On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Kai mun pitää vaa kovasti tehdä pääni kanssa töitä ja muuttua kovasti ja oltava yksin ei se auta kokoajan ettiä naista ja vain miettiä elämässä naisia kun ei ole muuta elämää.
Muu ei auta kun hyväksyä tosiasiat. On vaan nieltävä totuus että niillä korteilla pelaat mitkä on jaettu.
Niin kauan kun tavoittelet mahdotonta ja itket sen perään mitä et voi saada hukkaat aikaasi ja elämääsi ja energiaasi.
Veraistukiryhmät on hyvä ehdotus. Unohda kuun taivaalta tavoitttelu, se on turhaa.
Ainaski mulla on ihan hyvin kuitenki asiat, loppupeleis on työpaikat ja kaikki. Mennään näillä.
Vierailija kirjoitti:
Muu ei auta kun hyväksyä tosiasiat. On vaan nieltävä totuus että niillä korteilla pelaat mitkä on jaettu.
Niin kauan kun tavoittelet mahdotonta ja itket sen perään mitä et voi saada hukkaat aikaasi ja elämääsi ja energiaasi.
Veraistukiryhmät on hyvä ehdotus. Unohda kuun taivaalta tavoitttelu, se on turhaa.
Tinderin saa unohtaa kyllä samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sain tälläisen elämän ja miksi musta tuli tälläinen, miksi mua rangaistaan?
Jokainen pelaa niillä korteilla mitä on osaksi suotu. Isompi kysymys kuuluu, mikset tee mitään tilanteellesi. Kehitä itseäsi, huolehdi ulkonäöstä, opiskele jotain, harjoittele keskustelutaitoja. Heikompikin materiaali löytää (voi löytää) partnerin kun ei jää vain punkkaan kittisemään. Ja teille heikkolahjaisille on omat vertaistukiryhmät yms. Hae kaltaistasi seuraa niin voi onnistaa. Ns. normaalit ei halua tommosta vaivoikseen.
Ehkä mä sit meen ja etin sen samanlaisen ku en kelpaa ns normaalille. No haluan kehittää olen käynyt jo yli 2 vuotta töissä ja sielä menee hyvin. Huolehdin jotenkin ulkonäöstä. Keskustelutaidot ei oo niin hyvät
Pitää vaa hyväksyy se, ettei kiinnosta naisia enää yhtään. Rupesin taas syömää lääkkeitä että kun pelkäsin että ne vaikeuttaa unen saantia niin jätin muutaman päivän välistä, mutta nyt rupesin syömään taas
Vierailija kirjoitti:
Juu en mä saa niitä tinderin missejä, ne pitää vain unohtaa.
No täytyy jaksaa vain yksin, ei se auta. Pakko se väkisin olla yksin ja huomenna takas terapiaan ja töihin.
Mulle on todettu kehityksellinen laaja-alainen oppimisvaikeus.
Mulle on tehty neuropsykologiset testit.
Mä en ole kuitenkaa kehitysvammainen enkä näytä kehitysvammaiselta. mä voisin hyvin saada jonku naisen jolla autismia tai adhd add en tiedä.
No ehkä mä lopetan tän yksin keskustelun ja ruikutuksen, antaa olla.
Joo no mulla 36 v naisella on kilpirauhasen vajaatoiminta ja sydämessä jotain vikaa. Juuri kun ajattelin, että työelämä alkaisi pitkästä aikaakunnolla niin tämä on tällaista. On loppuvuoden aikana tulossa isoja sydänkokeita. Väsyttää koko ajan ja jouduin pysähtymään portaissa kun en saanut kunnolla henkeä. Ens viikolla olis taas töitä ja odotan lähinnä inholla kun ennen odotin innolla...
No mä jatkan sinkkuna vaan kerta en kelpaa. ainaski saan tehdä töitä ja asiat on kuitenkin loppupeleis hyvin ja huomenna on taas terapia, kai se nainen tulee joskus kohdille jatkan toki käymistä baareissa välillä
Vierailija kirjoitti:
Joo no mulla 36 v naisella on kilpirauhasen vajaatoiminta ja sydämessä jotain vikaa. Juuri kun ajattelin, että työelämä alkaisi pitkästä aikaakunnolla niin tämä on tällaista. On loppuvuoden aikana tulossa isoja sydänkokeita. Väsyttää koko ajan ja jouduin pysähtymään portaissa kun en saanut kunnolla henkeä. Ens viikolla olis taas töitä ja odotan lähinnä inholla kun ennen odotin innolla...[/quot
MIksi et kelpaa miehille?
Kuinka heikkolahjainen nainen sitten kelpaa miehille?
Miten tommonen nainen kelpaa miehille sit?
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/bc4f76f6-cc43-4880-b44b-1000978d50e0
Vierailija kirjoitti:
Kuinka heikkolahjainen nainen sitten kelpaa miehille?
Mun mieheni ainakin sanoo,että mä olen kiltti ja avulias ja siksi hän rakastaa mua.
No ehkä mun pitää toivoa että löydän sitte toisen masentuneen jostain joka jaksaa mua ja vaihdan asennetta että löydän vielä naisen.
Jokainen pelaa niillä korteilla mitä on osaksi suotu. Isompi kysymys kuuluu, mikset tee mitään tilanteellesi. Kehitä itseäsi, huolehdi ulkonäöstä, opiskele jotain, harjoittele keskustelutaitoja. Heikompikin materiaali löytää (voi löytää) partnerin kun ei jää vain punkkaan kittisemään. Ja teille heikkolahjaisille on omat vertaistukiryhmät yms. Hae kaltaistasi seuraa niin voi onnistaa. Ns. normaalit ei halua tommosta vaivoikseen.