Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatteko selittää miksi nainen suuttui minulle?

Vierailija
25.11.2022 |

Tapailemani nainen oli useampaan kertaan valitellut miten haluaisi tavata kavereitani. Sanoin useampaan kertaan, että se on huono idea, mutta valittelu jatkui. No pyynnöstä järjestin tapaamisen ja kaverini ottivat vähän liikaa alkoa ja laukoivat tökeröitä juttuja naisesta. Nyt sitten nainen suuttui _minulle_ siitä, että kaverini olivat törppöilleet, vaikka hän ihan itse varoitteluista huolimatta halusi nähdä kaverini. Mitä ihmettä? Osaatteko selittää käytöstä?

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ajattelee, että olet samanlainen mulqqu, koska miten muuten olisit sellaisten kaveri?

Tuntee itsensä huijatuksi, kun luuli että olit kunnollinen ja nyt ajattelee sun todellisen luonteen paljastuneen.

Olihan tämä huumoria? Ei kai kukaan voi oikeasti ajatella näin?

Mikäs tuossa nyt oli vinksallaan? Kyllähän se jotain ihmisestä kertoo millaisia kavereita hällä on.

En minä ainakaan ole tehnyt päätelmiä kenestäkään heidän perheensä tai kavereidensa perusteella.

Perhettä ei voi valita, mutta kaverit nimenomaan valitaan. Kaverit on se joukko ihmisiä, jotka sinä olet nimenomaan halunnut ja valinnut elämääsi. Todellakin se kertoo sinusta ihmisenä millaisia kavereita sinä olet elämääsi valinnut.

Vierailija
42/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en seurustelisi miehen kanssa, jolla on typeriä kavereina. Koska minä ainakin haluan seurustella sellaisen miehen kanssa, jolla on hyviä ystäviä ja jotka arvostavat naisia. Sellaisten kavereiden kanssa minäkin viihtyisin.

Tietäisin, että siitä tulisi suhteen edetessä ongelma, kun en itse koskaan haluaisi pyytää miehen kavereita mihinkään juhliin tai mennä miehen mukana mihinkään hänen kavereiden juhliin, koska en sietäisi heidän törkyilyä ja naisten halveksintaa. Ei sellainen suhde vaan kestäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymisetkö vain mukana, kun kaverisi vain laukoivat törppöjä juttuja naisesta? Ihmettelisin naisena enemmän, miksi kaveeraat kuspäitten ja liikaa alkoa ottavien kanssa? 

En. En pidä tuosta piirteestä heissä, mutta kaikki eivät kai voi juoda järkevästi. Itse en juo koskaan humalahakuisesti.

Edelleen, miksi kaveeraat sellaisten ihmisten kanssa? Se nimittäin antaa kuvan, että hyväksyt heidän toiminnan (nais(t)en haukkumisen, liikajuomisen, muita mahdollisia kamalia tapoja) ja olet mahdollisesti siinä myös mukana. 

Minusta kaveripiiri kertoo myös ihmisestä jotakin.

Edelleen, yritin kaikilla mahdollisilla tavoilla estää kyseisen tapahtuman, mutta nainen voimakkaasti ajoi itsensä siihen.

Hän ei kuitenkaan ole vastuussa kavereidesi käytöksestä.

Ootko joku n a I s V I ha t r o l Li, joka keksityllä tarinalla yrittää vastuuttaa naisia miesten huonosta käytöksestä?

Vastuu on kuitenkin aina niillä, jotka käyttäytyy huonosti.

Vierailija
44/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap ajattelisi siitä, jos tyttöystävän kaikki läheisimmät kaverit pettäisivät miesystäviään aina illanvietoissa? Että juu ihan todennäköisesti just se ap:n tyttökaveri on kaveriporukan ainoa kunnollinen?

En edelleenkään ymmärrä miten tyttöystävän kavereiden toiminta vaikuttaisi millään tavalla siihen miten ajattelen tyttöystävästäni? Vai ajattelitko nyt, että pettäminen on se ainoa naisia yhdistävä seikka?

Etkö yhtään ihmettelisi, jos ne kaverit olis vaikka täysin wt, tai vaikka ammattihoratsuja?  Tai kaikki mt-ongelmaisia, tai uskovaisia? Etkö miettisi, et mitä kaikkea yhteistä heillä onkaan?

