Suuttuuko miehenne jos ette mene samaan aikaan nukkumaan tai suututteko itse?
Minua ärsyttää miehen tapa vaatia että menemme samaan aikaan nukkumaan. Loukkaantuu jos haluan jäädä sohvalle katselemaan telkkaria tai lukemaan netistä jotain.
Nyt on kompromissina että menen miehen viereen lukemaan nettiä, mutta sekin ärsyttää kun haluaisin omaa aikaa seksin jälkeen esim ja vaan olla rauhassa, ja mies haluaisi liimautua kiinni ja että olen samassa huoneessa kun nukahtaa. Mies menee paljon aikaisemmin nukkumaan ja alkanut ottaa päähän tämä, miksei pärjää yksin siellä sängyssä kun koko päivä oltu töitä lukuunottamatta kiinni toisissamme.
Sama jos haluan tyynyn laittaa vatsaa vasten nukkuessa "meidän välissä ei pidä olla mitään" ja ottaa tyynyn pois.
Kommentit (140)
Ei.
Tuollainen kuulostaa luonnevikaiselta hallitsemishäiriöltä.
Minun mies on esittänyt toivomuksen, että yrittäisin parhaani mukaan olla pieraisematta häntä päin.🤭
Ei oo ok. Meillä mennään nukkumaan samaan aikaan kyllä, mutta niin että molemmat haluavat sitä.
No ei suutu. Mies menee 2-3 tuntia aiemmin nukkumaan kuin minä. Kaipaamme kumpikin omaa rauhaa iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
No ei suutu. Mies menee 2-3 tuntia aiemmin nukkumaan kuin minä. Kaipaamme kumpikin omaa rauhaa iltaisin.
Voi että oon kateellinen , tätä haluaisin itsekin :(
Aikuiset ihmiset eivät noudata toisen asettamia nukkumaanmenoaikoja. Oma puolisoni on samanlainen pölö. Pitäisi mennä samaan aikaan nukkumaan "kunnon parisuhteessa", muu ei ole mitään. Ihan sama, että oma rytmini on iltapainotteinen ja unentarpeeni useita tunteja vähäisempi. Siis joko pyörin tyhjänpanttina unettomana sängyssä kolme tuntia toisen kuorsatessa tai onnistun nukahtamaan ja herään kolmelta ihmettelemään yötä. Kompromissina joskus menen ja toisinaan taas en. Ärsyttää silti hassut keksityt säännöt joissa ei ole järjen hiventä ja mitä hittoa se toinen muka saa siitä että toinen makaa valveilla vieressä, kun itse vetelee hirsiä täydessä tajuttomuudessa.
No ei suutu ja jos suuttuisi niin antaisin suuttua. Mekin mennään yleensä eri aikoihin nukkumaan ja musta on kivaa saada sitä omaa aikaa iltaisin kun muuten ollaan niin paljon yhdessä. En kestäisi tollaista takertuvuutta.
😂😂😂
Empä ole tuollaisesta vaatimuksesta koskaan kuullutkaan, monenlaisia sekopäitä.
En olisi koskaan päästänyt tilannetta tuollaiseksi! Vaikka seurusteluaikana oli ihanaa mennä yhtäaikaa nukkumaan, niin kyllä minä olen pitänyt itsestäänselvänä, että se ei ole mikään pakko. Meillä puoliso menee yhdentoista aikoihin sänkyyn ja mättää siellä karkkia ja suklaata lukiessaan, joten hänkin on vain hyvillään, että minä valvon vielä ainakin tunnin. En nimittäin myöskään halua kuunnella mässytystä yrittäessäni nukahtaa.
Eipä tulisi mieleenkään suuttua tuollaisesta (mä olin edellisessä suhteessa se, joka meni aiemmin nukkumaan). Eikä eksäkään suuttunut siitä, jos minä joskus jäinkin valvomaan pitempään. (suhde kaatui ihan muihin asioihin kuin nukkumaanmenoaikatauluihin)
Ei pidä suostua sellaiseen. Ei toinen voi kontrolloida aikuista ihmistä. Jokainen määrittelee itse nuo ajat. Jos toinen on kontrolloija, onko parempi asua eri asunnoissa. Aikuisena moni menee ihan tarpeeksi aikaisin nukkumaan, mutta tuo on periaatekysymys ettei toinen määräile tai riitele. Negaajan kanssa ei pitäisi asua, vaikka voi ymmärtää että se toinen haluaa olla yhdessäkin pedissä, nukkumassa.
Ehkä lapsuusperheen peruja. On nähty vanhempien menevän aina yhdessä nukkumaan.
Ehkä seksiä kannattaisi harrastaa muulloin kuin nukkumaanmenoaikaan, niin ainakaan seksi ei vaatisi miehen aikataulun noudattamista.
Sulla on ap lapsen tasolle jäänyt mies.
Menemme usein mieheni kanssa samaan aikaan nukkumaan, koska meillä on samanlainen päivärytmi, mutta ei meillä ole mitään ongelmaa mennä yksin tai toisen jälkeenkään nukkumaan. Aika usein sitä paitsi mies on jo nukahtanut kirjansa ääreen, kun itse kömmin suihkun jälkeen nukkumaan.
Jos mies edes yrittäisi sanoa asiasta jotain, niin nauraisin vain ja ilmoittaisin, että pärjäile, en ole muuttamassa tapojani.
Yhdessä olemme olleet 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lapsuusperheen peruja. On nähty vanhempien menevän aina yhdessä nukkumaan.
Ehkä seksiä kannattaisi harrastaa muulloin kuin nukkumaanmenoaikaan, niin ainakaan seksi ei vaatisi miehen aikataulun noudattamista.
Naituna nukkuu parhaiten.
Ei suutu, muutenhan mä nukkuisin koko päivän enkä pystyisi töihinkään. Mies on yötyöläinen.
Ihan älytön sääntö.
No ei herrajumala, kaitpa ihmisellä jotain vapauksia saa olla. Edes se, milloin nukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ap lapsen tasolle jäänyt mies.
No ei ap paljoa parempi ole, jos tällaista asiaa pitää kysellä täältä.
Ahdistuisin totaalisesti tuollaisesta. Kumpikin menee nukkumaan silloin kun nukuttaa.
Pienet on murheet jos tuosta suuttuu.