuitenkaan ole häneen mitään muuta sidettä kuin että olen hänen biologinen isänsä. En ole ollut läsnä edes raskausaikana"
Että varmasti kiinnostaa oman lapsen hylkääjää toisten lasten asiat :D
Kommentit (112)
Jere Karalahtea voivat äänestää ne ihmiset, millä alueella hän ehdokkaana on.
Muut eivät voi häntä äänestää.
Mitä hittoa se haittaa, keitä eduskuntaehdokkaina on?
Vain ne 200 ehdokasta yhteensä, menee läpi eri puolueista.
Äänestäjät päättää sen, ei tämä mt-potilaita ja tolloja tulvillaan oleva palsta.
Ja saa alapeukuttaa vapaasti. Olkaa hyvä!
Äänestän Jereä ihan vaan läpällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä äänestäisi ihmistä, jolla on omaan lapseensa noin tunteeton suhtautuminen, yh! Kaiken lisäksi tuomittu huumeri kollinen
Onko Jere ollut vankilassa? Tuo on mennyt minulta ihan ohi. En ole kuullutkaan.
On ollut, googleta
Hän on ollut vankilassa kokonaiset 2 viikkoa. On kyllä kovan luokan rikollinen. Ei siis saanut mitään tuomiota.
Kyllä kansa tietää... senkin, pääseekö Jere päättäjäksi.
Äänestän kyllä paljon mieluummin Jereä kuin yhtäkään ihmistä vasemmistosta tai vihreistä.
"Äänestän Jereä ihan vaan läpällä."
Niinpä, niinhän sitä on äänestetty nykyinenkin eduskunta ja hallistuskin valittu samalla tavalla. Pitäisi ehkä kuitenkin suhtautua pikkaisen vakavammin kun kyseessä kuitenkin on nk. päättävä elin.
Vierailija kirjoitti:
Eduskuntaan pitäisi olla jonkinlainen roskasakkiraja. Itseasiassa virkavastuulla toimiva eduskunta olisi ainoa järkevä vaihtoehto, kansanedustajien määrän voisi puolittaa samalla.
Paremminhan Jere on elämässä pärjännyt, kuin moni tänne palstalle kirjoitteleva. Tälläkin hetkellä Jeren firma tuottaa aika mukavasti rahaa. Sellaisia rahoja, että sinäkin voit vaan haaveilla tienaavasi sellaisia summia. Kyllähän se sinuakin harmittaa paljon.
Jere haluaa varmasti vapauttaa huumeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eduskuntaan pitäisi olla jonkinlainen roskasakkiraja. Itseasiassa virkavastuulla toimiva eduskunta olisi ainoa järkevä vaihtoehto, kansanedustajien määrän voisi puolittaa samalla.
Paremminhan Jere on elämässä pärjännyt, kuin moni tänne palstalle kirjoitteleva. Tälläkin hetkellä Jeren firma tuottaa aika mukavasti rahaa. Sellaisia rahoja, että sinäkin voit vaan haaveilla tienaavasi sellaisia summia. Kyllähän se sinuakin harmittaa paljon.
Nannako siellä kirjoittelee :D :D
Kuka vielä, Toni Nieminen ajamaan lasten asioita? :D :D
Sori vaan mut vaikuttaa sen verran itsekäältä ja daijulta, että suomen korruptio ei ainakaan varmasti vähenisi, jos hän pääsisi eduskuntaan.
Nyt puhuu Susanna Karalahti: ”Jere jätti minulle asuntovelat ja kaiken muun hoidettavaksi”
Jere Karalahden ex-vaimo Susanna Karalahti kertoo ajasta, jolloin hän jäi lapsen kanssa yksin, kun Jere lähti Nannan matkaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005399193.html
Ihana mies Jere, oikea lottovoitto...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Perus av-kirjoittelua kenen tahansa julkkiksen kohdalla, että se varmaan päivystää itse täällä palstalla mitä tänne kirjoitetaan. Eihän kellään mitään muuta tekemistä ole kun olla tällä palstalla. Olet kyllä naurettava. Ja kyllä, tienaavat hyvin ja sekös teitä harmittaa.
Irvokasta että entinen koulukiusaaja ja oman lapsensa hylännyt on huolissaan lasten hyvinvoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Perus av-kirjoittelua kenen tahansa julkkiksen kohdalla, että se varmaan päivystää itse täällä palstalla mitä tänne kirjoitetaan. Eihän kellään mitään muuta tekemistä ole kun olla tällä palstalla. Olet kyllä naurettava. Ja kyllä, tienaavat hyvin ja sekös teitä harmittaa.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201710052200441266
Jere Karalahti kirjassaan: Vaati naisystäväänsä tekemään abortin - on nähnyt lapsensa vain kerran
Jere Karalahti kertoo kirjassaan nähneensä Stella-tyttärensä vain kerran
Tuollainen ihminenkö välittäisi muiden lapsista kun ei välitä edes omastaan?
Niin minäkin olisin vaatinut, jos nainen tulee vastentahtoani raskaaksi. Valehtelee, että käyttää ehkäisyä, mutta ei käytäkään.
Christiiina kirjoitti:
Mä ymmärrän hyvin, ettei isä ole tekemisissä lapsensa kanssa silloin, kun lapsen äiti on tahallaan hankkutunut raskaaksi yksipuolisella päätöksellä. Tuskin Jere sitä lasta halusi, varsinkaan kun lapsen äiti on kuulemma ihan outo tyyppi.
Mä taas en ymmärrä. Sen tajuan, että suuttuu naiselle, joka tekee noin törkeesti, että hankkiutuu raskaaks, mutta sitä en ymmärrä, että viaton lapsi siitä joutuu kärsiin. Ei ole sen lapsen syytä, että molemmat vanhemmat käyttäytyny vastuuttomasti.
Mä ymmärrän hyvin, ettei isä ole tekemisissä lapsensa kanssa silloin, kun lapsen äiti on tahallaan hankkutunut raskaaksi yksipuolisella päätöksellä. Tuskin Jere sitä lasta halusi, varsinkaan kun lapsen äiti on kuulemma ihan outo tyyppi.