On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Putinin zombiarmeijaan kelpaa kaikki.
Mulla on pikkuveliki mut tuntuu kurjalta ku ei se halua olla munkaa missään tekemisissä mä keskityn nyt vain terapiaan ja töihin ja saamaa itteäni kuntoo. Onneksi poistin tinderin.
No turha se tänne on avautua itsestään täälä on vain ilkeitä ihmisiä jotka haukkuu maan rakoon ja pahottaa mielen.
Ja ymmärrän kyllä etten kiinnosta ketään naista täl hetkellä ja se tuntuu vain pahalta.
Kuulostaa ihan tavalliselta. No minä en sentään ole heikkolahjainen. Kai...
Ymmärrän jos ei kukaan halua jutella mulle, puhun terapeuttini kanssa kaikesta kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on laaja alainen oppimisvaikeus mutta en kuulosta kovin tyhmältä tai vajaalta vaikka ihmiset niin väittää, ongelmat on muussa käytöksessä itsesäälissä, ruikuttamisessa ja hermostumisessa sun muuta. Olen myös pilannut asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on laaja alainen oppimisvaikeus mutta en kuulosta kovin tyhmältä tai vajaalta vaikka ihmiset niin väittää, ongelmat on muussa käytöksessä itsesäälissä, ruikuttamisessa ja hermostumisessa sun muuta. Olen myös pilannut asioita.
En ymmärrä miten oppimisvaikeus estäisi saamasta parisuhdetta kun oon seurustellut kuitenkin ja ollut naisia.
Vierailija kirjoitti:
kai mä vaan oon vaikee ihminen ja pitkälti syytän itseäni et oon velkaantunut ja pilannut asiani enkä oo kasvanu aikuseksi, ja muut mun ikäset ovat menneet eteenpäin on kavereita nainen ja hieno autoki.
Turhinta mitä voit tehdä on velloa itsesyytöksissä asioissa jotka eivät ole hallinnassasi.
Ei ole oma valintasi että olet syntynyt heikkolahjaisena ja että kärsit todennäköisesti jonkinasteen nepsyoireista, oli se sitten vaikka se autisminkirjo mikä vaikuttaa hyvin todennäköiselle.
Asiaa ei helpota mt-ongelmat.
Olet saanut pyytämättäsi melkoisen kasan haasteita joiden kanssa elää, etkä pärjää niitten kanssa yksin. Todennäköisesti tarvitsisit vielä enemmän tukea kuin nyt saat. Esim se että jätä lääkkeet ottamatta. Tosin ketään muutahan se ei ainakaan toistaiseksi ole haitannut kuin itseäsi, mutta ihan ajatellen omaa elämääsi inhimilliseltä taholta niin onhan tuo melkoisen tuskallista ja varmasti sietämätöntäkin elämää.
Toisaalta en tiedä mitä enempää avohoidon resursseilla voidaan tehdä, ja laitoshoidon tarpeessa et ole.
Hoitotahosi varmaan tietää mitä tekee, mietin vain kun näitä postauksiasi luen että melkoinen ongelmakimppu ja valtava haaste olet. Puhumattakaan äidistäsi joka siis ilmeisesti pitää sinut ruoassa, pesee pyykkisi ja siivoaa huushollisi. Aivan nuori ei hänkään voi olla kun poika lähenee neljääkymppiä.
Joka tapauksessa tämä kaikki ei ole omaa syytäsi. Sairaus ei kysy lupaa eikä kukaan voi valita syntyykö psyykkisesti vakaana vai ei. Elämä voi olla julmaa.
Joo mutta mä kaipaan erilaista elämää muutoksia oon kohta 38 v haluaisin muuttaa naisenkaa yhteen ja seurustella, ei vain onnistu nykyää mikää ja ongelmia ongelmien perään on jatkuvasti elämässä
Mä oon kuitenkin tyytyväinen että mulla on hieno koti ja pysyvä työpaikka ja oon pitkä ja en näytä vammaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta mä kaipaan erilaista elämää muutoksia oon kohta 38 v haluaisin muuttaa naisenkaa yhteen ja seurustella, ei vain onnistu nykyää mikää ja ongelmia ongelmien perään on jatkuvasti elämässä
Niitä muutoksia ei tule jos ei itse aktiivisesti niihin pyri. Mikään ei muutu käden käänteessä eikä heti, eikä radikaalisti niin. että kaikki on yht´äkkiä hienoa ja helppoa ja kivaa.
