On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Joo mitä sitte mitäs tänää tekisi,, menisi vaikka lenkille tai menisi salille en tiedä vielä.. mitähän sitä sitte tekisi, en yhtään tiedä.
aargh meinaan jo seota JA TULLA HULLUKSI
Johan ihmiset hiljeni taas ja kohta tänne ei kukaa kirjota mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoittaisi, kun jankutat vaan samaa. Ei sitä kukaan loputtomiin jaksa.
Vierailija kirjoitti:
No mitä hittoa mun pitäs sanoa,. kokoajan vaa ruikutan ja ruikutan!!!!!!!!!!!!!
Uudelle ihmiselle voi kertoa itsestään. Kerro mistä tuut, mitä teet työkses, mitä harrastat, mitkä asiat on sulle tärkeitä, mistä asioista pidät. Ja kysy myös toiselta hänen elämästä. Osoita AITOA kiinnostusta siihen mitä hän sanoo. Sitten voi vaikka pyytää toista mukaan vaikka salille tai lenkille, tai tarjoutua hänen harrastuksiin mukaan. Näin alkuun
No niin jankutan se on lähteny jo käsistä.. oon seonnu päästäni. Mitä mun pitäs sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoittaisi, kun jankutat vaan samaa. Ei sitä kukaan loputtomiin jaksa.
Mä jankutan vaan kokoajan en mä kestä enää itseäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudelle ihmiselle voi kertoa itsestään. Kerro mistä tuut, mitä teet työkses, mitä harrastat, mitkä asiat on sulle tärkeitä, mistä asioista pidät. Ja kysy myös toiselta hänen elämästä. Osoita AITOA kiinnostusta siihen mitä hän sanoo. Sitten voi vaikka pyytää toista mukaan vaikka salille tai lenkille, tai tarjoutua hänen harrastuksiin mukaan. Näin alkuun
Olen huomannut jo monta vuotta kukaan nainen ei halua muhun itse tutustua, miksi mun pitäisi kun toinen ei chatissa vastaa ja torjuu vain minut kun ei kiinnosta
Minä en kertakaikkiaan jaksa tätä elämää yksin enää ja olla yksin, mä sekoan jo, en vaan kertakaikkiaan jaksa kaipaan sitä naisen kosketusta niin valtavasti ja naista rinnalle.. herrantähden.
En tiedä mitä teen mun elämälle oon ihan sekasin ja yksin.
pelottaa tämä yksinäinen elämä ja yksin oleminen kun tää on jatkunu jo vuosia ja mikää ei muutu miten mä tuun jaksamaan, huomenna takas töihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut jo monta vuotta kukaan nainen ei halua muhun itse tutustua, miksi mun pitäisi kun toinen ei chatissa vastaa ja torjuu vain minut kun ei kiinnosta
Kyllä mä kerronkin välillä mut naisia mä en kiinnosta ollenkaan. niin en halua kertoa ku toista ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Minä en kertakaikkiaan jaksa tätä elämää yksin enää ja olla yksin, mä sekoan jo, en vaan kertakaikkiaan jaksa kaipaan sitä naisen kosketusta niin valtavasti ja naista rinnalle.. herrantähden.
Voi kun saisit eutanasian. Pääsisit ongelmistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi mun pitäisi" - no siksi että on vaan pakko. On pakko tutustua toisiin, että voi syntyä syvempi yhteys. Kukaan ei ole kaikkien mielestä kiinnostava, joten pakkeja tulee väistämättä. Mutta pitää vaan yrittää tutustua toisiin uudelleen ja uudelleen, kunnes tulee vastaan sellainen jota kiinnostat. Jos et viitsi nähdä vaivaa sen eteen, on turha kitistä yksinäisyydestä.
En tiiä mikä mua oikeesti vaivaa kirjottelen jatkuvasti tänne ja mollaan itteäni ja säälin itteäni ja ruikutan ja oon paskana.a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun saisit eutanasian. Pääsisit ongelmistasi.
En pääse ennenkun saan naisen kosketusta ja naisen lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi mun pitäisi" - no siksi että on vaan pakko. On pakko tutustua toisiin, että voi syntyä syvempi yhteys. Kukaan ei ole kaikkien mielestä kiinnostava, joten pakkeja tulee väistämättä. Mutta pitää vaan yrittää tutustua toisiin uudelleen ja uudelleen, kunnes tulee vastaan sellainen jota kiinnostat. Jos et viitsi nähdä vaivaa sen eteen, on turha kitistä yksinäisyydestä.
Mä saan aina pakit jokaiselta tai en kiinnosta ketään. No mitä mä yksin jauhan netissä jos toinen ei ees vastaa? Yleensä mut torjutaan heti
Tuntuu ettei tässä elämässä vain ole yhtään mitään järkeä.
Pyörii samaa ympyrää vuodesta toiseen mikään ei muutu ja en saa ees kavereita. Istun vaa yksin nurkassa ja pyörin kaupungilla tai baarissa yksin tai missä vaan yksin.