Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään

Vierailija
26.11.2022 |

No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä

Kommentit (788)

Vierailija
1/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällästä tää elämä on ja ihmiset vaan haluu susta eroon.

Vierailija
2/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta ku ei kelpaa parisuhteeseen ja on yksin ja kattoo vierestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksei naiset voisi laskea rimaa ja huolia mut?

Vierailija
4/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma en ole mitenkää mutta oon yksinäinen ja kaipaan naista.. olen ollut kohta 5 v yksin

Vierailija
5/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhden heikkolahjaisen somepaskaa seuranneena niin sanoisi että sen naisviha ja halveksunta on nin kuvottavaa, että en ihmettele että kukaan edes kusee sinnepäin.

Vierailija
6/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on epävakaan persoonan piirteet.. masennus keski vaikea, autismin kirjon epäiltyä.. heikkolahjaisuus syntymästä.. ei oo kavereita ollut vuosiin ei oo ketään.. perhe vain ja työpaikka

Vierailija
7/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä seurustellut mut kaikki naiset on jättäny mut ku en halua lapsia ja muutakaan, harrastuksia ei ole.. istun chatissa tai käyn kerran viikos salilla. on ylipainoa ja kaljamaha ja olen myös kaljuuntunut ikäni puolesta.

Vierailija
8/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet oikealla palstalla hakemassa myötätuntoa ja ratkaisuehdotuksia murheisiisi!

Vierailija
9/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sain tälläisen elämän ja miksi musta tuli tälläinen, miksi mua rangaistaan?

Vierailija
10/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laittaa vihreitä kuulia pyllyysi. Jos se piristäisi? Ainakin vaihteeksi on vihreä rantu pöksyissä eikä ruskea.

Vierailija
11/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kukaan nainen vähemmpän rumempi ja lihavempikaa ei kiinnostu.. ei kiinnostu ketään.. taas mulle kelpaisi vaikka kuinka moni nätti nainen

Vierailija
12/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan masennu, se ei ainakaan auta asiaa. Vaan yritä kehittää itsellesi positiivinen ajattelu malli missä jokainen on riittävän hyvä omana itsenään. Toki omaa itseään voi kehittää paremmaksi ihmiseksi, mutta pitää kelvata vajavaisenakin. Mämä on kristillisiä arvoja ja siten voi olla hyvä suositella rukoilu apuakin paremman mielen saamiseksi.

Vierailija
13/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,meillä heikkolahjaisilla naisilla on helpompaa.

Vierailija
14/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naiset teitä vaivaa.. en mä rumimmasta päästä ole ja mua lihavempiaki miehiä on, en oo kun hieman ylipainonen yksinäinen mies.. kaipaan seurustelua

Vierailija
15/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mussa on vikana ku en kelpaa.. en näytä vammaiselta ja oon tosi pitkä ja hieman mahaa on ja muutenki käyn töissä en käytä huumeita en oo työtön juoppo

Vierailija
16/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on!!

Vierailija
17/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mussa on vikana ku en kelpaa.. en näytä vammaiselta ja oon tosi pitkä ja hieman mahaa on ja muutenki käyn töissä en käytä huumeita en oo työtön juoppo

Kaikki vammat eivät näy päälle päin. Sinulla on juuri sellainen vamma. Sen vuoksi tavalliset naiset eivät kiinnostu. Tämä on sinulle selitetty tuhansia kertoja, mutta ehkä se vammasi tekee sen, ettet ymmärrä.

Vierailija
18/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ees kovin lihava ja pieni kaljamaha on ja semmosta en vaa kelpaa.

Vierailija
19/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vammat eivät näy päälle päin. Sinulla on juuri sellainen vamma. Sen vuoksi tavalliset naiset eivät kiinnostu. Tämä on sinulle selitetty tuhansia kertoja, mutta ehkä se vammasi tekee sen, ettet ymmärrä.

On kiinnostunut mulla on ollut varmaa 20 naista elämässäni säätöjä ja on normaalit halunneet parisuhteeseen nyt en 37 v miehenä kelpaa enää

Vierailija
20/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakituinen työ ja en oo ruma naamasta ja pyyhkii muutenki hyvin en vaa kelpaa kellekkään ja olen sen jo huomannut vuosia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi