Huomio! Grandiosan big one pizza. Nyt tarjouksessa smarketissa 4.99e. Kannattaa tsekata.
Sellaset setit itellä tänään. On mukava välillä herkutella. Ostin samalla 2kpl pizzoja ja onneksi pakastelokeroon mahtuivat.
Kommentit (16)
Tolla hinnalla saa lähes pizzerian oikeen pizzan
10 eurolla saa kyllä itse tehtynä huomattavasti parempaa pitsaa ja enemmän kuin nuo sinun kaksi ostamaasi. Ja osa itse tehdystä pitsasta voi pakastaa sitten.
Kaupan pakastepitsa ja herkuttelu? Miten nuo voi liittyä yhteen?
Pelkkää pohjaa ei kaksisia ja kallis.
Vierailija kirjoitti:
10 eurolla saa kyllä itse tehtynä huomattavasti parempaa pitsaa ja enemmän kuin nuo sinun kaksi ostamaasi. Ja osa itse tehdystä pitsasta voi pakastaa sitten.
En nyt sinuna kehuisi...
Senhän joutuu vielä itsekin paistamaan. Meille tulee ruuat kotiovelle valmiina.
Kaikki alle viiden euron pizzat on kuulema ihmiskauppaa, myös pakastepizzat ja Saarioisten euron roiskeläpät.
Pitsa on tosi kallista nykyään. Eikö tuokin maksa lähemmäs 7e?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sinuna kehuisi...
Olen tehnyt pitsaa joskus 80-luvulta asti. Varmaan satoja kertoja. Jokainen niistä pitsoista on ollut parempi kuin kaupan pakastepitsa.
No mikäs siinä jos tuollaisesta tykkää 🤷
570g painaa yksi big one pizza. Eli on tukeva annos isompaankin nälkään. Tähän kun vielä vetäö 0,5l kokiksen kyytipojaksi niin kyllä täyttää.
Mielestäni 5e on edullinen hinta tämmöisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alle viiden euron pizzat on kuulema ihmiskauppaa, myös pakastepizzat ja Saarioisten euron roiskeläpät.
Ai roiskeläppäkin? N**keritkö niitä väsää kasaan jossain??
Pakaste pitsaa mukava tuunata mielensä mukaan. Laitan itse tomaattia, sipulia, broileria, aurajuustoa, oreganoa ja valkosipulijauhetta.
Välillä muitakin täytettä vaihdellen. K- kauppa paras kauppa sekä cittari.
Rahaa on joten mieluisassa kaupassa käyn ja hyvä palvelu.
EN ASIOI S-RYHMÄSSÄ ENKÄ SAKSALAISESSA.
Koo paras ruokakauppa kirjoitti:
Pakaste pitsaa mukava tuunata mielensä mukaan. Laitan itse tomaattia, sipulia, broileria, aurajuustoa, oreganoa ja valkosipulijauhetta.
Välillä muitakin täytettä vaihdellen. K- kauppa paras kauppa sekä cittari.
Rahaa on joten mieluisassa kaupassa käyn ja hyvä palvelu.EN ASIOI S-RYHMÄSSÄ ENKÄ SAKSALAISESSA.
Eikö tuolla vaivalla jo saisi ihan itse tehtyä sen pitsan? Saisi samalla myöskin parempaa, kuin sen pakastepitsasta tuunatun version!
Kävin S-marketissa ja oli kyllä 6.90e en tiedä missä on ollut vai onko vitosella missään
Mikä on kilohinta?