Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jere Karalahti ehdolle eduskuntavaaleihin - huolissaan lapsista!

Vierailija
26.11.2022 |

https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/417b3810-cad2-4e02-b110-c581e1ca4c…

" Minulla on viisi lasta, joista 22-vuotias Ronja ex-avioliitosta ja sitten Valko-Venäjän Stella-tyttö. Nyt uudessa avioliitossa on kolme pientä lasta, kuusivuotias Jax-poika, neljävuotias Alexia-tyttö ja kaksi ja puoli kuukautta sitten syntynyt Felicia-tyttö. Olen erittäin huolissani totta kai omista mutta myös kaikista lapsista ja nuorista, Karalahti sanoo viitaten "viime aikojen tapahtumiin ja suuntaan, mihin kaikki on menossa".

Karalahti väittää olevansa huolissaan lapsista mutta eipä oman tyttärensä kanssa ole halunnut olla missään tekemisissä: https://www.is.fi/viihde/art-2000007736432.html

Jere on nähnyt tyttärensä vain kerran, kun tämä oli viisikuinen."Varmasti jossain vaiheessa elämää tulee eteen se, että voisin kahden kesken luoda Stellaan jonkinlaiset välit. Loppupeleissä minulla ei kuitenkaan ole häneen mitään muuta sidettä kuin että olen hänen biologinen isänsä. En ole ollut läsnä edes raskausaikana"

Että varmasti kiinnostaa oman lapsen hylkääjää toisten lasten asiat :D

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon huolissani Jerestä!

Ja minä lapsista, jotka joutuvat Jeren lähelle.

Kuljettaa omaa poikaansa ig videolla ilman turvaistuinta.

On tässä päiväkodin pitäjä, rikollisia molemmat pariskunnasta ja jatkuvasti käräjillä.

Vierailija
102/112 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon huolissani Jerestä!

Ja minä lapsista, jotka joutuvat Jeren lähelle.

Kuljettaa omaa poikaansa ig videolla ilman turvaistuinta.

On tässä päiväkodin pitäjä, rikollisia molemmat pariskunnasta ja jatkuvasti käräjillä.

Juuri näin. En todellakaan laittaisi omaa lasta heidän pk kun heidän arvomaailma on mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
104/112 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eix Jere ole koulukiusaaja?

Vierailija
105/112 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huolissaan noista Jeren lapsista!

Vierailija
106/112 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tämäkin poistuu, mutta toivon ja uskonkin, häntä ei valita eduskuntaan!

107/112 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai kamalahti itse huumehemmona ymmärtää olla huolissaan, kun tietää, mihin ne huumeet voi johtaa.

🇺🇦🇮🇱

108/112 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Hän voi toimia hyvänä esimerkkinä nuorille, että ei kannata esim. käyttää huumeita. En ole koskaan kuullut Jeren puhuvan, mutta jos hän on vakuuttava puhuja, niin voisi toimia hyvänä esimerkkinä. Hänellä voisi olla peräti enemmän auktoriteettia nuorisoon kuin jollakin humanistilla.

Meinaat että nuoret fanittaa ja pitää auktoriteettina jotain vanhaa aivonsa mössöksi roinannutra ex-lätkäpelaajan tursaketta? Sulla on outo käsitys nuorista.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
109/112 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä (eduskunnassa) on ollut Teuvo Hakkaraisenkin tasoisia ihmisiä, joten ei yksi Karalahti siinä konkurssissa kauheasti paina.

Enemmän epäilyttää tuo sen vaimo, hänessä on jotain epäilyttävää - ei ole vilpitön. Jere taas ei nyt ehkä ole mikään esimerkkikansalainen, mutta aika vilpittömän oloisesti on tuonut kaikki paskansakin julkisuuteen, eli tuskin salaa mitään. Mitä se taas kertoo naisesta, jos ja kun alkaa tuollaisen miehen kanssa ja esittää itse muka kunnollista? Jotain mätää siinä naisessa on, pyrkyri nyt vähintäänkin. 

Vierailija
110/112 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tämäkin poistuu, mutta toivon ja uskonkin, häntä ei valita eduskuntaan!

Tuskin saa tarpeeksi ääniä, mutta ei keravalaisista ikinä tiedä.

111/112 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö ne lapset liian vähän huumeita vai?

Vierailija
112/112 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestäisin jos ajtkaisi viikingi halmeen jäljissä