Osaatteko selittää miksi nainen suuttui minulle?
Tapailemani nainen oli useampaan kertaan valitellut miten haluaisi tavata kavereitani. Sanoin useampaan kertaan, että se on huono idea, mutta valittelu jatkui. No pyynnöstä järjestin tapaamisen ja kaverini ottivat vähän liikaa alkoa ja laukoivat tökeröitä juttuja naisesta. Nyt sitten nainen suuttui _minulle_ siitä, että kaverini olivat törppöilleet, vaikka hän ihan itse varoitteluista huolimatta halusi nähdä kaverini. Mitä ihmettä? Osaatteko selittää käytöstä?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Hymisetkö vain mukana, kun kaverisi vain laukoivat törppöjä juttuja naisesta? Ihmettelisin naisena enemmän, miksi kaveeraat kuspäitten ja liikaa alkoa ottavien kanssa?
En. En pidä tuosta piirteestä heissä, mutta kaikki eivät kai voi juoda järkevästi. Itse en juo koskaan humalahakuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustitko naista, kun kaverisi ilmeisesti laukoivat hänelle jotain loukkaavaa?
En. Olin hiljaa ja facepalmasin, koska arvasin tilanteen etukäteen. Nainen olisi voinut sanoa: "Joo, olit oikeassa. Tämä oli huono idea kuten sanoit." mutta sen sijaan hän päätti suuttua minulle. Mikä logiikka?
Logiikka on se, että kaverisi ovat idareita ja hyvä mies puolustaa naistaan idareilta.
Niin puolustinkin, koska yritin useampaan kertaan estää tapaamisen. Ei vain kelvannut.
Kerroitko suoraan, että kaverisi ovat törkeitä paskakasoja?
Suurin piirtein joo, mutta en ihan noilla sanoilla. Kuulemma "stressaan turhaan, varmasti ovat ihan mukavia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymisetkö vain mukana, kun kaverisi vain laukoivat törppöjä juttuja naisesta? Ihmettelisin naisena enemmän, miksi kaveeraat kuspäitten ja liikaa alkoa ottavien kanssa?
En. En pidä tuosta piirteestä heissä, mutta kaikki eivät kai voi juoda järkevästi. Itse en juo koskaan humalahakuisesti.
Edelleen, miksi kaveeraat sellaisten ihmisten kanssa? Se nimittäin antaa kuvan, että hyväksyt heidän toiminnan (nais(t)en haukkumisen, liikajuomisen, muita mahdollisia kamalia tapoja) ja olet mahdollisesti siinä myös mukana.
Minusta kaveripiiri kertoo myös ihmisestä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ollaan perustamassa suhdetta, nainen olettaa, että saa päättää kaverisi, vaatetuksesi, rahan-, vapaa-ajan- ja alkoholin käyttösi itse. Sinulla ei ole asiaan mitään sanomista. Maailma vaan on sellainen.
Ehkä hän tosiaan halusi, että voidaan pitää jotain hienoja illanistujaisia hänen ja minun kavereideni kanssa, mutta kun kaverini ovat känniääliöitä, ei se onnistu eikä silloin suhteestakaan voi tulla mitään. Mielestäni aika pinnallista, mutta ehkä kuvaa nykyaikaa.
Jessus mitä sankareita, sekä aloittaja että kaverit😁 Oli tämä sit provo tai ei. Saa olla entistäkin kiitollisempi omasta fiksusta ja tasokkaasta miehestä, joka ei koskaan jäisi hiljaa hyväksymään ja hymistelemään, jos muita ihmisiä kommentoitaisiin tökerösti. Saati siinä tapauksessa, että se kohde olisi hänen oma kumppaninsa. Kuulostaa ihan yläkouluikäisten touhulta.
Eiköhän sille ole ihan syynsä, miksi jotkut vain tapailevat ja ehkä seilaavat suhteesta toiseen, ja jotkut taas onnistuvat rakentamaan pitkän ja onnellisen ihmissuhteen. Toivottavasti nainen ymmärtää, että huomattavasti parempaakin on saatavilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustitko naista, kun kaverisi ilmeisesti laukoivat hänelle jotain loukkaavaa?
En. Olin hiljaa ja facepalmasin, koska arvasin tilanteen etukäteen. Nainen olisi voinut sanoa: "Joo, olit oikeassa. Tämä oli huono idea kuten sanoit." mutta sen sijaan hän päätti suuttua minulle. Mikä logiikka?
Logiikka on se, että kaverisi ovat idareita ja hyvä mies puolustaa naistaan idareilta.
Niin puolustinkin, koska yritin useampaan kertaan estää tapaamisen. Ei vain kelvannut.
Estitkö vain, vai kerroitko naisellesi, miksi et halunnut hänen tapaavan heitä? Sanoitko, et ystäväsi ovat idareita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, miksi kaveeraat sellaisten ihmisten kanssa? Se nimittäin antaa kuvan, että hyväksyt heidän toiminnan (nais(t)en haukkumisen, liikajuomisen, muita mahdollisia kamalia tapoja) ja olet mahdollisesti siinä myös mukana.
Minusta kaveripiiri kertoo myös ihmisestä jotakin.
Edelleen, yritin kaikilla mahdollisilla tavoilla estää kyseisen tapahtuman, mutta nainen voimakkaasti ajoi itsensä siihen.
Mitä ap ajattelisi siitä, jos tyttöystävän kaikki läheisimmät kaverit pettäisivät miesystäviään aina illanvietoissa? Että juu ihan todennäköisesti just se ap:n tyttökaveri on kaveriporukan ainoa kunnollinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ollaan perustamassa suhdetta, nainen olettaa, että saa päättää kaverisi, vaatetuksesi, rahan-, vapaa-ajan- ja alkoholin käyttösi itse. Sinulla ei ole asiaan mitään sanomista. Maailma vaan on sellainen.
Ehkä hän tosiaan halusi, että voidaan pitää jotain hienoja illanistujaisia hänen ja minun kavereideni kanssa, mutta kun kaverini ovat känniääliöitä, ei se onnistu eikä silloin suhteestakaan voi tulla mitään. Mielestäni aika pinnallista, mutta ehkä kuvaa nykyaikaa.
Pinnallista ja idioottimaista on ainoastaan se, että toista ihmistä kommentoidaan ikävästi henkilöä edes tuntematta. Ja ihmisen kaverit heijastelevat ihmistä itseään, sori. Next.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estitkö vain, vai kerroitko naisellesi, miksi et halunnut hänen tapaavan heitä? Sanoitko, et ystäväsi ovat idareita?
Selitin, että kaverit juovat vähän liikaa ja humalassa laukovat typeryyksiä eikä naisella tule varmasti olemaan hauskaa. Kuulemma stressasin turhasta jne.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi aina voi valita kumppanikseen ihmisen, jonka kohdalla noissa ominaisuuksissa ei ole minkäännäköistä moitittavaa, vaan päin vastoin😌
Vierailija kirjoitti:
No ei ole :) Tai varmaan tuollaisiakin pirttihirmuja löytyy, mutta ei kannata seukata sellaisten kanssa. Meitä normaaleja ja mukaviakin ollaan. Ja oletetaan et se oma rakaskin on normaali ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ollutkaan se "Göran", joka rapuillallisella vain hipaisee huulillaan snapsilasia mutta silti laulaa äänekkääsi: "Helan går!"
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap ajattelisi siitä, jos tyttöystävän kaikki läheisimmät kaverit pettäisivät miesystäviään aina illanvietoissa? Että juu ihan todennäköisesti just se ap:n tyttökaveri on kaveriporukan ainoa kunnollinen?
En edelleenkään ymmärrä miten tyttöystävän kavereiden toiminta vaikuttaisi millään tavalla siihen miten ajattelen tyttöystävästäni? Vai ajattelitko nyt, että pettäminen on se ainoa naisia yhdistävä seikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitin, että kaverit juovat vähän liikaa ja humalassa laukovat typeryyksiä eikä naisella tule varmasti olemaan hauskaa. Kuulemma stressasin turhasta jne.
Ok. No mutta ymmärrätkö naisen mielensäpahoittamista ollenkaan? Juttelun paikka. Mikä häntä harmittaa, mikä sua harmittaa ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä miten tyttöystävän kavereiden toiminta vaikuttaisi millään tavalla siihen miten ajattelen tyttöystävästäni? Vai ajattelitko nyt, että pettäminen on se ainoa naisia yhdistävä seikka?
Etkö yhtään ihmettelisi, jos ne kaverit olis vaikka täysin wt, tai vaikka ammattihoratsuja? Tai kaikki mt-ongelmaisia, tai uskovaisia? Etkö miettisi, et mitä kaikkea yhteistä heillä onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No mutta ymmärrätkö naisen mielensäpahoittamista ollenkaan? Juttelun paikka. Mikä häntä harmittaa, mikä sua harmittaa ym.
Ymmärrän hyvin, että nainen pahoitti mielensä ja että on vihainen känniääliöille. Sitä en ymmärrä miksi hän on vihainen minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit puolustanut naistasi, olisit todennäköisesti saanut toivomasi "olit oikeassa, kavereittesi tapaaminen oli huono idea"-palautteen. Nyt käyttäydyit itsekin kuin törppö ja teit selväksi että hyväksyt kavereittesi ääliömäisen käytöksen. Toivottavasti et ala uuteen suhdeviritelmään ennen kuin tajuat mikä meni vikaan.
Sellaisia ne naiset ovat. Teki mies niin tai näin, niin aina menee väärinpäin.