Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään

Vierailija
26.11.2022 |

No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä

Kommentit (788)

Vierailija
461/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon taas haukkunut ihmisiä ja ollut tosi ilkee ihmisille. Mä en vaan voi hyvin. Multa puuttuu sosiaalinen elämäkin.

Vierailija
462/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs varmaa miettiä tätä elämää eikä sääliä itteänsä ja mollata. Tänään terapia meen sinne ja töihin takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä sanoa enään en jaksa olla tälläinen ihminen halun muuttua. Olen jumissa elämässä ja pyörin ympyrää en saa kavereita mulla on vain 1 baarituttu ja olen kai liian vaikee ihminen ja ruikutan liikaa.

Vierailija
464/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mun pitää alkaa vaan elämään yksin ei sitä kumppania väkisin saa ja keksiä jotain hyviä juttuja ja keskittyä positiivisiin asioihin.

Vierailija
465/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaa vaa sanoa itelle ja hyväksyä tää tilanne että ei oo valmis parisuhteeseen tai on epätasapainossa ja liikaa ongelmia ja hyväksyä vaan ja sitte jatkaa elämää yksin. Pitäs varmaa ettiä joku kaveri

Vierailija
466/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaa panostaa siihen terapiaan ja hyväksyä myös et oon heikkolahjainen ja sille ei voi mitää ja syödä lääkkeeni

Vierailija
467/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ennenkin seurustellut ja hitto miksen voisi uudestaan seurustella. Otan erilaisen asenteen vaan. En nää mitää estettä vaikka ihmiset mua haukkuukin, mulla menee ihan hyvin muutenki nyt elämässä

Vierailija
468/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain vaikeelta tää mun elämä ja jotenki pitäs mennä eteenpäin väkipakolla eikä masentua vaan lisää.

Vierailija
469/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ku en mä vain voi olla normaali ja on esteitä elämässä löytää parisuhde todella paljon.. Näillä eväillä pakko sitte elää.

Vierailija
470/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ku en mä vain voi olla normaali ja on esteitä elämässä löytää parisuhde todella paljon.. Näillä eväillä pakko sitte elää.

Eipä se mitään herkkua ole heikkolahjaisena naisenakaan elää. Ei,vaikka on parisuhde. Kuitenkin on moni muu asia pielessä. Pakko se vaan on elää. Tsemppiä.

Vierailija
471/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tee mitään itselleni syön nyt lääkkeitä ja jos fiilis ei parane niin meen sitte vaan lääkärille, työt onneksi auttaa saamaa paremman fiiliksen ja sielä näkee ihmisiä.

Vierailija
472/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä kai sitte muuttunu vaan aikusena ja naiset tuntuu juoksevan jokainen nykyää karkuun kai se valitus on lisääntyny ja oon ilkee ja haukun ihmisiä. Kai se sit vaan karkottaa jokaisen pois eikä mulla oo kavereita

Vierailija
473/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se mitään herkkua ole heikkolahjaisena naisenakaan elää. Ei,vaikka on parisuhde. Kuitenkin on moni muu asia pielessä. Pakko se vaan on elää. Tsemppiä.

No uskon joo ja sulla on parisuhde, mä oon yksin ja sinkku

Vierailija
474/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mun pitää vaa kattoa peiliin ja mää oon ilkee hirviö ja todella ilkee ja yksinkertaisuudelle en voi mitää näillä mennään elämä, mutta jotenki pitäs vaan muuttua

Vierailija
475/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vaa enää mua jaksa valitan taukomatta ja se on vaa pahentunut ja pakkomielle puhua naisista ja kaipaisi naista niin kai se on menny ihan överiksi tunnustan

Vierailija
476/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tässä myös pärjätä yksin jatkossa kai se on vaan pakko jaksaa.

Vierailija
477/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun pitää väkisin vaa jaksaa käydä töissä elää yksin yksinäisenä ja miettiä omaa elämääni mihin pisteeseen oon itteni saanut velkaantunut ja karkottanu ihmiset kaikki mun luota valituksella

Vierailija
478/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikeesti tiedä mikä mua vaivaa, ehkä se kun mut jätettiin mä vaan sekosin ja masennuin lisää.

Vierailija
479/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mä vaan oon vaikee ihminen ja pitkälti syytän itseäni et oon velkaantunut ja pilannut asiani enkä oo kasvanu aikuseksi, ja muut mun ikäset ovat menneet eteenpäin on kavereita nainen ja hieno autoki.

Vierailija
480/788 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää ottaa itteäni niskasta kiinni ei se auta hitto vie!!!