On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kuitenkaa kehitysvammainen enkä näytä kehitysvammaiselta. mä voisin hyvin saada jonku naisen jolla autismia tai adhd add en tiedä.
Nyt puhut asiaa. Ne naiset ovat ihmisiä samoin kuin sinä. Voi olla joku kiva, joka tykkää sinusta. Sinäkin voit tykätä hänestä.
Ei vain löydy naista mistään ja ollut jo vuosikausia yksin.
Etsit vääristä paikoista.
Älä välitä niistä, jotka kirjoittavat ilkeästi. Turha suuttua, heillä on omat oppimisvaikeudet.
mistä sitten. Poistin tinderin ei mun juttu, liian tasokkaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Oi nuori hunksini Alpo, mikset luo katsettasi minuun, vaikka palvon maata jalkojesi alla ruusu kukkeiden tissieni välisessä solassa?
Ruusa
Ruusa, pois täältä. Minä näin hänet ensin!
Allu-rakas, kirjoitustesi perusteella olet erittäin mielenkiintoinen ja valloittava MIES, suorastaan chad.
Eiköhän tavata? Minua kiinnostaa kovasti.
T. Liisa Pruskaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla heikkolahjainen? Oletko oikeasti vai tuntuuko vaan siltä?
Oon käyny psykologisissa testeissä.
Miten heikkolahjaisuus näkyy sinussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kuitenkaa kehitysvammainen enkä näytä kehitysvammaiselta. mä voisin hyvin saada jonku naisen jolla autismia tai adhd add en tiedä.
Nyt puhut asiaa. Ne naiset ovat ihmisiä samoin kuin sinä. Voi olla joku kiva, joka tykkää sinusta. Sinäkin voit tykätä hänestä.
Älä välitä niistä, jotka kirjoittavat ilkeästi. Turha suuttua, heillä on omat oppimisvaikeudet.mistä sitten. Poistin tinderin ei mun juttu, liian tasokkaita naisia.
Nyt ei puhuta tasokkuudesta. Nyt puhutaan siitä, että on samanlainen. Joku kiva, jonka kanssa on hyvä olla. Sama älykkyys
Hei ap! Olet yhtä arvokas kun muutkin. Olet tärkeä ja rakastettu.
Rukoilen puolestasi.
Kaikkea hyvää elämääsi!💟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä niistä, jotka kirjoittavat ilkeästi. Turha suuttua, heillä on omat oppimisvaikeudet.mistä sitten. Poistin tinderin ei mun juttu, liian tasokkaita naisia.
Nyt ei puhuta tasokkuudesta. Nyt puhutaan siitä, että on samanlainen. Joku kiva, jonka kanssa on hyvä olla. Sama älykkyys
No en vaa löydä mistään kyllä mulle kelpais normaali nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ymmärrän sen mutta millanen sit sopis mulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitään ja mikään ei mene perille, huonot kognitiivset taidot olin emu koulussa ja saanut joka työpaikasta potkut. en opi mitään
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pussata naista ja koskea naista
Hyööögh...nyt tuli vähän...eikun aika paljonkin oksennusta suuhun.
Älä, älä hyvä mies kerro yksityiskohtia mitä hauaisit sille naisparalle tehdä.
Voi saakeli...missä ne samariinipussitkin on...
Tarkoittaako heikkolahjaisuus samaa kuin oppimisvaikeudet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitään ja mikään ei mene perille, huonot kognitiivset taidot olin emu koulussa ja saanut joka työpaikasta potkut. en opi mitään
Valitan ja jankkaan samaa levyä ehkä mulla on autismi tai autismin kirjoa ja suutun helposti ja saan raivareita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarkoittaa.
Nyt en onneksi oo saanu töistä potkuja ja sielä pyyhkii ihan hyvin.
Emmä tiedä millainen nainen mulle sopisi, en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarkoittaa.
Miksi oppimisvaikeuksia sanotaan heikkolahjaisiksi? Sillä ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa, on vain erilainen oppija, tarvitsee sopivat tukimuodot vaan, esim psykologi tai erityisopettaja osaa auttaa, onko sinulla kontaktia jompaan kumpaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä? Me olemme huomanneet sen. Sinulle ei tosiaankaan mene MIKÄÄN perille.
Ei mikään. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä? Me olemme huomanneet sen. Sinulle ei tosiaankaan mene MIKÄÄN perille.
Ei mikään. Ikinä.
Miksi haluat lyödä lyötyä?
Jos ei ole mitään järkevää sanottavana, silloin on parempi pysyä hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Emmä tiedä millainen nainen mulle sopisi, en osaa sanoa.
Tavallinen, sellainen kuin sinä.
Ystävällinen, ja sinunkin pitää oppia ystävälliseksi.
Sellainen, joka ei ole älykkäämpi kuin sinä. Eikä tyhmempi.
Naisilla voi myös olla oppimisvaikeuksia. Se ei haittaa, koska sinullakin on.
Älä riehu, äläkä ole ilkeä.
Unohda ne, jotka ovat ilkeitä sinulle. He eivät ole sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan vain jankuttaa, jankuttaa, jankuttaa jankuttaa ikuisesti. Minua kiinnostaa jankuttaminen.
Kunpa löytäisin naisen jonka kansa voisin jankuttaa. Ja kun en sellaista löydä, jään ikuisesti tällekin palstalle jankuttamaan ja jankuttamaan. Minulla on huonot kognitiiviset taidot mutta onneksi minua kiinnostaa jankuttaminen. Harmi kun siellä emu koulussa ei ollut enemmän jankuttamista.
Olis kiva koskea naista joka jankuttaisi minulle.
Älä välitä niistä, jotka kirjoittavat ilkeästi. Turha suuttua, heillä on omat oppimisvaikeudet.