On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Kukaan ei vissiin jaksa mua enää ja mun juttuja oon ongelmatapaus.
MIKS MUN PITÄÄ OLLA EPÄVAKAA HEIKKOLAHJAINEN MASENTUNUT YKSINÄINEN MIES
JOhan täälä on hiljasta en jaksa enää.. luovutan.
Ehkä mut on sitte tuomittu olemaa ikuisesti yksin.
Ei kai siinä sitten muu auta. Kirjoittele ja ruikuta, lukee kuka lukee ja vastaa kuka jaksaa.
Pakkomielle rasittaa ja jos lääkkeet ei auta minkäs teet.
Psyyken sairaudet on todella raskaita. Aina ei helpotusta oireisiin löydy. Jos saat jotain siitä että jankutat täällä, jankuta pois. Pakkohan näitä ei ole lukea, voi selata ohi.
Vaikka olet hemmetin rasittava niin väkisinkin myötätunto herää, ihmisen elämä voi todella olla vaikeaa ja raskasta. Sitä vaan kun kukaan ei voi muuttaa ja jos lääkkeet ja terapiat ym. tukitoimet ei auta, minkäs teet? kukaan meistä ei osaa taikoa tai ihmeitä tehdä, ei lääkäritkään eikä psykiatrit.
No en jaksa ruikuttaa maailman tappiin asti en jaksa enää. En jaksa tehdä näitä aloituksia ja ruikuttaa naisista, en vain jaksa.
mä en jaksa enää.. teen hemmetisti töitä ja syön nyt lääkkeeni ja käyn terapiassa ja töissä vaan.
Kai ne naiset pitää vain unohtaa toistaiseksi, ei voi mitään.
Mene vertaistukiryhmään. Mielenterveyskuntoutujille ym. on olemassa useita ryhmiä, tapahtumia ym. joissa voit tavata muita ihmisiä ja ehkä sieltä löytyy kumppanikin joka ymmärtää sinua.
Mielenterveyden keskusliitto nettiryhmät?
Kai tätä säälimistä ja ruikutusta pitää vain väkisin vähentää.
Sinullahan on jo hyvät lähtökohdat, kun on työ, kämppä ja terveyttä. Mitä jos aloittaisit vaikka tervehtimällä ystävällisesti vaikka kaupan kassaa tai kirjastonhoitajaa. Kaljamaha lähtee, kun juo vain saunaillassa yhden keskarin ja jättää ne väkevät sinne hyllylle. Muutenkin voi miettiä, mitä suuhunsa työntää. Pleikkarinkin voi heitttää vintille. Mene tanssikurssille tai jollekin muulle kurssille, missä on paljon mukavia naisia.
Ja huomaan että ei mitää järkee enää yrittää tinderistä naisia ku ei ikinä onnistu saamaa tommosta kaunista hoikkaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Sinullahan on jo hyvät lähtökohdat, kun on työ, kämppä ja terveyttä. Mitä jos aloittaisit vaikka tervehtimällä ystävällisesti vaikka kaupan kassaa tai kirjastonhoitajaa. Kaljamaha lähtee, kun juo vain saunaillassa yhden keskarin ja jättää ne väkevät sinne hyllylle. Muutenkin voi miettiä, mitä suuhunsa työntää. Pleikkarinkin voi heitttää vintille. Mene tanssikurssille tai jollekin muulle kurssille, missä on paljon mukavia naisia.
On hyvät lähtökohdat mutta ei se auta oikein mitään. No en tiedä mikä tanssikurssi.
Jokainen ihminen omii lahjoja eri alueilla.Osaatko ehkä leipoa tai tehdä pihatöitä ?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen omii lahjoja eri alueilla.Osaatko ehkä leipoa tai tehdä pihatöitä ?
Ei kiinnosta tehdä ruokaa ja en osaa leipoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvät lähtökohdat mutta ei se auta oikein mitään. No en tiedä mikä tanssikurssi.
Naiset vaatii vain sitä täydellistä miestä niin se vain menee.
Olen jopa yksinäinen ja tunnen yksinäisyyttä elämässäni