On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Vierailija kirjoitti:
toinen masis + "heikkolahjainen" kirjoitti:
Sun täytyy AP sisäistää, että ainoa absoluuttinen este seuran löytämiselle on sun asenteessa. Erittäin huonokin itsetunto menee kyllä, mutta sun puheesta säteilee sellainen hyper-giga-itsesääli joka on kääntynyt ylimielisyydeksi. Kenestä ajattelit saada seuraa elämääsi, kun haukut nirsoksi ihmiset jotka on erilaisia kuin sinä, ja haukut omalla avoimella itseinhollasi kaikki ne jotka on samanlaisia?
En jaksa tätä elämää enää. Mitä mun pitäs sanoa luovuttaa suosiolla sitten, etsiä joku kehitysvammainen ku en kerta saa normaalia naista, elää vain yksin ja katella leffoja ja käydä töissä.. mä oon vaikee ihminen ja ruikutan ja jauhen samaa levyä. Säälin itteeni ja oon pilannu asioita.
Varmaa asenteessa on sitten jotain vikaa luultavasti.
Jos ihan oikeasti on heikkolahjainen, niin miksi hakata päätä seinään? Kai Suomesta löytyy heikkolahjaisia naisiakin joltain palstalta?
Ei se onni tule etsimättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pitäs käydä enempi baareissa ja tää ruikutus vähentää kun tää karkottaa joka naisen, en osaa oikein keskustella ja oon vaikee, yritän heti sitä naista ja en osaa keskustella niitä ja näitä halun heti tavata ja treffata ja päästä naisen lähelle
Sun pitää parantaa keskustelutaitoasi. Ei auta se,että olet yksin nurkassa eikä se,että olet heti liian tungetteleva. Opettele jossain keskustelutaitoja ja hienovaraista lähestymistä.
En osaa keskustella. rupeen yrittämään naista ja haluan tavata ja kiinnostun helposti. Mitä mun pitäs keskustella en mä tiedä? En mä uskalla lähestyä naisia missään
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan oikeasti on heikkolahjainen, niin miksi hakata päätä seinään? Kai Suomesta löytyy heikkolahjaisia naisiakin joltain palstalta?
Mulla on laaja alainen oppimisvaikeus ja kielellistä häiriötä sekä masennus ja epävakaan persoonaan piirteitä
En mä jaksa enää yrittää mitää.. Pysyn vaan yksin. Ei tässä vain ole mitää järkeä.. tinderiki pitäs poistaa ja ei sieltä onnistu mikää ne on niin eri tilanteessa noi naiset ja eri levelillä koulutettuja hoikkia ja kauniita normaaleita.
Mulla on monta deitti ilmotusta mut kukaan ei ota yhteyttä kukaa ei halua ees lähestyä niin mun taso on näköjään ihan nolla saada seuraa, täytyy se sit vaan hyväksyä ja elää yksin.
Mulle taas itselleni kelpaisi aika monikin nainen mutta ei siinä vain ole järkeä että mä kiinnostun ja naista ei kiinnosta yhtään. Edes jutella. Lähinnä juoksee karkuun ja torjuu mut heti
Loppupeleis taidan luovuttaa ja olla yksin ku ei tässä loppupeleis ole mitää järkee mut on tutkittu ja diagnoosit tehty ja mulla ei oo ees kavereita oikein että ei vissiin kovin hyvin mene, käyn toki töissä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pitäs käydä enempi baareissa ja tää ruikutus vähentää kun tää karkottaa joka naisen, en osaa oikein keskustella ja oon vaikee, yritän heti sitä naista ja en osaa keskustella niitä ja näitä halun heti tavata ja treffata ja päästä naisen lähelle
AP, kuvittele meneväsi kauppaan ostamaan... Vaikkapa tehosekoitin. Kaupassa on myynnissä on 2 erilaista tehosekoitinta. Ne on saman valmistajan tehosekoittimia samalta tehtaalta, ja muuten täysin identtisiä ominaisuuksiltaan, ulkomuodoltaan ja hinnaltaan, mutta niitä myydään kahden eri brändin alaisena. Yhden brändin yhden pakkauksessa lukee pelkkä tuoteseloste, kun taas toisen brändin pakkauksessa lukee näin:
"Tämä tehosekoitin on muuten sitten todella huono. Ei nyt mitenkään erityisen tehoton tai energiasyöppö, tämä ei nyt vaan kelpaa yhtään kenellekään. Kukaan normaali ja arvostettu ei missään nimessä vilkaisekaan tätä tehosekoitin - ei mitään toivoa sellaisesta. Edes totaalinen yhteiskunnan pohjasakka joka yleensä käyttäisi tällaisia rupuromuja ei huoli tätä keittiöönsä."