En. En miettisi asiaa sen enempää eikä mulla omalta puoleltani olisi niin suurta kiinnostusta heihin tutustuakaan. Osaan muodostaa mielipiteeni naisesta sen perusteella millainen hän on kahden kesken kanssani.

Vierailija
45/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymisetkö vain mukana, kun kaverisi vain laukoivat törppöjä juttuja naisesta? Ihmettelisin naisena enemmän, miksi kaveeraat kuspäitten ja liikaa alkoa ottavien kanssa? 

En. En pidä tuosta piirteestä heissä, mutta kaikki eivät kai voi juoda järkevästi. Itse en juo koskaan humalahakuisesti.

Edelleen, miksi kaveeraat sellaisten ihmisten kanssa? Se nimittäin antaa kuvan, että hyväksyt heidän toiminnan (nais(t)en haukkumisen, liikajuomisen, muita mahdollisia kamalia tapoja) ja olet mahdollisesti siinä myös mukana. 

Edelleen, yritin kaikilla mahdollisilla tavoilla estää kyseisen tapahtuman, mutta nainen voimakkaasti ajoi itsensä siihen.

Miksi halusit estää tapahtuman? 

Kaveripiirisi kertoo ja paljastaa sinusta paljon. Jos ajattelit parisuhteeseen kyseisen naisen kanssa, ajattelitko pitää hänet pimennossa näistä "kavereista", tutuista ja perheestäsi? Toisin kuin perhettä, kaveripiiriä voi valikoida ja olla olematta sellaisten kaveri, joiden käytöstä/ajatusmaailmaa/muuta ei näe asiallisena. Kaveeraamalla kuvailemiesi henkilöiden kanssa osoitat naiselle, että hyväksyt naisen haukkumisen. 

Olisiko sinulle ok, jos nainen toisi sinut näytille kaveripiirilleen ja he haukkuisivat sinut + käyttäisivät vaikkapa huumeita?

Vierailija
46/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko joku n a I s V I ha t r o l Li, joka keksityllä tarinalla yrittää vastuuttaa naisia miesten huonosta käytöksestä?

En minäkään ole vastuussa muiden ihmisten käytöksestä. Olen täysin samaa mieltä siitä, että vastuu on sillä, joka käyttäytyy huonosti. En todellakaan puolustele kavereitani ja ymmärrän täysin, jos nainen olisi _heille_ vihainen.

Vierailija
47/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustitko naista, kun kaverisi ilmeisesti laukoivat hänelle jotain loukkaavaa?

En. Olin hiljaa ja facepalmasin, koska arvasin tilanteen etukäteen. Nainen olisi voinut sanoa: "Joo, olit oikeassa. Tämä oli huono idea kuten sanoit." mutta sen sijaan hän päätti suuttua minulle. Mikä logiikka?

Logiikka on se, että kaverisi ovat idareita ja hyvä mies puolustaa naistaan idareilta.

Niin puolustinkin, koska yritin useampaan kertaan estää tapaamisen. Ei vain kelvannut.

Estitkö vain, vai kerroitko naisellesi, miksi et halunnut hänen tapaavan heitä? Sanoitko, et ystäväsi ovat idareita?

Selitin, että kaverit juovat vähän liikaa ja humalassa laukovat typeryyksiä eikä naisella tule varmasti olemaan hauskaa. Kuulemma stressasin turhasta jne.

Ok. No mutta ymmärrätkö naisen mielensäpahoittamista ollenkaan? Juttelun paikka. Mikä häntä harmittaa, mikä sua harmittaa ym. 

Ymmärrän hyvin, että nainen pahoitti mielensä ja että on vihainen känniääliöille. Sitä en ymmärrä miksi hän on vihainen minulle. 

Ok. Mitä vastasi kun kysyit? 

Vierailija
48/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap ajattelisi siitä, jos tyttöystävän kaikki läheisimmät kaverit pettäisivät miesystäviään aina illanvietoissa? Että juu ihan todennäköisesti just se ap:n tyttökaveri on kaveriporukan ainoa kunnollinen?

En edelleenkään ymmärrä miten tyttöystävän kavereiden toiminta vaikuttaisi millään tavalla siihen miten ajattelen tyttöystävästäni? Vai ajattelitko nyt, että pettäminen on se ainoa naisia yhdistävä seikka?

Eli se, että sun tyttöystävääsi ei haittaisi ollenkaan se, että sen kaverit paneskelisi suhteen ulkopuolella ei herättäisi sinussa kysymystä, että millainen suhtautuminen sun tyttöystävällä on yleensä pettämiseen, etkä koskaan tyttöystäväsi ollessa näiden pettäjäkavereiden kanssa juhlimassa miettisi, että ehkä tyttöystäväsi jakaa ystäviensä elämänarvot ja ei ehkä epäröi pettää sinua?

Vierailija
49/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveripiirisi kertoo ja paljastaa sinusta paljon. Jos ajattelit parisuhteeseen kyseisen naisen kanssa, ajattelitko pitää hänet pimennossa näistä "kavereista", tutuista ja perheestäsi? Toisin kuin perhettä, kaveripiiriä voi valikoida ja olla olematta sellaisten kaveri, joiden käytöstä/ajatusmaailmaa/muuta ei näe asiallisena. Kaveeraamalla kuvailemiesi henkilöiden kanssa osoitat naiselle, että hyväksyt naisen haukkumisen. 

Olisiko sinulle ok, jos nainen toisi sinut näytille kaveripiirilleen ja he haukkuisivat sinut + käyttäisivät vaikkapa huumeita?

Halusin estää tapahtuman, koska tiesin, että joku laukoo humalassa jotain typerää ja nainen loukkaantuu. Se yllätti, että minulle suututtiin. Minulle sopii erinomaisesti, että nainen ei joudu törppöilijöiden kanssa tekemisiin ja siihen alunperin pyrinkin. Jos naisen kaveripiiri haukkuisi minut, niin olisin ehkä kaveripiirille loukkaantunut enkä naiselle, jolla ei ole haukkumiseen osaa eikä arpaa. Uskoisin myös kerrasta, jos nainen sanoisi, että kavereiden tapaaminen ei ole ehkä hyvä asia enkä jäisi vänkäämään.

Vierailija
50/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö yhtään ihmettelisi, jos ne kaverit olis vaikka täysin wt, tai vaikka ammattihoratsuja?  Tai kaikki mt-ongelmaisia, tai uskovaisia? Etkö miettisi, et mitä kaikkea yhteistä heillä onkaan?

En. En miettisi asiaa sen enempää eikä mulla omalta puoleltani olisi niin suurta kiinnostusta heihin tutustuakaan. Osaan muodostaa mielipiteeni naisesta sen perusteella millainen hän on kahden kesken kanssani.

Ehkä haetkin kevyttä suhdetta? Aika moni haluaa tutustua rakkaansa tärkeisiin ihmisiin, minusta outoa jos et halua. En keksi, miksi haluaisin kahden hengen kuplan, kun voin saada 30 hengen kuplan, paitsi jos olet puhdasverinen individualisti. Itse olen saanutkin, verkostooni kuuluu oman lähipiirini lisäksi mieheni sukulaisia ja ystäviä <3

Vierailija
51/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella usein esim. narsistit on aivan ihania kaksistaan. Kuva ihmisestä muodostuu koko hänen elämästään. Niistä elämänvalinnosta mitä hän on tehnyt, mitä mieltä hän niistä on ja miltä hänen elämänsä nyt näyttää. Sun tyttöystäväsi ei ole olemassa pelkästään sinulle, vaan myös hänen ystävilleen, perheelleen ja kollegoilleen jne. Sun tyttöystäväsi on sama ihminen riippumatta onko hän sinun vai ystävänsä seurassa. 

Vierailija
52/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se, että sun tyttöystävääsi ei haittaisi ollenkaan se, että sen kaverit paneskelisi suhteen ulkopuolella ei herättäisi sinussa kysymystä, että millainen suhtautuminen sun tyttöystävällä on yleensä pettämiseen, etkä koskaan tyttöystäväsi ollessa näiden pettäjäkavereiden kanssa juhlimassa miettisi, että ehkä tyttöystäväsi jakaa ystäviensä elämänarvot ja ei ehkä epäröi pettää sinua?

Ei tietenkään herättäisi. Ei minullakaan ole kavereideni kanssa samanlaisia elämänarvoja, joten olisi aika typerää olettaa toisesta vastaavaa. Kyllä toisen arvot ja asenteet paljastuvat kahden kesken ellei toinen erityisesti halua niitä piilottaa.

Vierailija
53/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet itke ja vingu jossain vauvafoorumilla.

