Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään

Vierailija
26.11.2022 |

No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä

Kommentit (788)

Vierailija
781/788 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mua kiinnosta jos olet tuota mieltä. Itse mä tiedostan ongelmani ja kehityn. En jaksa enää tänne kirjottaa mitään. täälä on niin ilkeitä haukkujia.

Vierailija
782/788 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua kehuttiin juuri mukavaksi ja asialliseksi joten varmasti kun muutun vielä joku nainen kiinnostuu musta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/788 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon saanut uusia kavereitaki ja olin baarissa eilen ja käyttäydyin hyvin ja join vähempi ja tarjosin naiselle juomaa ja olin kiva. Mutta silti huonoa tuuria kun ei naiset kiinnostu, yritän vain jatkos käyttäytyä ja tehdä hyviä juttuja ja mennä parempaan suuntaan.

No niin, nyt alkaa kuulostaa hyvältä. Muista että voi kestää kauankin ennen kuin joku löytyy ja se on ihan normaalia. Ei sopivan ihmisen löytäminen ole monellekaan helppoa. Koeta nauttia siitä etsimisestä ja ihmisiin tutustumisesta ilman suurta suorituspainetta. Pidä myös hyvä huoli uusista kavereista, kaverit on tärkeitä.

Vierailija
784/788 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mua kiinnosta jos olet tuota mieltä. Itse mä tiedostan ongelmani ja kehityn. En jaksa enää tänne kirjottaa mitään. täälä on niin ilkeitä haukkujia.

Ei se ole minun tai kenenkään mielipide tai haukkumista vaan tosiasioiden (joista olet itsekin kertonut) pohdintaa. 

Vierailija
785/788 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua kehuttiin juuri mukavaksi ja asialliseksi joten varmasti kun muutun vielä joku nainen kiinnostuu musta.

Ei sanat (puhe on 'halpaa' kun kuka tahansa voi kehua ketä tahansa) vaan teot, jotka loistavat poissaolollaan. Moni ihminen on monenkin mielestä 'mukava ja asiallinen', mutta parisuhteeseen platonisuudet ei yksin riitä.

Vierailija
786/788 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat toiselle heikkolahjaiselle ihan varmasti. Vankilat on täynnä heikkolahjaisia. Voisit alkaa kirjeenvaihtoon vaikka vangin kanssa. Siitä voisi kehittyä ihan kelpo suhde ja voisit olla vaikka tiennäyttäjänä uudelle rakkaallesi. Aika komeitakin on siellä odottamassa kirjettäsi. Noniin. Nyt kirjoittelemaan. 

Vierailija
787/788 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksei naiset voisi laskea rimaa ja huolia mut?

Mikset sinä nosta omaa rimaasi ja rupea kehittämään itseäsi? Ihan jo oman itsesikin takia.

Vierailija
788/788 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksei naiset voisi laskea rimaa ja huolia mut?

Mikset sinä nosta omaa rimaasi ja rupea kehittämään itseäsi? Ihan jo oman itsesikin takia.

Mistä tietää, miten ja mitä pitää kehittää itsessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän