Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään

Vierailija
26.11.2022 |

No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä

Kommentit (788)

Vierailija
441/788 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla heikkolahjainen? Oletko oikeasti vai tuntuuko vaan siltä?

Oon käyny psykologisissa testeissä.

Miten heikkolahjaisuus näkyy sinussa?

En ymmärrä mitään ja mikään ei mene perille, huonot kognitiivset taidot olin emu koulussa ja saanut joka työpaikasta potkut. en opi mitään

Haluan vain jankuttaa, jankuttaa, jankuttaa jankuttaa ikuisesti. Minua kiinnostaa jankuttaminen.

Kunpa löytäisin naisen jonka kansa voisin jankuttaa.  Ja kun en sellaista löydä, jään ikuisesti tällekin palstalle jankuttamaan ja jankuttamaan. Minulla on huonot kognitiiviset taidot mutta onneksi minua kiinnostaa jankuttaminen. Harmi kun siellä emu koulussa ei ollut enemmän jankuttamista. 

Olis kiva koskea naista joka jankuttaisi minulle.

Tämä ei nyt jotenkin tunnu Allun kirjoittamalta tekstiltä, sori vaan.

No höh.

Yritin pujahtaa Allun persoonaan ja saada aikaan automaattikirjoitusta.

Mutta noin  muuten onnistui melko hyvin, vai mitä?

Vierailija
442/788 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ongelmani on, että en kenellekään kelpaa. Olen tavannut useita kiinnostavia, viehättäviä ja mukavia naisia, mutta itse en vain riitä. Treffailu ei sinällään ole ikävää, koska tykkään tavata uusia ihmisiä ja jutella heidän kanssaan, mutta kyllähän se ottaa jossain vaiheessa itsetunnon päälle, kun lähes kaikki tapailut päättyvät jo ensimmäisiin treffeihin. Enkä tästä ketään syytä. Jokaisella on oikeus valita ja määritellä ne kriteerit joilla suhteeseen lähtee. Itse pitäisi itsestäni tehdä parempi ja kiinnostavampi ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/788 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitään ja mikään ei mene perille, huonot kognitiivset taidot olin emu koulussa ja saanut joka työpaikasta potkut. en opi mitään

Arvaa mitä? Me olemme huomanneet sen. Sinulle ei tosiaankaan mene MIKÄÄN perille.

Ei mikään. Ikinä.

Miksi haluat lyödä lyötyä?

Jos ei ole mitään järkevää sanottavana, silloin on parempi pysyä hiljaa.

Hei älä ihan oikeasti viitsi jeesustella. Ihan kiva että puolustat tuota Allua, niin täällä on muutkin aikansa tehneet.  Mutta juttelehan hänen kanssaan vielä muutama tovi, niin  takaan, että rupeaa pelihoususi repeilemään. 

Ja tämä tosiaan ihan kettuilematta.

Olen eri, ja olen seurannut muutamaa keskustelua.

Allullakin on oikeus etsiä rakkautta, ihan samalla tavalla kuin kaikilla muillakin. Hän on etsinyt vääristä paikoista. Ymmärrän, että se turhauttaa ja jopa suututtaa häntä yhtä paljon kuin niitä naisiakin.

En usko, että Allu löytää tinderistä tai kapakasta sitä naista, joka on mukava, ja jolla on samanlaisia oppimisvaikeuksia.

Minun mielestäni kannattaisi jutella psykologin/psykiatrin kanssa siitä, mistä voisi löytää kavereita. Kaverinaisen kanssa voisi jutella ja tutustua ensin. Tämä olisi paras tapa etsiä samantyyppistä, kivaa naista.

Kyllä mäki kaipaan naista kainaloon. En jaksa enää tinderiä. Olen täynnä sitä. Teen töitä ja olen yksin

Juttele terapiassa näistä. Pyydä, että terapeutti auttaisi löytämään paikan, josta saisi ystäviä. Siellä voisi olla joku nainen, jonka kanssa voidi ensin ystävystyä.

Ei kukaan halua olla munkaa kaveria.

Älä yritä olla kaveri sellaisten kanssa, joiden kanssa tulee riitaa. Sinun ei ole edes pakko vastata.

Sanon vielä, että etsit kavereita ja naista vääristä paikoista.

Olet masentunut, koska olet yksin. On hyvä jutella terapeutin kanssa. Hän voi auttaa sinua paljon. Muista ottaa lääkkeesi.

Älä suutu ilkeille ihmisille. Sinulle tulee paha mieli, ja sitten olet itsekin ilkeä.

Opit olemaan ystävällinen, ja sitten voit löytää kaverin. Sinä tykkäät ystävällisistä ihmisistä. Se kaverikin tykkää ystävällisostä ihmisistä.

Olen varma siitä, että löydät kaverin. Sinun täytyy silti tehdä töitä terapeutin kanssa, että sinulle tulisi parempi olo. Sinä opit uusia asioita. Voi olla, että opit hitaasti. Se ei haittaa.

Asiat järjestyvät. Sinulla on asunto, työ ja auto jo. Se on hyvä.

No yksin oon silti. Naiset juoksee mua karkuun. Yritän vääränlaisia naisia. Poistin tinderin

Vierailija
444/788 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän jaksaa ilman naista läheisyyttä ja seksiä. Pakko se vain jaksaa yksin

Vierailija
445/788 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä? Me olemme huomanneet sen. Sinulle ei tosiaankaan mene MIKÄÄN perille.

