Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatteko selittää miksi nainen suuttui minulle?

Vierailija
25.11.2022 |

Tapailemani nainen oli useampaan kertaan valitellut miten haluaisi tavata kavereitani. Sanoin useampaan kertaan, että se on huono idea, mutta valittelu jatkui. No pyynnöstä järjestin tapaamisen ja kaverini ottivat vähän liikaa alkoa ja laukoivat tökeröitä juttuja naisesta. Nyt sitten nainen suuttui _minulle_ siitä, että kaverini olivat törppöilleet, vaikka hän ihan itse varoitteluista huolimatta halusi nähdä kaverini. Mitä ihmettä? Osaatteko selittää käytöstä?

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko selittää miksi teit tämän provoaloituksen? 🤪

Vierailija
2/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suututti jos kaveeraat mulkqjen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustitko naista, kun kaverisi ilmeisesti laukoivat hänelle jotain loukkaavaa?

Vierailija
4/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et puolustanut häntä idiootti-kavereittesi edessä

Vierailija
5/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustitko naista, kun kaverisi ilmeisesti laukoivat hänelle jotain loukkaavaa?

En. Olin hiljaa ja facepalmasin, koska arvasin tilanteen etukäteen. Nainen olisi voinut sanoa: "Joo, olit oikeassa. Tämä oli huono idea kuten sanoit." mutta sen sijaan hän päätti suuttua minulle. Mikä logiikka?

Vierailija
6/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ajattelee, että olet samanlainen mulqqu, koska miten muuten olisit sellaisten kaveri?

Tuntee itsensä huijatuksi, kun luuli että olit kunnollinen ja nyt ajattelee sun todellisen luonteen paljastuneen.

Vierailija
7/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Ei todella kannata tavata liikaa alkoa ottavia. Nainen luuli varmaan että kaverisi ovat munkkiluostarista kotoisin tai kirkkokuorosta, kilttejä.

Vierailija
8/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Olin hiljaa ja facepalmasin, koska arvasin tilanteen etukäteen. Nainen olisi voinut sanoa: "Joo, olit oikeassa. Tämä oli huono idea kuten sanoit." mutta sen sijaan hän päätti suuttua minulle. Mikä logiikka?

Logiikka on se, että kaverisi ovat idareita ja hyvä mies puolustaa naistaan idareilta.

Vierailija
9/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
10/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtui sinun sukupuolestasi.

Vierailija
11/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ajattelee, että olet samanlainen mulqqu, koska miten muuten olisit sellaisten kaveri?

Tuntee itsensä huijatuksi, kun luuli että olit kunnollinen ja nyt ajattelee sun todellisen luonteen paljastuneen.

Olihan tämä huumoria? Ei kai kukaan voi oikeasti ajatella näin?

Vierailija
12/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikka on se, että kaverisi ovat idareita ja hyvä mies puolustaa naistaan idareilta.

Niin puolustinkin, koska yritin useampaan kertaan estää tapaamisen. Ei vain kelvannut.

Vierailija
13/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tuossa nyt oli vinksallaan? Kyllähän se jotain ihmisestä kertoo millaisia kavereita hällä on.

Vierailija
14/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen huomasi eroottisen latauksen. Otat häntää kaveriltasi

Vierailija
15/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Lika barn leka bäst, ajattelee monet. Miksi muuten kavereinasi olisi mulqquja?

Vierailija
16/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kerro minulle, ketkä on ystäviäsi, niin minä kerron sinulle, millainen sinä olet!"

Vierailija
17/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tuossa nyt oli vinksallaan? Kyllähän se jotain ihmisestä kertoo millaisia kavereita hällä on.

En minä ainakaan ole tehnyt päätelmiä kenestäkään heidän perheensä tai kavereidensa perusteella.

Vierailija
18/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymisetkö vain mukana, kun kaverisi vain laukoivat törppöjä juttuja naisesta? Ihmettelisin naisena enemmän, miksi kaveeraat kuspäitten ja liikaa alkoa ottavien kanssa? 

Vierailija
19/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että yleisemmin henkilö on juuri sellainen, kun hänen läheiset kaverit ovat.

Eli jos kaverit puhuvat pskaa naisesta, niin todennäköisesti puhut myös sinä. Ja jos et millään tavalla puolustanut häntä kavereiltasi, niin et varmaan välitä naisen tunteista. 

Taidat olla kavereittesi tossun alla. 

Vierailija
20/135 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin puolustinkin, koska yritin useampaan kertaan estää tapaamisen. Ei vain kelvannut.

Kerroitko suoraan, että kaverisi ovat törkeitä paskakasoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän