Uskallatko sanoa samat negatiiviset asiat
myös päin naamaa henkilölle kun täälläkin niitä jauhat?
Kommentit (13)
Yleensä tulee sanottua negatiiviset asiat kohteelle, jos se on tarpeellista. Täällä en niitä rallattele.
Haukun ja kiusaan. Mulla on laaja ystäväpiiri, oon erittäin vaikutusvaltainen ja siksipä voin kiusata!
Vierailija kirjoitti:
Haukun ja kiusaan. Mulla on laaja ystäväpiiri, oon erittäin vaikutusvaltainen ja siksipä voin kiusata!
voi miten hienoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi miten hienoa
Ja yleensä kostan enkä lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi miten hienoaJa yleensä kostan enkä lopeta.
Sun kaltaisilla ei ole minkäänlaista moraalia. Myisit varmaan läheisesikin jos tulisi sellainen tilanne
Harvoin ne liittyvät johonkin henkilöön vaan yleisiin ilmiöihin. En tunne tarvetta mennä sanomaan vaikka Päivi Räsäselle, ettei uskontoa ja politiikkaa pitäisi sekoittaa keskenään. Tai Li Anderssonille, etten halua maksaa euroakaan enempää veroja.
Työni on joka päivä haukkua täällä julkkiksia. Itse olen susiruma läski Vanhapiika. En kelpaa kellekään... Syön mt lääkkeitä ja omanarvontunto nolla. Nimettönä vain uskallan sylkeä täällä.
Mä haukun kaikkia sinkkuja. Nehän on rumia ja läskejä. Oon onnellisessa suhteessa ja näytän tosi hyvältä!
Niin mitkä samat asiat?
En mä täällä käy mitään mielikuvituskeskusteluja tuttujeni kanssa.
Up