On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Vierailija kirjoitti:
"naiset vaan haluaa normaaleita komeita miehiä jotka on hoitanu elämässä asiansa hyvin, on hienoa autoa, vakityö hyvä ura, haluaa lapsia ei ole mt ongelmia, jonkinlainen kaveripiiri, multa ne kaikki puuttuu."
Lisään edelliseen vastaukseeni:
On täysin luonnollista ja oikein että niin naiset kuin miehetkin haluaa normaaleita elämässä asiansa hoitaneita ja hoitavia kumppaneita. Ilman raskaita mt-ongelmia jotka tekevät arkipäivästä erittäin raskaita niin kummallekin osapuolelle. Ei mitään kummallista että ei haluta ylimääräisiä suuria painolasteja. Elämä itsessään tuo jo haasteita kylliksi jokaiselle.
Mitä komeaan ulkonäköön tai hienoon autoon tulee, se ei todellakaan ole kenenkään ykkösprioriteetti. Ne ovat bonusta joka tulee jos on tullakseen mutta elämänlaatuun ja onnellisuuteen ne ei vaikuta pätkääkään.
Ne eivät tervettä hyvää ihmissuhdetta korvaa koskaan.
Jo se, että jatkuvasti näistä jankutat paljastaa sen miten lapsellisen pinnallinen olet. Ja se olisi jo yksistään suuri miinus ilman mt-ongelmiakin.
Eli tässä taas todettiin että mä oon ihminen joka on täynnä vikoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"naiset vaan haluaa normaaleita komeita miehiä jotka on hoitanu elämässä asiansa hyvin, on hienoa autoa, vakityö hyvä ura, haluaa lapsia ei ole mt ongelmia, jonkinlainen kaveripiiri, multa ne kaikki puuttuu."
On täysin luonnollista ja oikein että niin naiset kuin miehetkin haluaa normaaleita elämässä asiansa hoitaneita ja hoitavia kumppaneita. Ilman raskaita mt-ongelmia jotka tekevät arkipäivästä erittäin raskaita niin kummallekin osapuolelle. Ei mitään kummallista että ei haluta ylimääräisiä suuria painolasteja. Elämä itsessään tuo jo haasteita kylliksi jokaiselle.
Mitä komeaan ulkonäköön tai hienoon autoon tulee, se ei todellakaan ole kenenkään ykkösprioriteetti. Ne ovat bonusta joka tulee jos on tullakseen mutta elämänlaatuun ja onnellisuuteen ne ei vaikuta pätkääkään.
Jo se, että jatkuvasti näistä jankutat paljastaa sen miten lapsellisen pinnallinen olet. Ja se olisi jo yksistään suuri miinus ilman mt-ongelmiakin.
ai mä oon niin paska ihminen ja en kestä kuunnella enää tätä paskaa.. lopetan kirjottelun ja kaikki unohdan naiset ikuisesti ja ihmiset ja kaikki.. ostan vaikka pelikoneen ja pysyn kotona.
Vierailija kirjoitti:
No kai mun pitäs laihduttaakki sitte ku on tämä kaljamaha kerta.
Voi elämän kevät!!!
Puhu tuolle nyt sitten tässä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai mä oon niin paska ihminen ja en kestä kuunnella enää tätä paskaa.. lopetan kirjottelun ja kaikki unohdan naiset ikuisesti ja ihmiset ja kaikki.. ostan vaikka pelikoneen ja pysyn kotona.
Masennun lisää ja tuun hulluksi ku en käy missään ja saa ikinä parisuhdetta. Ja huhuh nyt mä oon vielä pinnallinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten naiset etsii vain ja haluaa niitä täydellisiä komeita chadeja joilla on kallis auto ja rahaa, haluaa lapsia on valtava kaveripiiri ja hyvät sosiaaliset taidot, ovat niin ihania eivät ole epätoivosia ja saava jatkuvasti naisia treffeille ja saavat jopa seksiä
Tuo ettei kelpaa kenellekään on ihan tavallinen ongelma ihan kaikille, eikä vain masentuneille ja ylipainoisille miehille. Itse olen 23 v. ihan nätti, hoikka, lääkistä käyvä nainen ja mitään huomiota tai kiinnostusta en ole ikinä vastakkaiselta sukupuolelta saanut. Eli ihan samassa veneessä kaikki ollaan, ei auta surkutella itseään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ettei kelpaa kenellekään on ihan tavallinen ongelma ihan kaikille, eikä vain masentuneille ja ylipainoisille miehille. Itse olen 23 v. ihan nätti, hoikka, lääkistä käyvä nainen ja mitään huomiota tai kiinnostusta en ole ikinä vastakkaiselta sukupuolelta saanut. Eli ihan samassa veneessä kaikki ollaan, ei auta surkutella itseään.
