On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Ja elämä on helppoo, kun on joku jolle vauvapalstalla valittaa/ja elämä on päivästä päivään vieraiden pilkkaa sinullekin/päivästä päivään heikkolahjainen Allu tekee itsestään marttyyrin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä jossain autossa? Olkoon miehellä vaikka sata Audia pihassaan, ei herätä mitään fiiliksiä vielä häntä kohtaan.
Miten sitten monella on niin hienot autot nykyään?
Olkoon hienot autot.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä jossain autossa? Olkoon miehellä vaikka sata Audia pihassaan, ei herätä mitään fiiliksiä vielä häntä kohtaan.
Allu itse sitä peltikasaa palvoo ja kuvittelee yhä, että (ei-maksullisenkin) naisen saisi paremmalla peltikasalla.
Niistä Love Island miehistä, niin ovat usein aika limaisia ja lapsellisia. No thanks.
Joo joo en sano tänne enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan sama mitä musta ajatellaan en välitä. En mun mielestä ole kovin vajaa. Näköjään pitää saada pää kuntoo että saisi vielä joskus naisen. Ei se auta.
Jos sulla on laaja-alainen oppimisvaikeus, olet pysyvästi normaalia tyhmempi ja vajaa, koska et vaan opi mitään.
Joo ei kiinnosta. Oon melko normaali.
En välitä mitä ihmiset musta ajattelee. Mulla menee ihan hyvin!!
Mulle menee hyvin ja sit luen tällästä sontaa. En jaksa ihmisiä.
Tulen vaan vihaiseksi ku luen tällästä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
No mutta sehän se on pääasia että itse viihtyisit elämässäsi mutta kun et tunnu viihtyvän.
Hyvin menee mutta kuitenkaan ei mene hyvin. Ei ole hienoa autoa eikä rahaa eikä sitä naista. Ei ole eikä tule.
Siitä sitten kehitit pakkomielteen. En sanoisi kyllä että jhyvin menee jos olisin sinun paikallasi.
Valitettava totuus on Allu ystäväiseni se, että kyllä sinun täytyy oppia elämään niillä eväillä jotka sinulle on annetttu, on se miten katkeraa ja kitkerää tahansa. Niin me kaikki joudutaan.
Jotkut on saaneet paremmat eväät elämänsä varrelle, toiset sitten huonommat. Kovin on vaikeaa ja surkeaa elämänsä elää itkemällä sitä mitä ei koskaan voi saada, sen sijaan että yrittäisi saada parasta mahdollista irti siitä mihin pystyy ja kykenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta sehän se on pääasia että itse viihtyisit elämässäsi mutta kun et tunnu viihtyvän.
Hyvin menee mutta kuitenkaan ei mene hyvin. Ei ole hienoa autoa eikä rahaa eikä sitä naista. Ei ole eikä tule.
Siitä sitten kehitit pakkomielteen. En sanoisi kyllä että jhyvin menee jos olisin sinun paikallasi.
Valitettava totuus on Allu ystäväiseni se, että kyllä sinun täytyy oppia elämään niillä eväillä jotka sinulle on annetttu, on se miten katkeraa ja kitkerää tahansa. Niin me kaikki joudutaan.
Jotkut on saaneet paremmat eväät elämänsä varrelle, toiset sitten huonommat. Kovin on vaikeaa ja surkeaa elämänsä elää itkemällä sitä mitä ei koskaan voi saada, sen sijaan että yrittäisi saada parasta mahdollista irti siitä mihin pystyy ja kykenee.
Mulla on kuule hyvä palkka ja kaikki ei saa kuule töitä ja hieno asunto on ja oon terve. Kuule mulla menee hyvin. Miks mä kirjotan tänne ku en jaksa tällästä. Pilaa mun elämän lukee tällästä sontaa. Heido.
Ihmiset on todella ilkeitä loukkaavia ja mulla on todella paha mieli ja masentaa lukee tällästä jatkuvasti. En jaksa välittää enää ja lukee tällästä!!
Maailma on täynnä suvaitsemattomia ja ikäviä persoonia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuule hyvä palkka ja kaikki ei saa kuule töitä ja hieno asunto on ja oon terve. Kuule mulla menee hyvin. Miks mä kirjotan tänne ku en jaksa tällästä. Pilaa mun elämän lukee tällästä sontaa. Heido.
Se on sitten se vaihde päällä. Saas katsoa missä vaiheessa tuuli kääntyy.
Mutta tosiaan, oikein hyvä että kaikki on niin hienosti ja hyvin. Sitä vain ihmettelen miksi olet viisi vuotta itkenyt foorumeilla surkeaa elämääsi, tehtaillut tuhansia viestejä ja kymmeniä aloituksia?
Mitä tuo kaikki valitusten suoltaminen palvelee kun elämäsi on noin mallillaan? Ihan vaan huviksesiko olet viisi vuotta tätä harrastanut?
Sitä paitsi: kukaan ei sinulle mitään vastaisi jos itse et näitä tehtailisi. Saisit elää ihan omaa elämääsi kenenkään eders teitämättä että olet olemassa jos et itse tunkisi koko ajan uudelleen ja uudelleen esiin.
Oletkos tullut ajatelleeksi?
"On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kenellekään"
Ja:
"Mulla on kuule hyvä palkka ja kaikki ei saa kuule töitä ja hieno asunto on ja oon terve. Kuule mulla menee hyvin."
Että näin.
En jaksa tänne enää kirjottaa mitään. Hommaan kavereita ja elämän kuntoon. En jaksa ikäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tänne enää kirjottaa mitään. Hommaan kavereita ja elämän kuntoon. En jaksa ikäviä ihmisiä.
Tätähän sinulle on viisi vuotta yritetty hokea: hae apua että saat elämäsi kuntoon. Hakeudu sellaiseen seuraan johon sinut hyväksytään. Pysy pois palstoilta. Viisi vuotta.
Ja mikä on tulos?
Ennen meni huonosti olin työtön ja join rahani ja olin huonojen kavereittenkaa. Nyt menee paljo paremmin kun heivasin kaverit pellolle ja sain vakityön ja hoidan asiat jatkos paremmin teen kovasti töitä. En voi kuule heikkolahjaisuudelle mitään, ei ole naistakaa niin ei voi mitään. Kuule pakko elää näin, en jaksa ikäviä ihmisiä enää!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän sinulle on viisi vuotta yritetty hokea: hae apua että saat elämäsi kuntoon. Hakeudu sellaiseen seuraan johon sinut hyväksytään. Pysy pois palstoilta. Viisi vuotta.
Ja mikä on tulos?
KUULE OLEN HAKENUT APUA JA SYÖN LÄÄKKEENI
Laaja-alaisilla oppimisvaikeuksilla tarkoitetaan epämääräisiä, vaikeasti määriteltävissä olevia oppimisvaikeuksia ja toimintakyvyn puutteita, jotka kouluaikana haittaavat yksilön suoriutumista lähes kaikissa kouluoppimiseen liittyvissä asioissa ja vaikeuttavat selviytymistä myös myöhemmässä elämässä.
-Verneri.net
"Heikkolahjaisuudella tarkoitetaan normaalia mutta melko alhaista älykkyyttä, joka aiheuttaa laaja-alaisia oppimisvaikeuksia sekä vaikeuttaa toimimista ongelmanratkaisua vaativissa tilanteissa. Heikkolahjaisuus on terminä vanhentunut, minkä vuoksi puhutaan nykyisin laaja-alaisista oppimisvaikeuksista. Laaja-alaiset oppimisvaikeudet ovat oppimiseen liittyviä vaikeuksia, jotka ovat erityisiä oppimisvaikeuksia laajempia. Laaja-alaiset oppimisvaikeudet eivät ole niin suuria kuin älylliseen kehitysvammaisuuteen liittyvät, mutta ne vaikeuttavat merkittävästi muun muassa ihmisen kykyä suoriutua peruskoulun oppimäärästä, opiskella itselleen ammatti sekä suoriutua työelämän vaatimuksista. Laaja-alaisiin oppimisvaikeuksiin liittyy usein myös jonkinasteisia ongelmia selviytyä arkielämän perusasioista, minkä vuoksi monet tarvitsisivat yksilöllistä ohjausta ja räätälöityjä tukipalveluita. Laaja-alaisista oppimisvaikeuksista kärsivien älykkyysosamäärä on 70-85, mikä on enemmän kuin kehitysvammaisilla
Arviolta seitsemän prosenttia väestöstä luokitellaan heikkolahjaisiksi Heikkolahjaisuus on miehillä yleisempää kuin naisilla, ja kaksi kolmannesta laaja-alaisten oppimisvaikeuksien takia erityisopetukseen siirretyistä oppilaista onkin poikia"
Tässä faktatietoa asiasta.
Nämä ihmiset ovat eräänlaisia väliinputoajia, sillä heille erityisesti suunnattua tukipalvelua ei ole. He eivät ole kehitysvammaisa, mutta selkeästi kuitenkin alle normaalin äo:n. On vaikeuksia monilla elämän osa-alueilla joihin ei ole tukea saatavissa.
Ei siis ihan pieni ongelma, ei näistä kärsiville itselleen ainakaan. Tässä näemme hyvän esimerkin mitä elämä näitten ongelmien kanssa painiminen voi olla, kun lisäksi on todettu ongelmia myös mt-puolella.
Ei ole helppoa tämän ihmisen kengissä eläminen.