On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Vierailija kirjoitti:
Allulla on epäily autisminkirjon häiriöstä, siitä pakkomielteinen jankutus.
Laajat oppimishäiriöt, autisminkirjon epäily, epävakaan persoonallisuuden piirteet.
Tällaista henkilöä et saa komentamalla lopettamaan jankutusta, se on pakonomaista.
Ei ole enää epäilyäkään.
Ei ihme että oon masentunut voin huonosti ku oon yksin . Jokapaikassa yksin enkä tykkää olla. Haluan erilaista elämää. Elän vankilassa ja koskaa kukaa ei soita paitsi äiti.
Nuorempana mulla oli naisia ja kavereita. Nyt mä oon yksinäinen ja sekasin.
Velkaantunut 10 tuhatta euroa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yhden heikkolahjaisen somepaskaa seuranneena niin sanoisi että sen naisviha ja halveksunta on nin kuvottavaa, että en ihmettele että kukaan edes kusee sinnepäin.
Mutta eikö olisi hedellisempää kaikkien kannalta, että auttaisimme näitä heikkolahjaisia emmekä jättäisi heitä oman onnensa nojaan? Jos siis yhtään haluamme, että ihmiset noini ylipäätään voisivat paremmin?
Ei tässä voi paremmin. Ei oo kavereita. Kyllästyny olemaan yksin
Naiset juoksee karkuun. Siis mitä voi tehdä?
En halua elää tällästä elämää. En jaksa enään. Ihmisillä kaikilla oma elämä ja mulla ei oo kun työpaikka.
Kukaan ei soita. Ei oo ksvereita kenen luo mennä. Kukaan ei käy kylässä koskaan. Ei ihme et pää sekoo.
Hitto 10 v sitte mulla oli kavereita. En ollu tälläinen ja yksin. Sain jopa seksiä ja naista. Oon kyl jumis elämäs.
En tiedä enää mitä tehdä. Olen sairas ja yksin. Rahat vähissä ja velkaa hitosti.
Kyllä normaalit komeat miehet pariutuu ja saa seksiä. Kivat niille. Mäki oon ihan komea ja pitkä mut aina yksin.
oletko naimen? saman ikäinen miesvajukki täällä. nussitaanko romanttisesti. kuka tietää vaikka kelvattaisiin.
Allu hei. Sulla on esimerkiksi terveet jalat ja kädet. Osalla ihmisistä kädet ja/tai kädet on koko aika niin kipeät, että kaikki tekeminen ja liikkuminen aiheuttaa tuskaa. Osalla ei kädet ja/tai jalat toimi ollenkaan. Osalla ne on amputoitu pois. Yritä ajatella sitä mitä kaikkea sulla on. Pidät sitä nyt itsestään selvyytenä. Et ole kuuro, sokea tai mykkä. Et elä vankilan muurien sisäpuolella. Et elä maassa joka on sodassa. Et elä kodittomana tuolla ulkona pimeässä ja pakkasessa. Et elä ihmisen kanssa, joka hakkaa ja haukkuu sinua joka päivä. Moni olisi valtavan kiitollisia jos saisivat elää sinuna edes yhden päivän. Ihan oikeasti.
En ymmärrä sitte. Mä vaan kaipaan naista. En halua elää yksin.
Ei kukaan nainen halua mua nähdä. Ei jutella. En oo käyny vuosiin treffeillä mua ei ole olemassa. Mä kaipaan rakkautta ja koskea naista ja olla naisen kanssa. En yksin.
Katson muita pariskuntia ja ihmettelen miksi mä en kelpaa ja miksi he ovat kelvanneet. En ymmärrä.
Iha paskaa. Oon pitkä ja komea ja ahkeroin töissä ja aina yksin. Ei mua ole edes olemassa naisille. Naiset vaatii aivan liian täydellistä miestä.
Pukeudun hienosti. Hieno asunto. Siistinä. En haise. En oo kovin lihava
Oon tosi pitkä pukeudun merkkivaatteisiin käyn töissä. en juo joka vloppu enkä kittaa kaljaa, syön terveellisesti haloo eikö naisille mikää niinku riitä? On deitti.net. happypancake, poistin tinderin niin ei kukaa ota saatana yhteyttä
Ihmiset ei vain halua olla munkaa tekemisissä. Töissäki olen aina yksin ja vapailla. Tähän mun elämä on menny