Mitä ihmettä? Kuinka se on ees mahdollista, saisit varmasti miehen!! No mä surkuttelen itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Nin koska sulle kelpaa vain se komea chad joka ajelee sillä hienolla audilla ja on rahaaki ja säästöjä ja hyvä ura ja sosiaaliset taidot
Ei tätä enää jaksa ja parempi tyytyä olla yksin. Mitä muuta vois keksiä elämälle kun naiset, en tiedä.
Mulle ei ees halua ihmiset jutella. töissäki oon aika yksin aina.
Mä oon ihan rikki ja sekasin en mä tiedä.. oon hakenut apua ei se mitään auta, ihmiset vain vihaa mua eivätkä halua jutella mulle, käyn vaa töissä ku oon hoitanu hommani hyvin enkä saanu potkuja. Mitä voisi tehdä en tiedä
Kai se elämänkumppani sit löytyy joskus jos on löytyäkseen en mä kyl saa seksiäkään mistään että ilman on oltava.
Allu ota ne lääkkeesi. Vauhti päällä taas siihen malliin.
No en voi sille mitää että asiat on näin ja oon tälläinen jotenki se on pakko vain elää tätä elämää.
Kai ne normaalit vain pariutuu ja toiset jää rannalle makaamaan sitten. Syön kyllä lääkkeeni sori vaan.
En jaksa enää tätä samaa elämää ja kirjottaa tänne ja ruikuttaa ei tässä ole mitää järkeä. pahenee vaan kaikki ihmiset on ilkeitä ja naiset haluu niitä top 20 chadeja niin voi ettiä sit semmoisen kai mä pärjään elämäni sitte jotenki yksin.
Kai mun pitäs ettiä jostain niitä hiton kavereitaki en mä tiedä mitä tehdä elämälle.. kirjottelen vaan vauvalle ja istun kotona.
No en tiiä ei tässä ole mitää järkee joku pakkomielle ruikuttaa ja kirjotella tänne, en osaa olla erossa täältä. Lähteny käsistä tää koko touhu taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pitäs käydä enempi baareissa ja tää ruikutus vähentää kun tää karkottaa joka naisen, en osaa oikein keskustella ja oon vaikee, yritän heti sitä naista ja en osaa keskustella niitä ja näitä halun heti tavata ja treffata ja päästä naisen lähelle
AP, kuvittele meneväsi kauppaan ostamaan... Vaikkapa tehosekoitin. Kaupassa on myynnissä on 2 erilaista tehosekoitinta. Ne on saman valmistajan tehosekoittimia samalta tehtaalta, ja muuten täysin identtisiä ominaisuuksiltaan, ulkomuodoltaan ja hinnaltaan, mutta niitä myydään kahden eri brändin alaisena. Yhden brändin yhden pakkauksessa lukee pelkkä tuoteseloste, kun taas toisen brändin pakkauksessa lukee näin:
"Tämä tehosekoitin on muuten sitten todella huono. Ei nyt mitenkään erityisen tehoton tai energiasyöppö, tämä ei nyt vaan kelpaa yhtään kenellekään. Kukaan normaali ja arvostettu ei missään nimessä vilkaisekaan tätä tehosekoitin - ei mitään toivoa sellaisesta. Edes totaalinen yhteiskunnan pohjasakka joka yleensä käyttäisi tällaisia rupuromuja ei huoli tätä keittiöönsä."
Tässä kohtaa suosittelen miettimään kumman tehosekoittimen keskivertoihminen mieluummin ostaa, ja mistä se johtuu.
En nyt ihan ymmärrä mulle on todettu lukemisen häiriöitä
Kuvittele että kaupassa on kaksi samanlaista tehosekoitinta myynnissä. Yhden pakkauksessa lukee: "Tämä on tehosekoitin." Toisen pakkauksessa lukee: "Tämä on todella huono tehosekoitin joka ei kelpaa edes huonoille ihmisille." Vaikka tehosekoittimet ovat oikeasti samanlaisia, kaikki haluavat mieluummin ostaa sen ensimmäisen tehosekoittimen, koska toinen mainostaa omaa huonouttaan.
Jos koko ajan kuuluttaa, että "minä olen huonoa seuraa", niin kukaan ei halua sellaisen seuraan. Jos antaa toisen ihmisen päättää itse, oletko huonoa seuraa vai ei, silloin voi löytää seuraa.
En vain ymmärrä miksei kukaan halua munkaa treffeille suomessa on vaikka kuinka paljo naisia ja tuntuu että ne on niin vaikeita ja vaativia ja nirsoja
Ne ei halua sun kaa treffeille koska sinä solvaat heitä kutsumalla vaikeiksi, vaativiksi ja nirsoiksi.
Aijaa että mitä mun pitäs sitte sanoa?
Puhu hitto vie vaikka säästä. Kukaan ei jaksa sellaista joka heti kättelyssä aloittaa v*ttuilun.
No kai mun pitäs laihduttaakki sitte ku on tämä kaljamaha kerta.