Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään

Vierailija
26.11.2022 |

No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä

Kommentit (788)

Vierailija
581/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa olla

Vierailija
582/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä jossain autossa? Olkoon miehellä vaikka sata Audia pihassaan, ei herätä mitään fiiliksiä vielä häntä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit tulevat kuin on tullakseen. Niin olen itse kokenut.

Itse olin nuorena yksinäinen ja yritin pitkään saada kavereita harrastusten ja netin kautta. Vastaukset olivat että on kiireistä ja toistuvasti keksittiin syitä miksi ei haluttu nähdä. Joskus ei edes vastattu mitään. Pitemmän päälle en jaksanut enää yrittää vaan annoin olla. Kavereiden etsimisen sijaan aloin keskittymään enemmän oman elämän rakentamiseen. Jotenkin kasvoin jonkin vaiheen yli ja siirryin seuraavaan. En enää kokenut kavereita niin tärkeiksi kuin ennen. Muutaman vuoden jälkeen löysin kuitenkin harrastusten kautta kavereita. Tiesin heidät harrastuksen kautta jo pitempään, mutta emme olleet sen enempää vielä tutustuneet toisiimme. Vähitellen viihdyimme toistemme kanssa, juteltiin enemmän ja alettiin näkemään vapaa-ajallakin. Siitä opin, että ne kaverit tulevat aikanaan.

Vierailija
584/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, auttaako sua Allu nää sun valitusketjut jotenkin? Tuntuuko hyvältä jakaa henkilökohtaisia arkaluontoisiakin asioita vauvapalstalle ja saada sääliä ja pilkkaa tuntemattomilta? Joku oli kuvasikin nähnyt.

Vierailija
585/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, Allu. Mieti ihan rauhassa  ensin ymmärrätkö tämän viestini ja että aiotko lukea sen?

No niin. Leikitään että sinulla olisi se Audi. 

Mitä sitten tekisit? 

Kerropa nyt meille äläkä vastaa että "joo joo, antaa sitten olla. ilkeitä ihmisiä vaan kun en ole komea maisteri chad".

Kerro meille mitä tekisit, jos sinulla olisi Audi?

Olisin tyytyväisempi jos olis Audi ja olis paljo parempi mieli kun olis kunnon auto ja oon päässy eteenpäin elemässä

Selvä.

Siis Audi on nyt sinun päätavoitteesi.  Mikä vuosimalli ja malli, kerro sekin meille.

Vastaa Allu tähän. Mikä vuosimalli ja malli.

Vierailija
586/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, auttaako sua Allu nää sun valitusketjut jotenkin? Tuntuuko hyvältä jakaa henkilökohtaisia arkaluontoisiakin asioita vauvapalstalle ja saada sääliä ja pilkkaa tuntemattomilta? Joku oli kuvasikin nähnyt.

Ei auta mitään. Mutta on pakkomielle.

Vierailija
587/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä jossain autossa? Olkoon miehellä vaikka sata Audia pihassaan, ei herätä mitään fiiliksiä vielä häntä kohtaan.

Ei tietenkään ole mitään ihmeellistä. Mutta mennäänpä hetkinen tämän Alun housuis...eikun hänen tasollaan ja yritetään saada esiin jokin järjen esiinluiskahdus. Ihan tällaisena ihmiskokeena.

Laakamadoilla tehtiin aikoinaan sähköiskuun perustuvia kokeita ja muistelen näin, että nekin oppivat.

Vierailija
588/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, Allu. Mieti ihan rauhassa  ensin ymmärrätkö tämän viestini ja että aiotko lukea sen?

Mitä sitten tekisit? 

Kerropa nyt meille äläkä vastaa että "joo joo, antaa sitten olla. ilkeitä ihmisiä vaan kun en ole komea maisteri chad".

Olisin tyytyväisempi jos olis Audi ja olis paljo parempi mieli kun olis kunnon auto ja oon päässy eteenpäin elemässä

Selvä.

Siis Audi on nyt sinun päätavoitteesi.  Mikä vuosimalli ja malli, kerro sekin meille.

En osaa sanoa.

Vierailija
589/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten tekisit? 

Selvä.

Vierailija
590/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten monella on niin hienot autot nykyään?

Vierailija
591/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten tekisit? 

Selvä.

En osaa sanoa.

Mutta kuitenkin Audi pitäisi olla? Leikitään vielä: sinulla olisi Audi pihassa ja käynnistät sen. Mitä sitten tekisit?

Vierailija
592/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan muutenki luovuttaa ku ei sitä naista muutenkaa saa.

Vierailija
593/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmiset luulee että olen niin vajaa. Vaikka en oikeesti ole. Mulla on oppimisvaikeus.

Vierailija
594/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten monella on niin hienot autot nykyään?

Ei ei. Älä nyt vaihda puheenaihetta. Leikimme nyt kuvitteluleikkiä, että sinulla olisi Audi.

Nyt Allu tarkkana. 

Vierailija
595/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten tekisit? 

Selvä.

En osaa sanoa.

Vierailija
596/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
597/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
598/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
599/788 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama mitä musta ajatellaan en välitä. En mun mielestä ole kovin vajaa. Näköjään pitää saada pää kuntoo että saisi vielä joskus naisen. Ei se auta.

Vierailija
600/788 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan sama mitä musta ajatellaan en välitä. En mun mielestä ole kovin vajaa. Näköjään pitää saada pää kuntoo että saisi vielä joskus naisen. Ei se auta.

Jos sulla on laaja-alainen oppimisvaikeus, olet pysyvästi normaalia tyhmempi ja vajaa, koska et vaan opi mitään.