Ei mikään. Ikinä.

Miksi haluat lyödä lyötyä?

Jos ei ole mitään järkevää sanottavana, silloin on parempi pysyä hiljaa.

Hei älä ihan oikeasti viitsi jeesustella. Ihan kiva että puolustat tuota Allua, niin täällä on muutkin aikansa tehneet.  Mutta juttelehan hänen kanssaan vielä muutama tovi, niin  takaan, että rupeaa pelihoususi repeilemään. 

Ja tämä tosiaan ihan kettuilematta.

Olen eri, ja olen seurannut muutamaa keskustelua.

Allullakin on oikeus etsiä rakkautta, ihan samalla tavalla kuin kaikilla muillakin. Hän on etsinyt vääristä paikoista. Ymmärrän, että se turhauttaa ja jopa suututtaa häntä yhtä paljon kuin niitä naisiakin.

En usko, että Allu löytää tinderistä tai kapakasta sitä naista, joka on mukava, ja jolla on samanlaisia oppimisvaikeuksia.

Minun mielestäni kannattaisi jutella psykologin/psykiatrin kanssa siitä, mistä voisi löytää kavereita. Kaverinaisen kanssa voisi jutella ja tutustua ensin. Tämä olisi paras tapa etsiä samantyyppistä, kivaa naista.

Tiedätkö miten kauan ja paljon tuo Allu on saanut psykiatrin ja psykologin apua? Häntä on autettu oikeastaan melkein kaikella tavalla mitä yhteiskunta voi tarjota. 

Häntä on autettu täällä av-palstallakin, Suomi 24...just name it.

Mutta kun hän on se mikä hän on, mikään ei todella mene perille. Kiva, että olet noin ymmärtäväinen.

Ehkäpä ryhdyt hänelle vaikka Punaisen Ristin aikuis-kaveriksi ja keskustelet Allun kanssa ihan livenä vaikka lenkkeilyn merkeissä.

Me 98% tämän palstan ihmisistä olemme jo nostaneet kätemme pystyyn.

Tietysti ihan hyvä kun aina tulee uusi ymmärtäjä joka vielä jaksaa uskoa että hän osaa sanoa ne sanat, joista on Allulle hyötyä ja joista hän ottaisi opikseen.

Kärsivällisyyttä Sinulle!

Vierailija
446/788 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa naisten etsiä täydellinen positiivinen fiksu komea Chad.!!!

Vierailija
447/788 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän jaksaa ilman naista läheisyyttä ja seksiä. Pakko se vain jaksaa yksin

Vierailija
448/788 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten etsi komea täydellinen mies. Jos ei kelpaa muu?

Vierailija
449/788 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako heikkolahjaisuus samaa kuin oppimisvaikeudet?

Kyllä tarkoittaa.

Miksi oppimisvaikeuksia sanotaan heikkolahjaisiksi? Sillä ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa, on vain erilainen oppija, tarvitsee sopivat tukimuodot vaan, esim psykologi tai erityisopettaja osaa auttaa, onko sinulla kontaktia jompaan kumpaan?

Huoh.  Elä nyt edes sinä yllytä sitä ja höpötä kun et ymmärrä. Allu on heikkolahjainen eikä mikään  "erilainen oppija". Hän on ollut penskasta lähtien sopivien tukimuotojen parissa.

Vierailija
450/788 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sainpa nuorena naisia ja laihempana paljokin naisia.

Vierailija
451/788 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako heikkolahjaisuus samaa kuin oppimisvaikeudet?

Kyllä tarkoittaa.

Miksi oppimisvaikeuksia sanotaan heikkolahjaisiksi? Sillä ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa, on vain erilainen oppija, tarvitsee sopivat tukimuodot vaan, esim psykologi tai erityisopettaja osaa auttaa, onko sinulla kontaktia jompaan kumpaan?

Huoh.  Elä nyt edes sinä yllytä sitä ja höpötä kun et ymmärrä. Allu on heikkolahjainen eikä mikään  "erilainen oppija". Hän on ollut penskasta lähtien sopivien tukimuotojen parissa.

Lapsesta asti. Puheterapiassa ja kiusattu. Erilainen oppija.

Vierailija
452/788 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta ei kiinnostu ne naiset mitkä taas mua kiinnostaisi.

Vierailija
453/788 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksa enää yrittää. Kerta mussa on vaan vikoja. Paree olla yksin. En kaipaa seksiä.

Vierailija
454/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kukaan nainen vähemmpän rumempi ja lihavempikaa ei kiinnostu.. ei kiinnostu ketään.. taas mulle kelpaisi vaikka kuinka moni nätti nainen

No niin kelpais mullekkin vaikka kuinka moni komea mies 😬

Vierailija
455/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on vaan ankara paikka meille. Jokainen on erilainen.

Vierailija
456/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan väärä paikka tulla avautumaan.

Vierailija
457/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kelpais kauniit ja komeat,täydelliset ihmiset parisuhteeseen ja kavereiksi, mutta ei, pitää tyytyä tähän friikkisirkukseen mitä on tarjolla.

Vierailija
458/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vois tappaa ittensä ja äkkiä

Tällaista ei sanota kenellekään. Piste.

Vierailija
459/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten mun pitää vaan elää omaa elämää ja lopettaa valitus ja kirjottaminen tänne.

Vierailija
460/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan tyytyä olemaan yksin. Syödä lääkkeet. Käydä töissä ja mennä eteenpäin.