Tässä kohtaa suosittelen miettimään kumman tehosekoittimen keskivertoihminen mieluummin ostaa, ja mistä se johtuu.
Ainut et oon ihan komea ja pitkä ja näytän normaalilta muuten en sit taida olla normaali, aina jos juttelen naiselle ei sitä kiinnosta tai muuten se on varattu tai ei halua mitää ja haluaa olla sinkkuna mulla taas haku päällä jatkuvasti ja jotenki oon erilainen ja ne naiset on ihan vääränlaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, kuvittele meneväsi kauppaan ostamaan... Vaikkapa tehosekoitin. Kaupassa on myynnissä on 2 erilaista tehosekoitinta. Ne on saman valmistajan tehosekoittimia samalta tehtaalta, ja muuten täysin identtisiä ominaisuuksiltaan, ulkomuodoltaan ja hinnaltaan, mutta niitä myydään kahden eri brändin alaisena. Yhden brändin yhden pakkauksessa lukee pelkkä tuoteseloste, kun taas toisen brändin pakkauksessa lukee näin:
"Tämä tehosekoitin on muuten sitten todella huono. Ei nyt mitenkään erityisen tehoton tai energiasyöppö, tämä ei nyt vaan kelpaa yhtään kenellekään. Kukaan normaali ja arvostettu ei missään nimessä vilkaisekaan tätä tehosekoitin - ei mitään toivoa sellaisesta. Edes totaalinen yhteiskunnan pohjasakka joka yleensä käyttäisi tällaisia rupuromuja ei huoli tätä keittiöönsä."
Tässä kohtaa suosittelen miettimään kumman tehosekoittimen keskivertoihminen mieluummin ostaa, ja mistä se johtuu.
En nyt ihan ymmärrä mulle on todettu lukemisen häiriöitä
Vierailija kirjoitti:
No mulla on epävakaan persoonan piirteet.. masennus keski vaikea, autismin kirjon epäiltyä.. heikkolahjaisuus syntymästä.. ei oo kavereita ollut vuosiin ei oo ketään.. perhe vain ja työpaikka
En ihmettelisi jos naiset eivät kilvan luoksesi rientäisi. Kyllä tuossa on jo niin raskas setti että 99,99% naisista kääntää selän. Kuten aivan varmasti tekisi mieskin jos tuo painolasti olisi naisella. Paitsi jos pelkkää patjaa hakee, muusta viis.
Tämä asia ei viisi vuotta jankuttaessasi ole muuttunut, eikä muut nytkään. Mutta jos mielesi on parempi kun saat mieltäsi purkaa tänne tee se toki. Kukaan ei kuitenkaan pääsi sisältöä pysty korjaamaan, se on se mikä on. Lääkkeet saat jotta olisi helpompi kestää ja hallita arkeasi, ja sitä terapiaa saat jotta saat tukea jostain suunnasta.
Ketään ei voi pakottaa sinua huolimaan ja ketään ei syyttää siitä että haluaa tasavertaisen kumppanin, ei ongelmakimppua. Psyykkisesti sairaan ja tasapainottoman ihmisen kanssa eläminen on niin raskasta että ketään ei vo syyttää ettei siihen halua ryhtyä.
