Jere Karalahti ehdolle eduskuntavaaleihin - huolissaan lapsista!
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/417b3810-cad2-4e02-b110-c581e1ca4c…
" Minulla on viisi lasta, joista 22-vuotias Ronja ex-avioliitosta ja sitten Valko-Venäjän Stella-tyttö. Nyt uudessa avioliitossa on kolme pientä lasta, kuusivuotias Jax-poika, neljävuotias Alexia-tyttö ja kaksi ja puoli kuukautta sitten syntynyt Felicia-tyttö. Olen erittäin huolissani totta kai omista mutta myös kaikista lapsista ja nuorista, Karalahti sanoo viitaten "viime aikojen tapahtumiin ja suuntaan, mihin kaikki on menossa".
Karalahti väittää olevansa huolissaan lapsista mutta eipä oman tyttärensä kanssa ole halunnut olla missään tekemisissä: https://www.is.fi/viihde/art-2000007736432.html
Jere on nähnyt tyttärensä vain kerran, kun tämä oli viisikuinen."Varmasti jossain vaiheessa elämää tulee eteen se, että voisin kahden kesken luoda Stellaan jonkinlaiset välit. Loppupeleissä minulla ei kuitenkaan ole häneen mitään muuta sidettä kuin että olen hänen biologinen isänsä. En ole ollut läsnä edes raskausaikana"
Että varmasti kiinnostaa oman lapsen hylkääjää toisten lasten asiat :D
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Irvokasta että entinen koulukiusaaja ja oman lapsensa hylännyt on huolissaan lasten hyvinvoinnista.
Jaa.
"Mikko oli koulukiusaaja, joka ajoi uhrinsa talvipakkaseen ilman kenkiä nyt hän työskentelee nuorten kanssa ja pyytää uhreiltaan anteeksi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeren ja Nannan yritys tekee miljoonatiliä eli kyllä sillä osaamista on. Parempi ehdokas se on kun joku laulaja tai pappi tai Matias Mäkysen kaltaiset poliittiset broilerit.
Onpas sinulla kova tarve puolustella Jereä...Hmmm miksiköhän? Taitaapi olla joko herra itse tai kauniimpi puoliskonsa siellä vastailemassa :D
Meitä on useampi kirjoittelija täällä, se sinulle tuotakoon julki. Ja kyllä, heillä on menestyvä yritys. Pyri sinäkin samaan. Joko Kelan tuli tuli?
Niin varmaan...Ja mikäs tässä, ihan kivaa mulla on kun voin teidän rahoillanne makoilla :) Vi tuttaako?
Ei vituta. Onneksi en ole samanlainen luuseri kuin sinä. Muuten varmaankin joutuisin tappamaan itseni, jos olisin kaltaisesi. En vaan pystyisi elämään itseni kanssa.
Että niinku Jere käy katujengien ja ryöstölahkojen kimppuun järjestämällä Malmilla ja Tapulissa katulätkäpelit parin tunnetun jääkiekkoilijan kanssa?
Tämäkö on Jeren mielestä se millä nää ma mu jengit integroidaan
Ihanan hömppä Jere🤭
Mieluummin Karalahti mitä Vihreät, vasurit ja kokoomuksen vihersiipi joka on vastuussa jengiläisten synnystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irvokasta että entinen koulukiusaaja ja oman lapsensa hylännyt on huolissaan lasten hyvinvoinnista.
Jaa.
"Mikko oli koulukiusaaja, joka ajoi uhrinsa talvipakkaseen ilman kenkiä nyt hän työskentelee nuorten kanssa ja pyytää uhreiltaan anteeksi"
Jere ei ole pyytänyt anteeksi
Vahvemman oikeuttahan Jere sovelsi Janiin, "kummajaiseen"...
No, eihän hän ainoa kiusaaja tässä maassa suinkaan ole. Pelkästään kiusaajien äänillä menee heittämällä läpi vaaleissa!
Vierailija kirjoitti:
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/jani-toivola-kiusaajastaa…
Jani Toivola kiusaajastaan Jere Karalahdesta: ”Hän olisi voinut pyytää anteeksi minulta”
Kansanedustaja Jani Toivola hämmentyi viime syksynä huomatessaan, että jääkiekkoilija Jere Karalahti oli avautunut julkisesti siitä, että tämä oli kavereidensa kanssa kiusannut lapsena Jania. Kipeät muistot palauttivat kuitenkin Janin mieleen sen, että hän oli uskaltanut olla oma itsensä jo silloin.
Jere näki jo tuolloin millainen koijari tuo Jani on. Miten menikään ne Toivolan asumiskuviot kansanedustaja-aikana ja tekikö sairauslomalla työkeikkaa jonne muistaakseni vielä liikkui kansanedustajan taksikortilla. Saatan muistaa jotain väärin mutta kovasti oli niitä kyseenalaisia kohuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201710052200441266
Jere Karalahti kirjassaan: Vaati naisystäväänsä tekemään abortin - on nähnyt lapsensa vain kerran
Jere Karalahti kertoo kirjassaan nähneensä Stella-tyttärensä vain kerran
Tuollainen ihminenkö välittäisi muiden lapsista kun ei välitä edes omastaan?
