Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jere Karalahti ehdolle eduskuntavaaleihin - huolissaan lapsista!

Vierailija
26.11.2022 |

https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/417b3810-cad2-4e02-b110-c581e1ca4c…

" Minulla on viisi lasta, joista 22-vuotias Ronja ex-avioliitosta ja sitten Valko-Venäjän Stella-tyttö. Nyt uudessa avioliitossa on kolme pientä lasta, kuusivuotias Jax-poika, neljävuotias Alexia-tyttö ja kaksi ja puoli kuukautta sitten syntynyt Felicia-tyttö. Olen erittäin huolissani totta kai omista mutta myös kaikista lapsista ja nuorista, Karalahti sanoo viitaten "viime aikojen tapahtumiin ja suuntaan, mihin kaikki on menossa".

Karalahti väittää olevansa huolissaan lapsista mutta eipä oman tyttärensä kanssa ole halunnut olla missään tekemisissä: https://www.is.fi/viihde/art-2000007736432.html

Jere on nähnyt tyttärensä vain kerran, kun tämä oli viisikuinen."Varmasti jossain vaiheessa elämää tulee eteen se, että voisin kahden kesken luoda Stellaan jonkinlaiset välit. Loppupeleissä minulla ei kuitenkaan ole häneen mitään muuta sidettä kuin että olen hänen biologinen isänsä. En ole ollut läsnä edes raskausaikana"

Että varmasti kiinnostaa oman lapsen hylkääjää toisten lasten asiat :D

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Janin ihonväri oli jatkuvan nälvimisen aihe. Itse en ollut pahimmasta päästä, mutta kyllä Jani aika hirveää tekstiä sai kuulla. Tumman ihonvärinsä lisäksi kaveri oli muutenkin kummajainen ja saattoi tulla kouluun hame päällä”, Jere muistelee Ilta-Sanomien mukaan kirjassaan.

Vierailija
22/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201710052200441266

Jere Karalahti kirjassaan: Vaati naisystäväänsä tekemään abortin - on nähnyt lapsensa vain kerran

Jere Karalahti kertoo kirjassaan nähneensä Stella-tyttärensä vain kerran

Tuollainen ihminenkö välittäisi muiden lapsista kun ei välitä edes omastaan?

Niin minäkin olisin vaatinut, jos nainen tulee vastentahtoani raskaaksi. Valehtelee, että käyttää ehkäisyä, mutta ei käytäkään.

No mikset itse käyttänyt kort sua? Ei kannata olla sinisilmäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeren ja Nannan yritys tekee miljoonatiliä eli kyllä sillä osaamista on. Parempi ehdokas se on kun joku laulaja tai pappi tai Matias Mäkysen kaltaiset poliittiset broilerit.

Vierailija
24/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eduskuntaan pitäisi olla jonkinlainen roskasakkiraja. Itseasiassa virkavastuulla toimiva eduskunta olisi ainoa järkevä vaihtoehto, kansanedustajien määrän voisi puolittaa samalla.

Paremminhan Jere on elämässä pärjännyt, kuin moni tänne palstalle kirjoitteleva. Tälläkin hetkellä Jeren firma tuottaa aika mukavasti rahaa. Sellaisia rahoja, että sinäkin voit vaan haaveilla tienaavasi sellaisia summia. Kyllähän se sinuakin harmittaa paljon.

Nannako siellä kirjoittelee :D :D

Totta kai. Perus av-kirjoittelua kenen tahansa julkkiksen kohdalla, että se varmaan päivystää itse täällä palstalla mitä tänne kirjoitetaan. Eihän kellään mitään muuta tekemistä ole kun olla tällä palstalla. Olet kyllä naurettava. Ja kyllä, tienaavat hyvin ja sekös teitä harmittaa.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa

Hahhahaahahahhahah. Ja sieltä tuli toinen av-palstan kliseinen kommentti. Ai hyvä luoja sentään. Saakeli että naurattaa, kun et ihan oikeasti muuta typerämpää kommenttia osannut kirjoittaa. Niin ennalta arvattavaa nämä kirjoittelut. Ei kalikka kalastanut, kun en ole julkkis enkä mitenkään tunnettu ihminen.

Vierailija
25/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jerestä tulee ihan hyvä politikko varsinkin jos vertaa nykyisiin. Suomi melkein konkassa ja ihmisten pahoinvointi lisääntynyt, miten jere muka hoitaisi asioita huonommin..

Vierailija
26/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miksi se on aina joku karskin oloinen mies joka luulee tietävänsä mikä on lapsille tai nuorille parhaaksi. Aina joku on "huolissaan" nuorista. Mitä jos kaikilla olisi ensinnäkin koti tai oma koti, jossa on asiat hyvin. Riittävä raha.

Vierailija
27/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere Karalahti kirjassaan: Vaati naisystäväänsä tekemään abortin - on nähnyt lapsensa vain kerran

Niin minäkin olisin vaatinut, jos nainen tulee vastentahtoani raskaaksi. Valehtelee, että käyttää ehkäisyä, mutta ei käytäkään.

Kyllä se seksin harrastaminen perustuu luottamukseen. Taidat olla vähän tyhmä.

Vierailija
28/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeren ja Nannan yritys tekee miljoonatiliä eli kyllä sillä osaamista on. Parempi ehdokas se on kun joku laulaja tai pappi tai Matias Mäkysen kaltaiset poliittiset broilerit.