On asioita joille vain ei mitään voi, päätä ei voi vaihtaa. On vain opittava elämään sen kanssa mitä on saanut, niin me kaikki joudumme.
Kai mä myös säälin itteeni et oon pilannu asiani elämässä ja velkaa on niin hitosti enkä tee asioille mitää ja pyörin vaan ympyrää.
Vierailija kirjoitti:
Löytyyhän meitä mutta monet meistä on kotiäitejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on epävakaan persoonan piirteet.. masennus keski vaikea, autismin kirjon epäiltyä.. heikkolahjaisuus syntymästä.. ei oo kavereita ollut vuosiin ei oo ketään.. perhe vain ja työpaikka
En ihmettelisi jos naiset eivät kilvan luoksesi rientäisi. Kyllä tuossa on jo niin raskas setti että 99,99% naisista kääntää selän. Kuten aivan varmasti tekisi mieskin jos tuo painolasti olisi naisella. Paitsi jos pelkkää patjaa hakee, muusta viis.
Tämä asia ei viisi vuotta jankuttaessasi ole muuttunut, eikä muut nytkään. Mutta jos mielesi on parempi kun saat mieltäsi purkaa tänne tee se toki. Kukaan ei kuitenkaan pääsi sisältöä pysty korjaamaan, se on se mikä on. Lääkkeet saat jotta olisi helpompi kestää ja hallita arkeasi, ja sitä terapiaa saat jotta saat tukea jostain suunnasta.
Ketään ei voi pakottaa sinua huolimaan ja ketään ei syyttää siitä että haluaa tasavertaisen kumppanin, ei ongelmakimppua. Psyykkisesti sairaan ja tasapainottoman ihmisen kanssa eläminen on niin raskasta että ketään ei vo syyttää ettei siihen halua ryhtyä.
On asioita joille vain ei mitään voi, päätä ei voi vaihtaa. On vain opittava elämään sen kanssa mitä on saanut, niin me kaikki joudumme.
Sitten mä en saa enää koskaan ketään ja tekisi mieli van itkeä. on velkaaki 30 tuhatta lähemmäs, en halua lapsia ja masennus on kestäny jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten mä en saa enää koskaan ketään ja tekisi mieli van itkeä. on velkaaki 30 tuhatta lähemmäs, en halua lapsia ja masennus on kestäny jo vuosia.
En voi sille mitään että mä olen tälläinen, Pysyn sitte vain yksin elämäni en tiiä mitä tästä tulee, jaksanko kauan elää ja mikää ei tuota hyvää kun kaipais parisuhdetta, ei oo ees kavereita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitte jankuteta välillä mietin miks oon olemassa, miksi mun pitää kärsiä sinkkuna vuosikausia ja ehkä lopun elämääni koska vika ei ole ulkonäössä. Komea mä silti olen ja pitkä
Ei enää huvita mitää masennun kotona ja rupeen pelaamaan jotain, ei kiinnosta tavata ihmisiä kun on yksin ja säälii vain itteensä ja paskana. Kauniita naisia jokapaikassa ja tietää ettei voi koskaan kelvata heille.
En mä ymmärrä miten toisilla on niin helppoa löytää se parisuhde ja saada läheisyyttä ja pusuja ja kaikkee, muuttaa yhteen, mä oon jo 37 v ja jumissa elämässä.. taidan käydä pitkään terapiassa ja teen töitä ja makselen velkojani
En jaksa tätä elämää enää. Mitä mun pitäs sanoa luovuttaa suosiolla sitten, etsiä joku kehitysvammainen ku en kerta saa normaalia naista, elää vain yksin ja katella leffoja ja käydä töissä.. mä oon vaikee ihminen ja ruikutan ja jauhen samaa levyä. Säälin itteeni ja oon pilannu asioita.