Vierailija
54/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole vastuussa muiden ihmisten käytöksestä. Olen täysin samaa mieltä siitä, että vastuu on sillä, joka käyttäytyy huonosti. En todellakaan puolustele kavereitani ja ymmärrän täysin, jos nainen olisi _heille_ vihainen.

Jokainen on vastuussa siitä, että puuttuu huonoon käytökseen. Ei ole ok vain katsoa sivusta ja ajatella "mitäs minä sanoin".

Vierailija
55/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä haetkin kevyttä suhdetta? Aika moni haluaa tutustua rakkaansa tärkeisiin ihmisiin, minusta outoa jos et halua. En keksi, miksi haluaisin kahden hengen kuplan, kun voin saada 30 hengen kuplan, paitsi jos olet puhdasverinen individualisti. Itse olen saanutkin, verkostooni kuuluu oman lähipiirini lisäksi mieheni sukulaisia ja ystäviä <3

Naisen tuttavapiiri on naisen tuttavapiiri, joten aloite tutustumisiin täytyy mielestäni tulla hänen puoleltaan. En ole kovin ekstrovertti enkä viihdy isoissa porukoissa, joten suurta kaipuuta isoon verkostoon ei ole.

Vierailija
56/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin estää tapahtuman, koska tiesin, että joku laukoo humalassa jotain typerää ja nainen loukkaantuu. Se yllätti, että minulle suututtiin. Minulle sopii erinomaisesti, että nainen ei joudu törppöilijöiden kanssa tekemisiin ja siihen alunperin pyrinkin. Jos naisen kaveripiiri haukkuisi minut, niin olisin ehkä kaveripiirille loukkaantunut enkä naiselle, jolla ei ole haukkumiseen osaa eikä arpaa. Uskoisin myös kerrasta, jos nainen sanoisi, että kavereiden tapaaminen ei ole ehkä hyvä asia enkä jäisi vänkäämään.

Miksi siis yllätyt, jos nainen ottaa etäisyyttä törppöilijöiden joukkoon (sinä + kaverisi)? Minusta olisi oikeastaan aika hyvä, että tapaa miehen luonnollisessa ympäristössään ja näkee, miten hän toimii normaaleissa sosiaalisissa ympyröissään. Se paljastaa, millainen mies oikeasti on.

Vierailija
57/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on typeriä kavereita, niin

a) olet itsekin yhtä ääliö, kun viihdyt heidän seurassaan

b) et saa fiksumpaakaan seuraa = sinussa on joku vika. Oma tahto, ryhti ja suunta puuttuu.

Valitse itse.

Vierailija
58/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulema: Älä ala seurusteleman näköalattoman nirppanokan kanssa.

Ihmisen tuttavien kirjo voi alkaa wt-juoposta yliopiston rehtoriin asti, kuten minulla. Armeija-ajoilta lähtien yksi kaverini on ollut päätoiminen pubi-juoppo ja toinen golf-kaverini on professori.

Vierailija
59/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä oletkin vastuussa  _omasta_ käytöksestäsi.

Kuvittele, että katsoisit vierestä kun ystäväsi k * d u tt a* s i  kissan k u 0l * a ak s * sanomatta mitään, yrittämättä estää ja jatkaisit tämän jälkeen kaveruussuhdetta ko. tyypin takia, niin joka ilta sun tyttöystäväsi joutuisi nukkumaan sellisen kundin vieressä, joka katsoi vierestä kun hänen kaverinsa k *d u t t i k u 0 l i a ak s *    kissan. Eikä yrittänyt estää. Eikä edes päättänyt kaverisuhdetta moiseen otukseen. Mä en haluaisi nukkua sellaisen kundin vieressä. Se on sinun tekosi, että hyväksyt moisen. 

Vierailija
60/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on typeriä kavereita, niin

a) olet itsekin yhtä ääliö, kun viihdyt heidän seurassaan

b) et saa fiksumpaakaan seuraa = sinussa on joku vika. Oma tahto, ryhti ja suunta puuttuu.

Valitse itse.

c) siedän typeryyttä lapsuudesta asti kuljetun matkan, lapsuuden harrastuksien ja yhteisten kiinnostuksen kohteiden vuoksi (punttisali, jalkapallo), vaikka kännitoilailuun menee hermot. Fiksumpia juttuja varten on sitten muut kaverit, mutta he asuvat ihan muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä