On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
No on yritetty auttaa mutta ehkä karu totuus en osaa muuttua ja oon vaa päästäni sekopää ja tälläinen jolla ei oo kavereita ja on vaikea olla yksin ja ei tee asioiden eteen mitään, taidan vaa luovuttaa.
En näytä saavan naistakaan niin ihan sama oikeestaa enää.. millään ei ole väliä
Kuule Allu. Monikaan mies ei ole maisteri,ei ole hienoa autoa,isoa palkkaa tms. Omakin mieheni on pienipalkkainen ,tavallinen duunari. Tunnen monia tavallisia miehiä ja heillä on vaimot. Itse asiassa melkein naapurissa asuu postinjakaja jonka vaimo on myyjä. Pienessä,vanhassa rintamamiestalossa asuvat ja ihan onnellisilta vaikuttavat. Kyllä syyt on muut kuin raha ettet naista saa.
Ihmisten välisellä kemialla on merkitystä. Ei rakkaus vaadi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan tavalliselta. No minä en sentään ole heikkolahjainen. Kai...
Mulla on laaja alainen oppimisvaikeus mutta en kuulosta kovin tyhmältä tai vajaalta vaikka ihmiset niin väittää, ongelmat on muussa käytöksessä itsesäälissä, ruikuttamisessa ja hermostumisessa sun muuta. Olen myös pilannut asioita.
Kuulostat tyhmältä ja olet tyhmä ihan jokaisen rehellisen normaaliälyisen mielestä.
Ei jumalauta..TAAS UUSI ALLUN ULINAKETJU!!! Miks näitä saa olla täällä, mutta järkevät keskustelut poistetaan?? Ei näissä oo mitään järkeä ja vielä vähemmän järkeä koittaa tolle vammaselle puhua!
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta..TAAS UUSI ALLUN ULINAKETJU!!! Miks näitä saa olla täällä, mutta järkevät keskustelut poistetaan?? Ei näissä oo mitään järkeä ja vielä vähemmän järkeä koittaa tolle vammaselle puhua!
Minkä takia olet täällä jos noin korpeaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi olla? Mitkä ovat sinun mielestäsi ja määräämänäsi niitä "järkeviä" ketjuja ja mistä syystä?
Vierailija kirjoitti:
No on yritetty auttaa mutta ehkä karu totuus en osaa muuttua ja oon vaa päästäni sekopää ja tälläinen jolla ei oo kavereita ja on vaikea olla yksin ja ei tee asioiden eteen mitään, taidan vaa luovuttaa.
Sitten et osaa muuttua ja mikään ei muutu. Lopputulos on silloin mikä on. Ei kykyä/halua, ei muutosta.
Et halua olla yksin, ei sinun tarvitsisikaan. Kavereita saisit, mutta et tunnu kuitenkaan olevan halukas tartttumaan tilaisuuksiin missä niitä kavereita voisi olla. Kukaan ei pysty puolestasi asioita muuttamaan.
Ok, Allu. Mieti ihan rauhassa ensin ymmärrätkö tämän viestini ja että aiotko lukea sen?
No niin. Leikitään että sinulla olisi se Audi.
Mitä sitten tekisit?
Kerropa nyt meille äläkä vastaa että "joo joo, antaa sitten olla. ilkeitä ihmisiä vaan kun en ole komea maisteri chad".
Kerro meille mitä tekisit, jos sinulla olisi Audi?
Harva haluaa viettää kovin pitkään aikaansa kroonisesti masentuneen ja negatiivisesti moneen asiaan suhtautuvan henkilön kanssa, jolla on huono itsetunto,eikä tämä ole sukupuolikysymys, vaan fakta.
Kiltit, tasapainoiset ja muut hyväksyvät ihmiset löytävät todennäköisesti seuraa.
Katso peiliin ja kysy rehellisesti itseltäsi, mitä voisit tehdä oman hyvinvointisi eteen? Aloita pienesti ja etene siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan tavalliselta. No minä en sentään ole heikkolahjainen. Kai...
Mulla on laaja alainen oppimisvaikeus mutta en kuulosta kovin tyhmältä tai vajaalta vaikka ihmiset niin väittää, ongelmat on muussa käytöksessä itsesäälissä, ruikuttamisessa ja hermostumisessa sun muuta. Olen myös pilannut asioita.
Kuulostat tyhmältä ja olet tyhmä ihan jokaisen rehellisen normaaliälyisen mielestä.
Joo suksi helvettiin ei mua kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Ok, Allu. Mieti ihan rauhassa ensin ymmärrätkö tämän viestini ja että aiotko lukea sen?
Mitä sitten tekisit?
Kerropa nyt meille äläkä vastaa että "joo joo, antaa sitten olla. ilkeitä ihmisiä vaan kun en ole komea maisteri chad".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten et osaa muuttua ja mikään ei muutu. Lopputulos on silloin mikä on. Ei kykyä/halua, ei muutosta.
Et halua olla yksin, ei sinun tarvitsisikaan. Kavereita saisit, mutta et tunnu kuitenkaan olevan halukas tartttumaan tilaisuuksiin missä niitä kavereita voisi olla. Kukaan ei pysty puolestasi asioita muuttamaan.
Olen yrittänyt netin kautta kavereita mutta eivät vastaa eivätkä halua mua nähdä ovat kuulemma kiireisiä en ymmärrä, huonoa tuuria
Ihanko kaikki töissäki sun muualla missä vain niin vieroksuu mua tai ei halua olla missään tekemisissä tai musta paistaa jotenki läpi ongelmatapaus negatiivisuus emmä tiedä,. monilla on kavereita ja parisuhteet ja elämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten tekisit?
Olisin tyytyväisempi jos olis Audi ja olis paljo parempi mieli kun olis kunnon auto ja oon päässy eteenpäin elemässä
Vierailija kirjoitti:
Harva haluaa viettää kovin pitkään aikaansa kroonisesti masentuneen ja negatiivisesti moneen asiaan suhtautuvan henkilön kanssa, jolla on huono itsetunto,eikä tämä ole sukupuolikysymys, vaan fakta.
Kiltit, tasapainoiset ja muut hyväksyvät ihmiset löytävät todennäköisesti seuraa.Katso peiliin ja kysy rehellisesti itseltäsi, mitä voisit tehdä oman hyvinvointisi eteen? Aloita pienesti ja etene siitä.
Oon miettiny näitä asioita en vain tiedä, Oon ihminen joka on tuomittu kai olee yksin tai muutenki ihmis suhde ongelmia ja oon pilannu paljo asioitani.
"Läpi syyskuun jankutan ja jankutan /Kaipuun- jankkaus-ketjun aloitan.
Olen Allu, minua ei neuvota /silloin minä saatan suuttua.
Mua vaivaa kaikki normaalimmat ihmiset/
Miksi mulla ei oo Audia"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten tekisit?
Olisin tyytyväisempi jos olis Audi ja olis paljo parempi mieli kun olis kunnon auto ja oon päässy eteenpäin elemässä
Selvä.
Siis Audi on nyt sinun päätavoitteesi. Mikä vuosimalli ja malli, kerro sekin meille.
Sua on kuule yritetty auttaa. Mitään ilkeilyä en ole nähnyt, pikemminkin kritiikkiä ja kehitysehdotuksia.