Niin minäkin olisin vaatinut, jos nainen tulee vastentahtoani raskaaksi. Valehtelee, että käyttää ehkäisyä, mutta ei käytäkään.
No mikset itse käyttänyt kort sua? Ei kannata olla sinisilmäinen
Kyllä se seksin harrastaminen perustuu luottamukseen. Taidat olla vähän tyhmä.
Se ehkäisee, kumpi ei halua lasta. Kumi tai vasek tomia jos ei missään nimessä halua että nainen tulee raskaaksi
Niin varmaan. Mutta ymmärrän, että sinulla ei ole tuota ehkäisyongelmaa, kun ei sinua kukaan huoli.
"Tärkeänä lääkkeenä Karalahti tarjoaa nuorille liikunnallisia ja vaikkapa taiteellisia harrastuksia ja niiden kulujen saamista alemmas." Iltalehti
Tästä olen kyllä Jeren kanssa samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeren ja Nannan yritys tekee miljoonatiliä eli kyllä sillä osaamista on. Parempi ehdokas se on kun joku laulaja tai pappi tai Matias Mäkysen kaltaiset poliittiset broilerit.
Onpas sinulla kova tarve puolustella Jereä...Hmmm miksiköhän? Taitaapi olla joko herra itse tai kauniimpi puoliskonsa siellä vastailemassa :D
Meitä on useampi kirjoittelija täällä, se sinulle tuotakoon julki. Ja kyllä, heillä on menestyvä yritys. Pyri sinäkin samaan. Joko Kelan tuli tuli?
Niin varmaan...Ja mikäs tässä, ihan kivaa mulla on kun voin teidän rahoillanne makoilla :) Vi tuttaako?
Ei vituta. Onneksi en ole samanlainen luuseri kuin sinä. Muuten varmaankin joutuisin tappamaan itseni, jos olisin kaltaisesi. En vaan pystyisi elämään itseni kanssa.
Ennemmin luuseri kuin Karalahden kanssa naimisissa :D Oletpas muuten heikkoa tekoa jos itsesi joutuisit tap pamaan kun olisi niin kamalaa olla Kelan tuella...Kertoo kyllä sinusta aika paljon
Minua pistää vihaksi jo tuo pelkkä ehdokkuus! Konna, huumehörhö ja koulukiusaaja! Ei juma!
No mikset itse käyttänyt kort sua? Ei kannata olla sinisilmäinen[/quote]
Kyllä se seksin harrastaminen perustuu luottamukseen. Taidat olla vähän tyhmä.[/quote]
Se ehkäisee, kumpi ei halua lasta. Kumi tai vasek tomia jos ei missään nimessä halua että nainen tulee raskaaksi[/quote]
Niin varmaan. Mutta ymmärrän, että sinulla ei ole tuota ehkäisyongelmaa, kun ei sinua kukaan huoli.[/quote]
Yritä nyt edes, etkö tuon omaperäisempää keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin hahmottuu tästä viestistä, miksi fanitat kiusaajaa. Toivottavasti elämä antaa sinulle ansiosi mukaan ja vähän vielä extraa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Minua pistää vihaksi jo tuo pelkkä ehdokkuus! Konna, huumehörhö ja koulukiusaaja! Ei juma!
Ei sentään luonut jengiongelmaa kuten nykyiset hallituspuolueet ja Kokoomus.
Vierailija kirjoitti:
Hjallis tukee täällä Jereä, koulukiusaajaa?
Nytkö se Hjalliskin on mukamas tullut tänne kirjoittelemaan? Onkohan sulla pääkoppa ihan kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuu Susanna Karalahti: ”Jere jätti minulle asuntovelat ja kaiken muun hoidettavaksi”
Jere Karalahden ex-vaimo Susanna Karalahti kertoo ajasta, jolloin hän jäi lapsen kanssa yksin, kun Jere lähti Nannan matkaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005399193.html
Ihana mies Jere, oikea lottovoitto...
"Ulosotossa on tällä hetkellä puolen vuoden elatusmaksut [lapsesta]. Kun kysyn niistä, Jere vastaa ainoastaan, että ei kiinnosta."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/086ce258-33c1-4b61-9283-b8c833…
Jere Karalahden raha-asiat pahasti sotkussa - ulosotossa 68 000 euroa: Jopa juristi karhuaa rahojaan
Vaikka ex-jääkiekkoilija Jere Karalahti sai yli 100 000 euron ansiotulot, niin laskujen maksuun rahat eivät riitä. Sen paljastaa kolmesivuisen ulosottorekisteri, jossa niin verottaja kuin juristi karhuavat saataviaan
Jospa huolehtisi ihan vaan omista lapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
Jere, joka laittaa igseen kuvia keskisormi pystyssä. Minusta aika irvokasta. Hän on liian lapsi mieheksi, mutta onhan siellä näitä.
Ja vielä lapsen kanssa. Jotenkin menee yli hilseen. Ei vaan ymmärrä.
Vai on Jerellä moraalia? Petti vaimoaan kuukausia, yritti painostaa a borttiin Oksanaa (O oli jo teettänyt aiemmin a bortin Jeren pyynnöstä) ja ei ole halunnut edes nähdä lastaan. Miksi se kumi tai vasek tomia ei kelpaa ja sitten suututaan kun raskaus alkaa?