Onpas sinulla kova tarve puolustella Jereä...Hmmm miksiköhän? Taitaapi olla joko herra itse tai kauniimpi puoliskonsa siellä vastailemassa :D

Vierailija
29/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Janin ihonväri oli jatkuvan nälvimisen aihe. Itse en ollut pahimmasta päästä, mutta kyllä Jani aika hirveää tekstiä sai kuulla. Tumman ihonvärinsä lisäksi kaveri oli muutenkin kummajainen ja saattoi tulla kouluun hame päällä”, Jere muistelee Ilta-Sanomien mukaan kirjassaan.

Vieläkin nimitteli kummajaiseks, ei muuttunut pätkääkään.

Mut onneksi sinä et hauku ketään ja olet niin hieno ihminen. Onnea sinulle siitä. Eiku.

Kummajaiseksi sanominen ei nyt kovinkaan pahasti ole sanottu. Onhan se vähän outoa kun mies käyttää hametta. Se vaan on, vielä tänäkin päivänä.

Vierailija
30/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se seksin harrastaminen perustuu luottamukseen. Taidat olla vähän tyhmä.

Se ehkäisee, kumpi ei halua lasta. Kumi tai vasek tomia jos ei missään nimessä halua että nainen tulee raskaaksi

Vierailija
31/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja vain eduskuntaan!

Tuskin on ainut sellainen siellä...

Vierailija
32/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jani kertoo, että kyseinen Jeren jengi kiusasi häntä vuosia."

Tämä on NIIN tavallinen tarina kuin olla vain voi...

Eikä Jere ole edelleenkään anteeksi tuota kiusaamistaan Janilta pyytänyt. Eipä tietenkään...

Vierailija
33/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eduskuntaan pitäisi olla jonkinlainen roskasakkiraja. Itseasiassa virkavastuulla toimiva eduskunta olisi ainoa järkevä vaihtoehto, kansanedustajien määrän voisi puolittaa samalla.

Paremminhan Jere on elämässä pärjännyt, kuin moni tänne palstalle kirjoitteleva. Tälläkin hetkellä Jeren firma tuottaa aika mukavasti rahaa. Sellaisia rahoja, että sinäkin voit vaan haaveilla tienaavasi sellaisia summia. Kyllähän se sinuakin harmittaa paljon.

Totta kai. Perus av-kirjoittelua kenen tahansa julkkiksen kohdalla, että se varmaan päivystää itse täällä palstalla mitä tänne kirjoitetaan. Eihän kellään mitään muuta tekemistä ole kun olla tällä palstalla. Olet kyllä naurettava. Ja kyllä, tienaavat hyvin ja sekös teitä harmittaa.

Hahhahaahahahhahah. Ja sieltä tuli toinen av-palstan kliseinen kommentti. Ai hyvä luoja sentään. Saakeli että naurattaa, kun et ihan oikeasti muuta typerämpää kommenttia osannut kirjoittaa. Niin ennalta arvattavaa nämä kirjoittelut. Ei kalikka kalastanut, kun en ole julkkis enkä mitenkään tunnettu ihminen.

Kylläpäs provo soiduit :D  Se jo todistaa että olet joko Jere tai lähipiiriä...Kohta varmaan poistatat koko ketjun?

Vierailija
34/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas sinulla kova tarve puolustella Jereä...Hmmm miksiköhän? Taitaapi olla joko herra itse tai kauniimpi puoliskonsa siellä vastailemassa :D

Meitä on useampi kirjoittelija täällä, se sinulle tuotakoon julki. Ja kyllä, heillä on menestyvä yritys. Pyri sinäkin samaan. Joko Kelan tuli tuli?

Vierailija
35/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis tukee täällä Jereä, koulukiusaajaa?

Vierailija
36/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere teki ihan oikein kun ei mennyt mukaan Valko Venäjän eukon vedätykseen...joku roti pitää olla naisen moraalillakin

Vierailija
37/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on useampi kirjoittelija täällä, se sinulle tuotakoon julki. Ja kyllä, heillä on menestyvä yritys. Pyri sinäkin samaan. Joko Kelan tuli tuli?

Niin varmaan...Ja mikäs tässä, ihan kivaa mulla on kun voin teidän rahoillanne makoilla :)  Vi tuttaako?

Vierailija
38/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tui, tui vaan itsellesikin. Opettele kirjoittamaan. Rahako on se ainoa asia maailmassa jolla on väliä. Mikä vaan sekoileva rikostuomioita saanut hörhö kelpaa päättämään yhteisistä asioista, kunhan sillä on paljon massia? Mitä väliä, vaikka kaikenlainen järki, sivistys ja kyky aikuiseen, vastuulliseen käytökseen puuttuu?

Vierailija
39/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Jeren pyörittämässä päiväkodissa suhtaudutaan kiusaamiseen?

Pojat on poikia...

Eihän se meidän poika...

JNE?

Onko itse peräti kannustamassa kiusaajia jatkamaan? Vahevemman laki rules...

Vierailija
40/112 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs provo soiduit :D  Se jo todistaa että olet joko Jere tai lähipiiriä...Kohta varmaan poistatat koko ketjun?

Ei tässä kukaan ole provosoitunut. Nämä keskustelut menevät täällä palstalla aina samaa rataa julkkisten kohdalla. Että kuinka nyt varmaan julkkis itse tänne kirjoittelee ja poistattaa viestejä ja sitten jo kalikkakin kalahtaa. Aina, joka ikinen kerta, joka ikisen julkkiksen kohdalla toistuu nuo samat fraasit. Ettekö voi jo keksiä jotain muuta? Aika tympeää.