Muuttumaton tosiasia on, että on elettävä niillä eväillä jotka on annettu, ja itse aktiivisesti pyrkiä tekemään elämästään niissä olemassa olevissa puitteissa ja mahdollisuuksien mukaan paras mahdollinen.
Ihmeitä ei tapahdu, mikään mahti ei muuta sitä tosiasiaa että joudut elämään sinulle annettujen haasteitten ja ongelmien kanssa elämäsi loppuun. Sitä voi muuttaa, miten niitten kanssa elää, miten saada niistä esiin parhaat puolet. Miten järjestää elämäänsä ja opetella muuttamaan ajatusmaailmaansa siihen suuntaan ettei tuijota sitä mikä on mahdotonta vaan pyrkii löytämään mahdollisuudet ja alkaa vahvistamaan niitä.
Et voi muuttaa sitä että sinulle on annettu nämä rajoitukset ja ongelmat. Et voi muuttaa sitä että jokaisella ihmisellä on oikeus valita kenen seurassa haluaa olla, myös niilä naisilla jotka "vaatii mahdottomia".
Sinun tehtäväsi on löytää niitä ihmisiä joiden seuraan sovit. Tällaisia löytyy varmasti erilaisista vertaistukiryhmistä yms. Kysy hoitotaholtasi, he osaavat neuvoa eteenpäin.
On turha haaskata voimiaan ja enegiaansa tuulimyllyä vastaan taistetluun. Käytä se ennemmin siihen että etsit seuraa johon sovit, johon sinut hyväksytään. Se että huudat ja haukut ihmisiä koska he eivät seuraasi halua, on tyhmintä mitä voit tehdä. Siinä pilaat oman maineesi ja se on hyödytöntä.
Jos ja kun kerta käyt terapiassa, puhu tästä siellä. Kerro että tarvitset tukea ja neuvoa normaalissa ihmisten välisessä kanssakäymisessä. Opi näkemään virheesi ja terapeutin avulla opetella oikomaan vääristyneitä toiminta- ja ajattelutapojasi. Et ole ainoa jolla on haasteellisia mt-ongelmia, hakeudu seuraan jossa sinua ymmärretään!
Ihminen, nainen, mies jolla näitä ongelmia ei ole, ei jaksa eikä halua raskasta ihmissuhdetta sellaisen kanssa joka ei osaa normaalissa suhteessa toimia. Siitä ei ketään voi syyttää, se on luonnollista.
Vedät aina tuon heikkolahjaisuuden syyksi mitä se ei todellakaan ole. Heikkolahjainen ilman nepsy ongelmia ja mt-ongelmia toimii varsin hyvin ihmissuhteessa ja voi ja pystyy solmimaan parisuhteita. Nuo sinun psyykeen liittyvät ongelmasi tässä ovat suurin syy etteivät ihmiset halua kanssasi mitään syvempää suhdetta. Se on yksinkertaisesti liian raskasta.
Siispä ota lääkkeesi tunnollisesti. Käy terapiassa kun kerran niin onnekas olet että sitä sinulle tarjotaan. Opettele vaikka pienin askelin keskittymään siihen ja ottamaan siitä hyötyä itsellesi. Kukaan ei sinua paranna kuin taikaiskusta, työn joudut tekemään kyllä ihan itse. Terapeutti ja lääkkeet on tukena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä muutoksia ei tule jos ei itse aktiivisesti niihin pyri. Mikään ei muutu käden käänteessä eikä heti, eikä radikaalisti niin. että kaikki on yht´äkkiä hienoa ja helppoa ja kivaa.
Muuttumaton tosiasia on, että on elettävä niillä eväillä jotka on annettu, ja itse aktiivisesti pyrkiä tekemään elämästään niissä olemassa olevissa puitteissa ja mahdollisuuksien mukaan paras mahdollinen.
Ihmeitä ei tapahdu, mikään mahti ei muuta sitä tosiasiaa että joudut elämään sinulle annettujen haasteitten ja ongelmien kanssa elämäsi loppuun. Sitä voi muuttaa, miten niitten kanssa elää, miten saada niistä esiin parhaat puolet. Miten järjestää elämäänsä ja opetella muuttamaan ajatusmaailmaansa siihen suuntaan ettei tuijota sitä mikä on mahdotonta vaan pyrkii löytämään mahdollisuudet ja alkaa vahvistamaan niitä.
Et voi muuttaa sitä että sinulle on annettu nämä rajoitukset ja ongelmat. Et voi muuttaa sitä että jokaisella ihmisellä on oikeus valita kenen seurassa haluaa olla, myös niilä naisilla jotka "vaatii mahdottomia".
Sinun tehtäväsi on löytää niitä ihmisiä joiden seuraan sovit. Tällaisia löytyy varmasti erilaisista vertaistukiryhmistä yms. Kysy hoitotaholtasi, he osaavat neuvoa eteenpäin.
On turha haaskata voimiaan ja enegiaansa tuulimyllyä vastaan taistetluun. Käytä se ennemmin siihen että etsit seuraa johon sovit, johon sinut hyväksytään. Se että huudat ja haukut ihmisiä koska he eivät seuraasi halua, on tyhmintä mitä voit tehdä. Siinä pilaat oman maineesi ja se on hyödytöntä.
Jos ja kun kerta käyt terapiassa, puhu tästä siellä. Kerro että tarvitset tukea ja neuvoa normaalissa ihmisten välisessä kanssakäymisessä. Opi näkemään virheesi ja terapeutin avulla opetella oikomaan vääristyneitä toiminta- ja ajattelutapojasi. Et ole ainoa jolla on haasteellisia mt-ongelmia, hakeudu seuraan jossa sinua ymmärretään!
Ihminen, nainen, mies jolla näitä ongelmia ei ole, ei jaksa eikä halua raskasta ihmissuhdetta sellaisen kanssa joka ei osaa normaalissa suhteessa toimia. Siitä ei ketään voi syyttää, se on luonnollista.
Vedät aina tuon heikkolahjaisuuden syyksi mitä se ei todellakaan ole. Heikkolahjainen ilman nepsy ongelmia ja mt-ongelmia toimii varsin hyvin ihmissuhteessa ja voi ja pystyy solmimaan parisuhteita. Nuo sinun psyykeen liittyvät ongelmasi tässä ovat suurin syy etteivät ihmiset halua kanssasi mitään syvempää suhdetta. Se on yksinkertaisesti liian raskasta.
Siispä ota lääkkeesi tunnollisesti. Käy terapiassa kun kerran niin onnekas olet että sitä sinulle tarjotaan. Opettele vaikka pienin askelin keskittymään siihen ja ottamaan siitä hyötyä itsellesi. Kukaan ei sinua paranna kuin taikaiskusta, työn joudut tekemään kyllä ihan itse. Terapeutti ja lääkkeet on tukena.
Sitten unohdan parisuhteet
Pitää varmaa olla sit aina yksin kerta en kelpaa.
Siellä Kirkkonummella on ap se joku kartano jossa järjestetään seksibileitä. Mene sinne niin saat ainakin seksiä.
Pakko vaan elää yksin. Naista ei saa ja läheisyyttä.
Vali vali. Jankuti jank.
Samat jutut viikoista jopa vuosista toiseen.
Miten jaksat jankuttaa samoista asioista näin paljon?
Mun pitää sitte se hyväksyä että mussa on ongelmia liikaa ja en kelpaa kellekkään. Muut normaalit pariutuu ja mä oon aina yksin. Jaksaako tätä elämää. Voin huonosti ja paha mieli jatkuvasti. Ei oo ees kavereita.
Johan ihmiset hiljeni taidan itekki sit hiljentyä ja keksiä elämään jotain sisältöä muutakin kun naiset.